Nopequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een hoax, toch? Toch? Zeg me dat het zo is.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb om zAad gevraagd, en hij komt!
Tim de Cler verklaarde na afloop dat hij "best wel goed speelde" en dat het vooral aan Huntelaar lag die in de weg stondquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
TIMMEEEHHHHH
Huntelaar gaat trouwens bewust zo vlak achter die keeper lopen
Mogen we dan 6 teams naar de CL sturen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef Smoofie het volgende:
In dit tempo staan we volgend jaar 7e in de co. lijst.
Als je Barcelona 5x kloont wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mogen we dan 6 teams naar de CL sturen?
PSV is er in ieder geval al 1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je Barcelona 5x kloont wel ja
Welneequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
AZ? Is dat die team die 2-2 speelde tegen wien?
Tja, dat is een understatement. Iemand interesse in #occupybosmanarrest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
FC Twente, Ajax en AZ zouden in een CL die niet bevuild wordt door geld ook een stuk verder komen...
Doorgesnoven 410'erquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch knap dat je daar weer mee aan weet te komen in een EL topic.
Snuiven ze zelfs op de gehandicapten dek?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snuiven ze zelfs op de gehandicapten dek?
Het zijn oudere mensenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Snuiven ze zelfs op de gehandicapten dek?
Die worden minder gefouilleerd en kunnen daardoor makkelijker dope de ArenA inkrijgen?quote:
Ga nou niet het grote geheim van Smoofie verradenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die worden minder gefouilleerd en kunnen daardoor makkelijker dope de ArenA inkrijgen?
Oké, oké.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga nou niet het grote geheim van Smoofie verraden
Genoeg ruimtequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik neem altijd een sixpack bier mee in mijn onderbroek.
Scheelt he, dat compenseert de leegte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik neem altijd een sixpack bier mee in mijn onderbroek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scheelt he, dat compenseert de leegte.God, ik post hetzelfde als een Eindhovenaar. Ik ben ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Of je hebt een geniale geestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God, ik post hetzelfde als een Eindhovenaar. Ik ben ziek
GMTA?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je hebt een geniale geest
Nog niet helemaal goed gequotequote:
HEtzelfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je woont op een boot. Knap. Ik woon er liever in.
Goed geqoutequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je woont op een boot. Knap. Ik woon er liever in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |