Vorige Europaleague-duel van PSV gemist?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
één van de saaiste wedstrijden die ik ooit heb gezien.
Marseille - Arsenal was slechter, maar dit is ook saaiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
één van de saaiste wedstrijden die ik ooit heb gezien.
Inderdaad zeg, elke EL wedstrijd van PSV is zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige Europaleague-duel van PSV gemist?
Met zijn kut zekerheidjes, zo'n wedstrijd zou geweldig zijn voor depay of ritzmaier. Maarja, als engelaar maar speeltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
I know, maar dat is structureel een probleem bij Frutten, zal ook niet veranderen.. tenzij PSV hem gewoon ontslaat.
Die moest slapen natuurlijk. Stipt om half 7 staat ie weer op om zijn postcount van de vorige dag te bekijken.quote:
Hiddink komt gewoonquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met zijn kut zekerheidjes, zo'n wedstrijd zou geweldig zijn voor depay of ritzmaier. Maarja, als engelaar maar speelt
Kan niet wachten op bert
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die moest slapen natuurlijk. Stipt om half 7 staat ie weer op om zijn postcount van de vorige dag te bekijken.
zo waarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die moest slapen natuurlijk. Stipt om half 7 staat ie weer op om zijn postcount van de vorige dag te bekijken.
Hiddink is geen psver maar een superboerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSv'ers die denken dat Hiddink nog naar PSV gaat!
Ajacieden die denken dat Hiddink naar Ajax gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSv'ers die denken dat Hiddink nog naar PSV gaat!
Rutten hoorde het ook, je zag hem zo van 'wtf' kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
Hoorde jullie net ook net de hele tijd: weeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeee
Doublepain.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Respect voor de ziener die 0-6 heeft voorspeld!
Ben je voor PSV in europese wedstrijden, komen deze figuren het weer verpestenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je voor PSV in europese wedstrijden, komen deze figuren het weer verpesten
4-1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een spoiler als je het mij vraagt: "De leuke dingen komen nog".
Dat wordt vast geen 4-0 afstraffing voor Twente.
Weet je de uitslag nog niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een spoiler als je het mij vraagt: "De leuke dingen komen nog".
Dat wordt vast geen 4-0 afstraffing voor Twente.
Heb al een keer 30 minuten van Ajax gemist omdat PSV er voorzat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Geo3kant het volgende:
Als je ambien niet werkt.. PSV to the rescue, je valt zo in slaap
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te fappen als ik stacy in je avatar voorbij zie komen
Kwaliteits postquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
VEEL WIJNALDJES VOOR DIT TOPIC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee, ik heb het nu toch maar even opgezocht, maar ik bedoel: vorig jaar werd Johan boos als Sierd verklapte wat een andere wedstrijd geworden was (''onprofessioneel''), maar nu geeft hij zulke hints.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef Geo3kant het volgende:
Nee niet verlengen, al worden we kampioen met 10 punten los, oprotten
Als ik op Fok ben kun je er zeker van zijn dat ik met de broek op de enkels zit, fappende op mijn eigen avatar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te fappen als ik stacy in je avatar voorbij zie komen
Ik meen het, stel je wordt kampioen krijg je van die flappies die hem dan opeens als goede trainer gaan betitelenquote:
Was ook een keer mooi toen er nog een samenvatting kwam (van Twente volgens mij) en René meteen al zei bij de aankondiging van Wilfred, "3-0 lekker he!"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee, ik heb het nu toch maar even opgezocht, maar ik bedoel: vorig jaar werd Johan boos als Sierd verklapte wat een andere wedstrijd geworden was (''onprofessioneel''), maar nu geeft hij zulke hints.
2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Dump Rutten, dan raak je Engelaar ook gelijk kwijt. Die volgt Rutten toch wel naar zijn nieuwe club.
Is hij morgen bij vi??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was ook een keer mooi toen er nog een samenvatting kwam (van Twente volgens mij) en René meteen al zei bij de aankondiging van Wilfred, "3-0 lekker he!"![]()
![]()
Vi gaat winnen en derksen verliestquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan het weten, jij bent de voorspeller hier, mr. 0-6
andersomquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vi gaat winnen en derksen verliest
Eens. Gelukkig wel gewonnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Bladiebladiebla, nee het was niet best..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |