Ik meen het, stel je wordt kampioen krijg je van die flappies die hem dan opeens als goede trainer gaan betitelenquote:
Was ook een keer mooi toen er nog een samenvatting kwam (van Twente volgens mij) en René meteen al zei bij de aankondiging van Wilfred, "3-0 lekker he!"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee, ik heb het nu toch maar even opgezocht, maar ik bedoel: vorig jaar werd Johan boos als Sierd verklapte wat een andere wedstrijd geworden was (''onprofessioneel''), maar nu geeft hij zulke hints.
2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Dump Rutten, dan raak je Engelaar ook gelijk kwijt. Die volgt Rutten toch wel naar zijn nieuwe club.
Is hij morgen bij vi??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was ook een keer mooi toen er nog een samenvatting kwam (van Twente volgens mij) en René meteen al zei bij de aankondiging van Wilfred, "3-0 lekker he!"![]()
![]()
Vi gaat winnen en derksen verliestquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan het weten, jij bent de voorspeller hier, mr. 0-6
andersomquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vi gaat winnen en derksen verliest
Eens. Gelukkig wel gewonnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Bladiebladiebla, nee het was niet best..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |