Nee hoor.quote:
Ik denk dat het daar wat killer van was geworden eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef Saisai het volgende:
ik vind hem mooi, maar had een wit/creme knusser gevonden.
De bank er volledig op oogt wat saai als je het mij vraagt. Het karpet is er groot genoeg voor... Maar wij hebben bewust het karpet zo geplaatst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef Bottenteelter het volgende:
Beetje jammer dat de bank niet compleet op staat. Oogt wat meer bij elkaar gefrot in mijn ogen.
Nicequote:Op woensdag 9 november 2011 08:49 schreef DS4 het volgende:
Met wat beter licht...
[ afbeelding ]
En van dichtbij, zodat de structuur zichtbaar is:
[ afbeelding ]
Ja, Cheetah is zeer tevreden met onze keuze...quote:
Jij hebt aandelen Arte Espina?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef kevin20vt het volgende:
Geen Arte Espina karpet, gemiste kans! Desondanks zeker wel een net kleed
Ahh okay, die had ik nog niet gezienquote:
Nou ja, we moeten nog iets hebben voor in de serre, dus wie weet. Het is iig prijstechnisch interessant wat ik zie, maar ik heb er ook nog niet meteen iets bij gezien waar ik meteen iets mee heb... Ik heb ook alleen maar even vluchtig gekeken, kende het merk niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef kevin20vt het volgende:
Nederlandse fabrikant, veelal gewaagd design, je moet er van houden. Heb er zelf 2 van liggen
Precies. Ik vind het echt het ontbrekende puzzelstukje.quote:
Heb je het nog opgevuld, zoals hier aangeraden werd?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef DS4 het volgende:
De bioscoop is inmiddels bekleed...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen meer...
Nee. En het blijkt ook nergens voor nodig te zijn. Niet voor de akoestiek en niet om piepjes en kraakjes te voorkomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef Tchock het volgende:
Heb je het nog opgevuld, zoals hier aangeraden werd?
mee eens. maar smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef knappekloon het volgende:
ik vind alles zo donker...
wit kleed of een witte bank had ik zelf mooier gevonden.
Vind je 't gek met zo'n bak licht vanaf de achterkant!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:38 schreef DS4 het volgende:
Het grappige is dat iedereen die bij ons in huis komt eerst roept hoe licht het wel niet is...
Dat vermoeden heb ik ook hoor...quote:Op donderdag 10 november 2011 12:52 schreef Iemand91 het volgende:
Vind je 't gek met zo'n bak licht vanaf de achterkant!![]()
Precies. Een witte bank past niet bij de rest. Dan hadden we op andere punten andere keuzes moeten maken.quote:Ontopic; kleed maakt het af inderdaad. Er mist nog wel iets maar ik weet zo niet wat. Maar het ziet er super uit, en zeker niet donker. Persoonlijk zou ik een witte bank of kleed juist afbreuk doen en de ruime killer doen lijken.
Onpersoonlijk? Dat is op zich vreemd, want in het huis zit echt de ziel die mijn vrouw en ik erin gestopt hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het nog wat onpersoonlijk en wat ongezellig.
Ja, dat is een foutje van Samsung. Ik had de maat van de tv opgevraagd... Bij Samsung vonden ze het normaal om dan de maat door te geven van de hoogte van de tv incl. voet... Vandaar ook de paslat boven de tv.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind je tv-hoek echt fantastisch, alleen vind ik dat de tv wat wegvalt in de witte (kast?)wandpanelen. En ik zou me er zelf ontzettend aan storen dat de tv niet verticaal gecentreerd is uitgelijnd, maar dat is meer iets dwangneurotisch denk ik
Nee, dat is nu precies wat ik bedoel met rommelig. Boeken zet je (wat mij betreft) in de werkkamers of in de bibliotheek. Dat hoort gewoon niet in een woonkamer.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik zie bij jullie bijvoorbeeld geen boeken(kast).
Nou weet ik bijna zeker dat er verhalen zitten achter onze meubelen, daar heb ik zelfs nog wat over verteld. Dus wat bedoel je precies?quote:Of meubelstukken met een mogelijk verhaal.
Ja, de afdeling modern bij een hele mooie zaak. Maar zou zo'n meubelzaak niet ook pogen om de opstelling te maken conform een gezellige woonkamer? Want het lijkt mij dat de juiste sfeer verkoopt.quote:Het kon een toonzaal uit een meubelzaak zijn.
Noem eens drie dingen in jouw kamer waar jij van vindt dat het jouw persoonlijkheid laat zien en ik denk dat ik in al die drie gevallen kan vertellen waarom dat niet bij onze inrichting past.quote:Voor mij is het persoonlijke er niet zo goed aan af te zien.
Werkkamer is nog leeg, want de trap daar naartoe is nog steeds niet gereed en ook de inbouwkast moet nog gemaakt worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Bottenteelter het volgende:
Ik mis nog steeds foto's van je studeerkamer/badkamer/enz?
Dat weet ik niet, althans, ik neem aan dat met ons budget anderen andere keuzes maken. Dat mag ook allemaal, maar ik protesteer wel tegen termen als onpersoonlijk als ik pottedimme 3,5 jaar ziel en zaligheid in de woning heb gestopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:33 schreef TwyLight het volgende:
Mensen in dit topic zijn gewoon jaloers, en iedereen wil eigenlijk wel in jouw huis wonen
Het is wel duidelijk dat dit jullie smaak is en dat jullie daar heel goed over hebben nagedacht. Ik reageer met mijn persoonlijke observatie. Ik houd inderdaad niet van dat strakke tot in detail doorgevoerd.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dat is nu precies wat ik bedoel met rommelig. Boeken zet je (wat mij betreft) in de werkkamers of in de bibliotheek. Dat hoort gewoon niet in een woonkamer.
[..]
Nou weet ik bijna zeker dat er verhalen zitten achter onze meubelen, daar heb ik zelfs nog wat over verteld. Dus wat bedoel je precies?
[..]
Ja, de afdeling modern bij een hele mooie zaak. Maar zou zo'n meubelzaak niet ook pogen om de opstelling te maken conform een gezellige woonkamer? Want het lijkt mij dat de juiste sfeer verkoopt.
Maar let maar eens op: de afdeling modern is vaak beter verlicht en ruimer van opzet dan b.v. de afdeling klassiek. Bij de laatste afdeling vind je snel zo'n rommelkastje, waar je bij de afdeling modern juist weer grote stukken aan de muur vindt.
Less is more...
[..]
Noem eens drie dingen in jouw kamer waar jij van vindt dat het jouw persoonlijkheid laat zien en ik denk dat ik in al die drie gevallen kan vertellen waarom dat niet bij onze inrichting past.
Wij hebben een hele strakke, moderne, doch tijdloze (dat is niet noodzakelijk een tegenstelling) woning + inrichting, met daarin contrasten om de edge eraf te halen. Maar wel duidelijk doorgevoerd. Als je niet van dat strakke houdt, dan wordt het nooit wat met onze inrichting, want wij hebben het tot in details doorgevoerd.
En dat mag je natuurlijk helemaal niets vinden, maar zo vind ik verreweg de meeste woningen in NL erg slecht ingericht. Je weet wel: een combinatie van Ikea met rommelmarkt.
Heeft een meubelstuk pas een verhaal als de vorkafdrukken van een ruzie er nog in staan? Of de brandvlek van dat rampzalige kerstdiner?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat dit jullie smaak is en dat jullie daar heel goed over hebben nagedacht. Ik reageer met mijn persoonlijke observatie. Ik houd inderdaad niet van dat strakke tot in detail doorgevoerd.
En verhalen achter dingen in je interieur... Iets wat je niet onlangs nieuw hebt gekocht? Al zal dat dus bij jou al snel in de rommelmarktcategorie passen.
Het is overigens geen jalouzie. Als ik een groot huis had en veel geld zou ik het nog niet zo inrichten.
Nou ja... eigenlijk een beetje wel...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:40 schreef Lienekien het volgende:
En verhalen achter dingen in je interieur... Iets wat je niet onlangs nieuw hebt gekocht? Al zal dat dus bij jou al snel in de rommelmarktcategorie passen.
Zie mijn post boven jouw post...quote:Het is overigens geen jalouzie. Als ik een groot huis had en veel geld zou ik het nog niet zo inrichten.
Precies.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Tchock het volgende:
Ik vind een meubel waar DS4 jaren naar heeft gezocht, misschien wel al tijden van heeft gedroomd om in huis te hebben net zo goed een verhaal hebben. Dat het nieuw is doet daar niets van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Dat heb ik niet gedaan... Van mij mag je het niets vinden. Maar onpersoonlijk... die term suggereert dat ik een (interieur-)architect een zakje geld gegeven heb met de opmerking "ik zie het wel hoe het geworden is".quote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:
I touched a nerve, obviously.
Terwijl ik toch alleen maar zeg wat ik ervan vind. Ook te veel eer om daar zo uitgebreid op in te gaan en een beetje zinloos om mij ervan proberen te overtuigen dat ik het wél te gek mooi zou moeten vinden.
7 cijfers. Maar dat lijkt mij evident...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel heeft het je eigenlijk allemaal gekost, als ik vragen mag?
Meestal is het andersomquote:Op donderdag 10 november 2011 14:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
die is veel beter met dat soort zaken. Zonder mijn vrouw was ik al lang failliet.
Dat weet ik niet, volgens mij zijn vrouwen gemiddeld gezien veel beter in financiële zaken beheren.quote:
Je kunt je maar ergens druk om maken om maar te kunnen posten is het niet? 1x is toch genoeg als je het niks vind? Klaar toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:
I touched a nerve, obviously.
Terwijl ik toch alleen maar zeg wat ik ervan vind. Ook te veel eer om daar zo uitgebreid op in te gaan en een beetje zinloos om mij ervan proberen te overtuigen dat ik het wél te gek mooi zou moeten vinden.
Nee, kritiek mag best en ook meermaals. Ik ben prima in staat om uit te leggen hoe we tot keuzes gekomen zijn en een beetje discussie daarover is alleen maar goed. Al is het maar om het draadje een beetje bovenin te houden.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef theKiD het volgende:
Je kunt je maar ergens druk om maken om maar te kunnen posten is het niet? 1x is toch genoeg als je het niks vind? Klaar toch?
En als er dan op me gereageerd wordt, dan me maar stil houden?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je kunt je maar ergens druk om maken om maar te kunnen posten is het niet? 1x is toch genoeg als je het niks vind? Klaar toch?
Nou, dát wou ik er nou echt niet mee suggereren.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan... Van mij mag je het niets vinden. Maar onpersoonlijk... die term suggereert dat ik een (interieur-)architect een zakje geld gegeven heb met de opmerking "ik zie het wel hoe het geworden is".
En dat is na 3,5 jaar echt veel tijd in een project stoppen inderdaad het verkeerde knopje om op te drukken.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef SV-tje het volgende:
Ik denk dat ik wel snap wat Lienekien bedoeld. Het is niet onpersoonlijk omdat er niet door DS4 veel tijd en moeite ingestopt is. Maar het past allemaal goed bij elkaar (wat ook een compliment is) en alles is nieuw. Ik zou zelf en wat ik begrijp Lienekien ook een foto of ander familiestuk op welke manier dan ook bij mij thuis willen zien. Maar als dat je smaak niet is moet je dat vooral niet doen.
Over smaak valt te twisten over het feit dat alles tot in perfectie afgewerkt is niet.
Ik zal vaker de spiegelreflexcamera pakken...quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk dat je een andere camera moet gebruiken, DS4
Het is inderdaad een "stijlprobleem". Wat sommigen kennelijk als heel gezellig zien (veel familiefoto's) vind ik rommelig. Ik zoek in een woning rust. Sereniteit. In mijn hoofd stormt het al voldoende...quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:40 schreef Naira1900 het volgende:
Ik zie dat persoonlijke toch echt heel duidelijk. Misschien inderdaad op een andere manier dan veel familiefoto's of iets dergelijks, maar in alles is duidelijk dat hier met heel veel aandacht aan wordt gewerkt en over wordt nagedacht.
Peter Likquote:Uit DS4's posts blijkt ook heel veel planning en enthousiasme voor zaken zoals de bioscoop en die bekende natuurfoto's aan de wand (hoe heet de fotograaf ook alweer?).
Dank.quote:Ik zou voor mijn eigen huis waarschijnlijk ook voor net iets minder strak gaan, maar deze uitvoering kan ik ook erg waarderen. In ieder geval een schitterend huis en heel leuk om dit project te kunnen volgen!
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staartenquote:Op vrijdag 11 november 2011 06:39 schreef FrankV34 het volgende:
Alleen al voor de bioscoopzaal zou ik het huis willen hebben
Gaaaf man!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staarten lullenpresenteer ik: de bioscoop!
[ afbeelding ]
Doek is helaas te laat en komt pas maandag... en de deur moet nog een keer zwart worden geschilderd. En de luidsprekers voor en achter nog op verhogingen gezet worden, maar voor het oog is het nu echt een bioscoop!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staartenpresenteer ik: de bioscoop!
[ afbeelding ]
Doek is helaas te laat en komt pas maandag... en de deur moet nog een keer zwart worden geschilderd. En de luidsprekers voor en achter nog op verhogingen gezet worden, maar voor het oog is het nu echt een bioscoop!
[..]
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staartenpresenteer ik: de bioscoop!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Daar moet ik heb met je eens zijn. Aan de muur ermee!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:08 schreef TwyLight het volgende:
Dat kleed vind ik dan weer gruwelijk lelijk![]()
Ik noteer 2x een "niet doen".quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:08 schreef TwyLight het volgende:
Dat kleed vind ik dan weer gruwelijk lelijk![]()
in die open haard!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar moet ik heb met je eens zijn. Aan de muur ermee!
Gas. Maar verderop is een houthaard.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:19 schreef Barretje80 het volgende:
in die open haard!!
of is het een gas geval???
Wat heb je nu gedaan!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gas. Maar verderop is een houthaard.
Ik noteer 3x een "niet doen".
Wij mogen geen mening hebben? Best een domme opmerkingquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik de kleur van het kleed heel erg mooi vind, maar als het je eigen persoonlijke keus is; wie zijn wij dan om te zeggen dat we het lelijk vinden
Die hoort dan ook bij de buitentafels...quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:27 schreef TwyLight het volgende:
Dat houten tafeltje past trouwens ook niet bij de rest van het huis
Nog helemaal niets.quote:
Drie keer raden waarom er nog een kaartje aan hangt!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
(en dan heb ik het niet eens over dat stickertje op dat ding
Af en toe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ben nu wel benieuwd of jij ooit op de bank zit met een laptop![]()
Kleurstelling is inderdaad mooi, maar komt niet helemaal goed over op de foto vind ik.quote:Oh en de kleur vind ik wel mooi maar het geheel gewoonweg niet.
Hij is te simpel.
Het is niet hoogpolig, maar ook niet dun.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef loecje het volgende:
ik vind de kleur enzo wel mooi. maar het lijkt te dun.
zeker in vergelijking met het andere vloerkleed lijkt dit bijna een stukje stof die ff op de vloer ligt.
al met al hier ook een nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |