abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2011 @ 14:04:57 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104201000
I touched a nerve, obviously.

Terwijl ik toch alleen maar zeg wat ik ervan vind. Ook te veel eer om daar zo uitgebreid op in te gaan en een beetje zinloos om mij ervan proberen te overtuigen dat ik het wél te gek mooi zou moeten vinden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104201816
Hoeveel heeft het je eigenlijk allemaal gekost, als ik vragen mag? :P
pi_104202688
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:

Terwijl ik toch alleen maar zeg wat ik ervan vind. Ook te veel eer om daar zo uitgebreid op in te gaan en een beetje zinloos om mij ervan proberen te overtuigen dat ik het wél te gek mooi zou moeten vinden.
Dat heb ik niet gedaan... Van mij mag je het niets vinden. Maar onpersoonlijk... die term suggereert dat ik een (interieur-)architect een zakje geld gegeven heb met de opmerking "ik zie het wel hoe het geworden is".

En dat is na 3,5 jaar echt veel tijd in een project stoppen inderdaad het verkeerde knopje om op te drukken. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_104202738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel heeft het je eigenlijk allemaal gekost, als ik vragen mag? :P
7 cijfers. Maar dat lijkt mij evident... ;)

Een volledig overzicht van alle kosten heb ik overigens niet. Mijn vrouw heeft het wel bijgehouden, die is veel beter met dat soort zaken. Zonder mijn vrouw was ik al lang failliet. ;)
pi_104202767
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:59 schreef DS4 het volgende:

[..]
die is veel beter met dat soort zaken. Zonder mijn vrouw was ik al lang failliet. ;)
Meestal is het andersom :D
pi_104202888
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:00 schreef TwyLight het volgende:

Meestal is het andersom :D
Dat weet ik niet, volgens mij zijn vrouwen gemiddeld gezien veel beter in financiële zaken beheren.

Hoe dan ook: ik heb een enorm gat in mijn hand en ter compensatie een geweldige vrouw. En dat had ik zelfs zo opgeschreven als ze niet af en toe dit draadje meeleest. ;)
pi_104202902
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:

Je kunt je maar ergens druk om maken om maar te kunnen posten is het niet? 1x is toch genoeg als je het niks vind? Klaar toch?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104203237
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef theKiD het volgende:

Je kunt je maar ergens druk om maken om maar te kunnen posten is het niet? 1x is toch genoeg als je het niks vind? Klaar toch?
Nee, kritiek mag best en ook meermaals. Ik ben prima in staat om uit te leggen hoe we tot keuzes gekomen zijn en een beetje discussie daarover is alleen maar goed. Al is het maar om het draadje een beetje bovenin te houden. ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 15:18:17 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104203400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef theKiD het volgende:

[..]

En als er dan op me gereageerd wordt, dan me maar stil houden?
  donderdag 10 november 2011 @ 15:22:00 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104203557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gedaan... Van mij mag je het niets vinden. Maar onpersoonlijk... die term suggereert dat ik een (interieur-)architect een zakje geld gegeven heb met de opmerking "ik zie het wel hoe het geworden is".

En dat is na 3,5 jaar echt veel tijd in een project stoppen inderdaad het verkeerde knopje om op te drukken. ;)
Nou, dát wou ik er nou echt niet mee suggereren.

Ik had het kennelijk bij ongezellig moeten laten. Vind ik dan, hè, dat ík het ongezellig vind.
pi_104213428
Ik denk dat ik wel snap wat Lienekien bedoeld. Het is niet onpersoonlijk omdat er niet door DS4 veel tijd en moeite ingestopt is. Maar het past allemaal goed bij elkaar (wat ook een compliment is) en alles is nieuw. Ik zou zelf en wat ik begrijp Lienekien ook een foto of ander familiestuk op welke manier dan ook bij mij thuis willen zien. Maar als dat je smaak niet is moet je dat vooral niet doen.
Over smaak valt te twisten over het feit dat alles tot in perfectie afgewerkt is niet.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  donderdag 10 november 2011 @ 19:51:10 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104214491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef SV-tje het volgende:
Ik denk dat ik wel snap wat Lienekien bedoeld. Het is niet onpersoonlijk omdat er niet door DS4 veel tijd en moeite ingestopt is. Maar het past allemaal goed bij elkaar (wat ook een compliment is) en alles is nieuw. Ik zou zelf en wat ik begrijp Lienekien ook een foto of ander familiestuk op welke manier dan ook bij mij thuis willen zien. Maar als dat je smaak niet is moet je dat vooral niet doen.
Over smaak valt te twisten over het feit dat alles tot in perfectie afgewerkt is niet.
Goed verwoord.
pi_104214653
Ik blijf het met plezier volgen allemaal, het leukste vind ik toch als DS4 vertelt over wat 'ie nu weer uitgekozen heeft en waarom. De foto's doen voor mij steeds afbreuk, in mijn ogen ziet het ongeveer zo uit als Lienekien het noemt. Ongezellig en onpersoonlijk. Onpersoonlijk omdat alles zo nieuw is. En het past ook allemaal zo netjes bij elkaar. Dat van die ziel en zaligheid die erin ligt kan ik wel lezen maar niet zien.

Ik hoop maar dat het in het echt (fysiek) lekker warm is, en mooi licht, en dat de grootte van de ruimtes en prettig soort sereniteit oproept. Op foto's ontbreekt veel, natuurlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 10 november 2011 @ 20:14:25 #164
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_104216058
Ik denk dat je een andere camera moet gebruiken, DS4 :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_104221295
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk dat je een andere camera moet gebruiken, DS4 :P
Ik zal vaker de spiegelreflexcamera pakken...
  donderdag 10 november 2011 @ 23:07:10 #166
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104227164
je hoeft ons niet te overtuigen van het feit dat je een mooi huis hebt, zolang je het zelf vind is het goed.

En wees eerlijk, niet veel mensen hebben de vrijheid hun eigen stijl zo kwijt te kunnen in hun huis. Of anderen het nou mooi vinden of niet, het is helemaal jullie huis. :)
O+
pi_104230930
De inrichting maakt een huis niet gezellig, dat doen de gebruikers. Dat een interieur 'gezellig' kan zijn is van dat typische VT Wonen RTL4 gelul
pi_104232620
Ik zie dat persoonlijke toch echt heel duidelijk. Misschien inderdaad op een andere manier dan veel familiefoto's of iets dergelijks, maar in alles is duidelijk dat hier met heel veel aandacht aan wordt gewerkt en over wordt nagedacht. Uit DS4's posts blijkt ook heel veel planning en enthousiasme voor zaken zoals de bioscoop en die bekende natuurfoto's aan de wand (hoe heet de fotograaf ook alweer?).

Ik zou voor mijn eigen huis waarschijnlijk ook voor net iets minder strak gaan, maar deze uitvoering kan ik ook erg waarderen. In ieder geval een schitterend huis en heel leuk om dit project te kunnen volgen!
pi_104233675
Alleen al voor de bioscoopzaal zou ik het huis willen hebben :P
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_104251064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 01:40 schreef Naira1900 het volgende:
Ik zie dat persoonlijke toch echt heel duidelijk. Misschien inderdaad op een andere manier dan veel familiefoto's of iets dergelijks, maar in alles is duidelijk dat hier met heel veel aandacht aan wordt gewerkt en over wordt nagedacht.
Het is inderdaad een "stijlprobleem". Wat sommigen kennelijk als heel gezellig zien (veel familiefoto's) vind ik rommelig. Ik zoek in een woning rust. Sereniteit. In mijn hoofd stormt het al voldoende...

Maar goed, het is nu een beetje een semantisch spelletje geworden, we houden het erop dat sommigen voor een andere stijl gekozen hadden en dat lijkt mij ook logisch...

quote:
Uit DS4's posts blijkt ook heel veel planning en enthousiasme voor zaken zoals de bioscoop en die bekende natuurfoto's aan de wand (hoe heet de fotograaf ook alweer?).
Peter Lik

quote:
Ik zou voor mijn eigen huis waarschijnlijk ook voor net iets minder strak gaan, maar deze uitvoering kan ik ook erg waarderen. In ieder geval een schitterend huis en heel leuk om dit project te kunnen volgen!
Dank.
pi_104251260
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2011 06:39 schreef FrankV34 het volgende:
Alleen al voor de bioscoopzaal zou ik het huis willen hebben :P
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staarten ;) presenteer ik: de bioscoop!

Doek is helaas te laat en komt pas maandag... en de deur moet nog een keer zwart worden geschilderd. En de luidsprekers voor en achter nog op verhogingen gezet worden, maar voor het oog is het nu echt een bioscoop!

8-)
pi_104251391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staarten lullen ;) presenteer ik: de bioscoop!

[ afbeelding ]

Doek is helaas te laat en komt pas maandag... en de deur moet nog een keer zwart worden geschilderd. En de luidsprekers voor en achter nog op verhogingen gezet worden, maar voor het oog is het nu echt een bioscoop!

8-)
Gaaaf man!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104251519
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staarten ;) presenteer ik: de bioscoop!

[ afbeelding ]

8-)
_O_ _O_ _O_
Ik denk niet dat ik voor bioscoopstoelen was gegaan maar ziet er erug vet uit!
Dit niet wat voor jou trouwens?:
pi_104252199
Ik ken de klok, we hebben over aanschaf getwijfeld, maar tot op heden niet gedaan.

Maar hij is leuk!
pi_104252262
Overigens, de keuze voor bioscoopstoelen is wat mij betreft perfect omdat ik echt de sfeer van de cinema zoek en ze zitten ook erg goed (deze dan, er zijn inderdaad ook veel mindere stoelen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')