Dat heb ik niet gedaan... Van mij mag je het niets vinden. Maar onpersoonlijk... die term suggereert dat ik een (interieur-)architect een zakje geld gegeven heb met de opmerking "ik zie het wel hoe het geworden is".quote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:
I touched a nerve, obviously.
Terwijl ik toch alleen maar zeg wat ik ervan vind. Ook te veel eer om daar zo uitgebreid op in te gaan en een beetje zinloos om mij ervan proberen te overtuigen dat ik het wél te gek mooi zou moeten vinden.
7 cijfers. Maar dat lijkt mij evident...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel heeft het je eigenlijk allemaal gekost, als ik vragen mag?
Meestal is het andersomquote:Op donderdag 10 november 2011 14:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
die is veel beter met dat soort zaken. Zonder mijn vrouw was ik al lang failliet.
Dat weet ik niet, volgens mij zijn vrouwen gemiddeld gezien veel beter in financiële zaken beheren.quote:
Je kunt je maar ergens druk om maken om maar te kunnen posten is het niet? 1x is toch genoeg als je het niks vind? Klaar toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef Lienekien het volgende:
I touched a nerve, obviously.
Terwijl ik toch alleen maar zeg wat ik ervan vind. Ook te veel eer om daar zo uitgebreid op in te gaan en een beetje zinloos om mij ervan proberen te overtuigen dat ik het wél te gek mooi zou moeten vinden.
Nee, kritiek mag best en ook meermaals. Ik ben prima in staat om uit te leggen hoe we tot keuzes gekomen zijn en een beetje discussie daarover is alleen maar goed. Al is het maar om het draadje een beetje bovenin te houden.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef theKiD het volgende:
Je kunt je maar ergens druk om maken om maar te kunnen posten is het niet? 1x is toch genoeg als je het niks vind? Klaar toch?
En als er dan op me gereageerd wordt, dan me maar stil houden?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je kunt je maar ergens druk om maken om maar te kunnen posten is het niet? 1x is toch genoeg als je het niks vind? Klaar toch?
Nou, dát wou ik er nou echt niet mee suggereren.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan... Van mij mag je het niets vinden. Maar onpersoonlijk... die term suggereert dat ik een (interieur-)architect een zakje geld gegeven heb met de opmerking "ik zie het wel hoe het geworden is".
En dat is na 3,5 jaar echt veel tijd in een project stoppen inderdaad het verkeerde knopje om op te drukken.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef SV-tje het volgende:
Ik denk dat ik wel snap wat Lienekien bedoeld. Het is niet onpersoonlijk omdat er niet door DS4 veel tijd en moeite ingestopt is. Maar het past allemaal goed bij elkaar (wat ook een compliment is) en alles is nieuw. Ik zou zelf en wat ik begrijp Lienekien ook een foto of ander familiestuk op welke manier dan ook bij mij thuis willen zien. Maar als dat je smaak niet is moet je dat vooral niet doen.
Over smaak valt te twisten over het feit dat alles tot in perfectie afgewerkt is niet.
Ik zal vaker de spiegelreflexcamera pakken...quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk dat je een andere camera moet gebruiken, DS4
Het is inderdaad een "stijlprobleem". Wat sommigen kennelijk als heel gezellig zien (veel familiefoto's) vind ik rommelig. Ik zoek in een woning rust. Sereniteit. In mijn hoofd stormt het al voldoende...quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:40 schreef Naira1900 het volgende:
Ik zie dat persoonlijke toch echt heel duidelijk. Misschien inderdaad op een andere manier dan veel familiefoto's of iets dergelijks, maar in alles is duidelijk dat hier met heel veel aandacht aan wordt gewerkt en over wordt nagedacht.
Peter Likquote:Uit DS4's posts blijkt ook heel veel planning en enthousiasme voor zaken zoals de bioscoop en die bekende natuurfoto's aan de wand (hoe heet de fotograaf ook alweer?).
Dank.quote:Ik zou voor mijn eigen huis waarschijnlijk ook voor net iets minder strak gaan, maar deze uitvoering kan ik ook erg waarderen. In ieder geval een schitterend huis en heel leuk om dit project te kunnen volgen!
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staartenquote:Op vrijdag 11 november 2011 06:39 schreef FrankV34 het volgende:
Alleen al voor de bioscoopzaal zou ik het huis willen hebben
Gaaaf man!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staarten lullenpresenteer ik: de bioscoop!
[ afbeelding ]
Doek is helaas te laat en komt pas maandag... en de deur moet nog een keer zwart worden geschilderd. En de luidsprekers voor en achter nog op verhogingen gezet worden, maar voor het oog is het nu echt een bioscoop!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staartenpresenteer ik: de bioscoop!
[ afbeelding ]
Doek is helaas te laat en komt pas maandag... en de deur moet nog een keer zwart worden geschilderd. En de luidsprekers voor en achter nog op verhogingen gezet worden, maar voor het oog is het nu echt een bioscoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |