quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staartenpresenteer ik: de bioscoop!
[ afbeelding ]
Doek is helaas te laat en komt pas maandag... en de deur moet nog een keer zwart worden geschilderd. En de luidsprekers voor en achter nog op verhogingen gezet worden, maar voor het oog is het nu echt een bioscoop!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, met gepaste trots (lees: trots als een hond met 7 staartenpresenteer ik: de bioscoop!
[ afbeelding ]
Doek is helaas te laat en komt pas maandag... en de deur moet nog een keer zwart worden geschilderd. En de luidsprekers voor en achter nog op verhogingen gezet worden, maar voor het oog is het nu echt een bioscoop!
Daar moet ik heb met je eens zijn. Aan de muur ermee!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:08 schreef TwyLight het volgende:
Dat kleed vind ik dan weer gruwelijk lelijk![]()
Ik noteer 2x een "niet doen".quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:08 schreef TwyLight het volgende:
Dat kleed vind ik dan weer gruwelijk lelijk![]()
in die open haard!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:13 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar moet ik heb met je eens zijn. Aan de muur ermee!
Gas. Maar verderop is een houthaard.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:19 schreef Barretje80 het volgende:
in die open haard!!
of is het een gas geval???
Wat heb je nu gedaan!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gas. Maar verderop is een houthaard.
Ik noteer 3x een "niet doen".
Wij mogen geen mening hebben? Best een domme opmerkingquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik de kleur van het kleed heel erg mooi vind, maar als het je eigen persoonlijke keus is; wie zijn wij dan om te zeggen dat we het lelijk vinden
Die hoort dan ook bij de buitentafels...quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:27 schreef TwyLight het volgende:
Dat houten tafeltje past trouwens ook niet bij de rest van het huis
Nog helemaal niets.quote:
Drie keer raden waarom er nog een kaartje aan hangt!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
(en dan heb ik het niet eens over dat stickertje op dat ding
Af en toe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ben nu wel benieuwd of jij ooit op de bank zit met een laptop![]()
Kleurstelling is inderdaad mooi, maar komt niet helemaal goed over op de foto vind ik.quote:Oh en de kleur vind ik wel mooi maar het geheel gewoonweg niet.
Hij is te simpel.
Het is niet hoogpolig, maar ook niet dun.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef loecje het volgende:
ik vind de kleur enzo wel mooi. maar het lijkt te dun.
zeker in vergelijking met het andere vloerkleed lijkt dit bijna een stukje stof die ff op de vloer ligt.
al met al hier ook een nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |