quote:
ach, je spreekt het allemaal het zelfde uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
Colin Farrell en Mekhi Phifer?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
Dacht misschien dat je in de war was tussen Pharrell Williams, Mika en Michelle Pfeiffer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ach, je spreekt het allemaal het zelfde uit
quote:
Geen Collin maar wel Mekhi Phiferquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dacht misschien dat je in de war was tussen Pharrell Williams, Mika en Michelle Pfeiffer.
The Killing Room?
Hahah... nee ik haal wel es wat door elkaar, maar dit was bedoeld... ook al was het foutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dacht misschien dat je in de war was tussen Pharrell Williams, Mika en Michelle Pfeiffer.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah... nee ik haal wel es wat door elkaar, maar dit was bedoeld... ook al was het fout
Phifer zit toch niet in Doom? ofwel?
juistemquote:
Nee, das foutquote:
Dat is wel goed, wilde net medespelers gaan opnoemenquote:
Speeldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga em maar es downloaden, althans de download aanzetten. staat al in de lijst...(slecht ik weet het)
[b]
Hij had hem te snel geeditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef The_Substitute het volgende:
Moet je wel de juiste zin quoten.
ik heb niks ge-edit... en ja ik weet het. ik ben ontzettend slecht met grammatica... ook dat is erg slecht van mequote:
Het zag er juist zo lief uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik heb niks ge-edit... en ja ik weet het. ik ben ontzettend slecht met grammatica... ook dat is erg slecht van me
zie ieder heeft zijn min-puntjesquote:
het is dat ik een jonge ben, anders zou ik gevleid zijn...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
het is dat ik een jonge ben, anders zou ik gevleid zijn...
Ik zou het knap vinden als het zo isquote:
Het is dan ook niet zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als het zo is
Geef dan een betere hint, hier kan ik geen kaas van makenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geef dan een betere hint, hier kan ik geen kaas van maken
ninja editquote:
Stand Oktober 2011:quote:
Dat laatste plaatje was wel meteen veel makkelijkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef picodealion het volgende:
Jammer, want ik had nog wel meer vage shots. Wie weet een volgende keer.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje was wel meteen veel makkelijker
ben ik dan de enige die alle 3 de delen maar 1 keer gekeken heeft :|quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Ik wist dat het een film was die velen hier echt vaak hebben gezien. Ik zit ook ruim boven de 10x.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de film 2 keer gezien, maar al wel 10 jaar geleden. Zulke screenshots kan ik me dan echt niet herinneren.
Kijkt FF daarom elke film 5 keer?
Ik heb deze film inderdaad al een keer of 25 gezien. Elke detail, elke frame valt me op. Ik kan zowat alle dialogen zelfsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Ik wist dat het een film was die velen hier echt vaak hebben gezien. Ik zit ook ruim boven de 10x.
Dat heb ik met Dude, Where's My Car.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze film inderdaad al een keer of 25 gezien. Elke detail, elke frame valt me op. Ik kan zowat alle dialogen zelfs
Ik heb alleen deel 1 gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ben ik dan de enige die alle 3 de delen maar 1 keer gekeken heeft :|
Was gisteren op TVquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat heb ik met Dude, Where's My Car.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 1 gezien.
OT: Speed 2?
quote:
Nee, nee en nog eens nee.quote:
Jij hoeft een film maar 1x te zien, waar ik het 25x voor moet zienquote:
Bijna goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef victorinox het volgende:
Lijkt op Alice van Resident Evil. Dus Resident Evil 4?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij hoeft een film maar 1x te zien, waar ik het 25x voor moet zien
Neequote:
Welke filmquote:[to Dorian, with Eddie G. Robinson's voice] You were good, kid, real good. But as long as I'm around, you'll always be second best, see?
Geloof me, ik ben echt zo'n autistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Baszh het volgende:
Ik deel die aantallen vanaf nu af aan maar door 4 , dat is vast dichter bij de werkelijkheid
Fox +1quote:
Swordfish?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Robby87 het volgende:
Is dit die openingsscene met die gijzeling en die onderhandelaar?
Nee.quote:
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef The_Substitute het volgende:
CB Cate Blanchett?
HD Hope Davis?
MD Matt Damon? Michael Douglas?
Chris Brown en Mat Dillon, Takers?quote:
Da's sneller dan ik dachtquote:
Is de rest van de muziek in die film ook zo slecht?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef hornage het volgende:
Nja, tis een aardige actiefilm toevallig....
Nee, er is net een nieuwe versie uit van de film die ik zoek....quote:
Jaaquote:
D'artagnan -> Gabriel Byrne, Chris O'Donnellquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:24 schreef Asap het volgende:
Doe mij maar alle 4 de namen van de musketeers en daarnaast bij elke naam 2 acteurs die de rol hebben vervuld en de bijbehorende film
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:44 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
D'artagnan -> Gabriel Byrne, Chris O'Donnell
Aramis -> Jeremy Irons, Charlie Sheen
Porthos -> Gerard Depardieu, Oliver Platt
Athos -> John Malkovich, Keifer Sutherland
The Man in the Iron Mask & The Three Musketeersquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:48 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
The Man in the Iron Mask & The Three Musketeers
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef picodealion het volgende:
Of Hypercube dan eigenlijk voor 5.![]()
2. The Others?![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
1963... was toen niet die aanslag op Kennedy? JFK zal het dan wel zijn.
De film zelf gaat niet over JFK.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nog steeds voor 6, want voor de rest heb ik geen enkel idee.
Laatste gok:
6. Thirteen Days
quote:
quote:
We hebben nu dus:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef AvispaCS het volgende:
Cryptische omschrijving van een aantal films:
1. De kleur van het water en de kleur van het vuur maken een verschil tussen fictie en non-fictie.
2. Het is niet zo makkelijk om uit dit witte huis weg te raken.
3. Allemaal kleuren in zwart-wit.
4. Perdido, perdu en perso.
5. Paradoxaal vertrek voor claustrofoben
6. May Day! Dealey Plaza, Dallas, Texas. 22 november 1963, 12:30 CST.
Welke films (Titel)?
quote:
quote:
Alleen nog 4 en 6quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef wyccie het volgende:
2. Casablanca.![]()
3. Reservoir Dogs? Die is wel in kleur, maar op de poster niet.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:00 schreef picodealion het volgende:
4. The Good, The Bad & the Ugly?![]()
Ik vind het een leuke vraag maar wel heel erg pittig.
Nu alleen nog 6.quote:
Als alle vragen goed zijn beantwoord zal ik het uitleggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:00 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het een leuke vraag maar wel heel erg pittig.
Oh ik snap ze prima als ze eenmaal geraden zijn, maar er zelf opkomen is wat andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Als alle vragen goed zijn beantwoord zal ik het uitleggen.
hahah, achteraf is alles makkelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh ik snap ze prima als ze eenmaal geraden zijn, maar er zelf opkomen is wat anders
Wat heb jij net zitten roken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat 6 The Final Countdown is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat 6 The Final Countdown is
Zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat heb jij net zitten roken?
Dat bedoelde ik ook eigenlijk; je 'leek' wat helderder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
ZegIk ben niet áltijd stoned
![]()
*steekt joint aan*
Vooruit!quote:
may en day zit in de titel toch? Dan zal het welquote:
quote:
quote:
quote:
Nee, karakter in de betreffende film.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
may en day zit in de titel toch? Dan zal het wel
owwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Nee, karakter in de betreffende film.
quote:
Ik heb er 2 zelf verzonnen, de anderen komen van collega's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:18 schreef The_Substitute het volgende:
Idd leuke vraag.
Zelf verzonnen, of ergens vandaan gehaald?
En bij wat voor soort werk heb je daar de tijd voor?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef AvispaCS het volgende:
Ik heb er 2 zelf verzonnen, de anderen komen van collega's.
We spelen dit vaak op het werk.
Substitute, je had het nog even voor je moeten houden tot je de naam weer wist, jammer joh!quote:
Ik werk op de IT-afdeling. Dit kan er wel eens tussendoor als er niet veel te doen is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En bij wat voor soort werk heb je daar de tijd voor?
Ik wist het ook wel zonder zijn hintquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Substitute, je had het nog even voor je moeten houden tot je de naam weer wist, jammer joh!
Trivia van welke filmquote:The Claude Monet painting which gives the film its title and which is seen during David's birthday party is the Seine at Argenteuil, 1873.
Ach, Sands staat veel te laag voor zijn doen. Ik gun 't hem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef wyccie het volgende:
Substitute, je had het nog even voor je moeten houden tot je de naam weer wist, jammer joh!
quote:During the pop culture montage scene towards the end of the movie a picture of Nancy Wilson from Heart (and's wife) can be seen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
thomas crown affair?
vast niet, maar ben dan ook niet thuis in de kunst
quote:n the opening of the film wheregets out of his car and runs in Time's Square, you can see an episode of Twilight Zone, "Shadow Play" being shown on the large screen. The episode is about a convicted man who tries to convince those about to execute him that the world all around them is just his recurring nightmare.
quote:
Ik heb sowieso erg weinig met schilderkunst, maar deze is wel erg matig idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
wat een lelijk schilderij...
[ afbeelding ]
Sands +1quote:
Precies op tijd, ik wilde net wat makkelijkere namen plaatsenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dean Corso, The Ninth Gate![]()
Johnny Depp.
quote:
quote:
Dat heb je somsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
die heb ik van de week nog gekeken en zelf een vraag over gesteld... maar nou kom ik niet op de naam :S...
I know... maar ja je kan natuurlijk ook over elke vraag zeggen dat je het weet... niemand die het kan controleren...quote:
dyon +1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I know... maar ja je kan natuurlijk ook over elke vraag zeggen dat je het weet... niemand die het kan controleren...
horrible bosses
quote:
Ze zullen vast iets gebroken hebben, maar niet de persoon die ik zoekquote:
ging gewoon om Bloom, maar inderdaad de gebroken rib is inderdaad uit LotRquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Orlando Bloom in 1 van de LOTR films.
daar zit meestal geen bordje taxi op...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:15 schreef Gillingham het volgende:
Is dat een TGV? Of een andere vorm van een bullet-train?
Of een zinkende taxi?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:15 schreef Gillingham het volgende:
Is dat een TGV? Of een andere vorm van een bullet-train?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
daar zit meestal geen bordje taxi op...
Zeer knap dyonquote:
Je post niet zo heel lang, en ik twijfelde wel eens aan je oprechtheid. Maar door dit antwoord heb je (mij) bewezen een echte kenner te zienquote:
Oeioei, je maakt het jezelf er ook niet makkelijk op he FF.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je post niet zo heel lang, en ik twijfelde wel eens aan je oprechtheid. Maar door dit antwoord heb je (mij) bewezen een echte kenner te zien![]()
Vat dit positief op please
Serieus?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dyon doet toch al langer mee dan jij, FF?
Nee, niet echt. Maar volgens mij houden we elkaar onder een lamp af en toe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Oeioei, je maakt het jezelf er ook niet makkelijk op he FF.
1. Dyon doet al een hele tijd mee volgens mij.
2. Nog nooi aan hem getwijfeld, maar daar ben ik sowieso niet zo veel mee bezig.
Zekerquote:
mij wel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:26 schreef picodealion het volgende:
Ik had Dyon ook nooit eerder gezien hoor.
En z'n maagdelijkheid?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZekerDe meet voor de laatste was Dyon er ook
ik heb zn nummer
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef The_Substitute het volgende:
Anthony Mackie
8 Mile
Million Dollar Baby
The Hurt Locker
The Adjustment Bureau
ik haat dit tja...
sub +1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:37 schreef The_Substitute het volgende:
She Hate me? oid? Van Spike Lee?
Da's Tony Scott.quote:
Uiteraard.quote:
Sam heeft hier volgens mij een aantal maanden terug een vraag over gesteld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:56 schreef picodealion het volgende:
Godver dit was laatst nog. Waarom vergeet ik die shit.
Titel van het nummer is de titel van de film.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:54 schreef The_Substitute het volgende:
Public Enemy deed de Soundtrack voor die film. (1998)
Sam's got game.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hey een Denzel vraag
He Got Game
Mo' Better Blues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |