Dat laatste plaatje was wel meteen veel makkelijkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef picodealion het volgende:
Jammer, want ik had nog wel meer vage shots. Wie weet een volgende keer.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje was wel meteen veel makkelijker
ben ik dan de enige die alle 3 de delen maar 1 keer gekeken heeft :|quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Ik wist dat het een film was die velen hier echt vaak hebben gezien. Ik zit ook ruim boven de 10x.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de film 2 keer gezien, maar al wel 10 jaar geleden. Zulke screenshots kan ik me dan echt niet herinneren.
Kijkt FF daarom elke film 5 keer?
Ik heb deze film inderdaad al een keer of 25 gezien. Elke detail, elke frame valt me op. Ik kan zowat alle dialogen zelfsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Ik wist dat het een film was die velen hier echt vaak hebben gezien. Ik zit ook ruim boven de 10x.
Dat heb ik met Dude, Where's My Car.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze film inderdaad al een keer of 25 gezien. Elke detail, elke frame valt me op. Ik kan zowat alle dialogen zelfs
Ik heb alleen deel 1 gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ben ik dan de enige die alle 3 de delen maar 1 keer gekeken heeft :|
Was gisteren op TVquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat heb ik met Dude, Where's My Car.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 1 gezien.
OT: Speed 2?
quote:
Nee, nee en nog eens nee.quote:
Jij hoeft een film maar 1x te zien, waar ik het 25x voor moet zienquote:
Bijna goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef victorinox het volgende:
Lijkt op Alice van Resident Evil. Dus Resident Evil 4?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij hoeft een film maar 1x te zien, waar ik het 25x voor moet zien
Neequote:
Welke filmquote:[to Dorian, with Eddie G. Robinson's voice] You were good, kid, real good. But as long as I'm around, you'll always be second best, see?
Geloof me, ik ben echt zo'n autistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Baszh het volgende:
Ik deel die aantallen vanaf nu af aan maar door 4 , dat is vast dichter bij de werkelijkheid
Fox +1quote:
Swordfish?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Robby87 het volgende:
Is dit die openingsscene met die gijzeling en die onderhandelaar?
Nee.quote:
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef The_Substitute het volgende:
CB Cate Blanchett?
HD Hope Davis?
MD Matt Damon? Michael Douglas?
Chris Brown en Mat Dillon, Takers?quote:
Da's sneller dan ik dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |