quote:
ach, je spreekt het allemaal het zelfde uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
Colin Farrell en Mekhi Phifer?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
Dacht misschien dat je in de war was tussen Pharrell Williams, Mika en Michelle Pfeiffer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ach, je spreekt het allemaal het zelfde uit
quote:
Geen Collin maar wel Mekhi Phiferquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dacht misschien dat je in de war was tussen Pharrell Williams, Mika en Michelle Pfeiffer.
The Killing Room?
Hahah... nee ik haal wel es wat door elkaar, maar dit was bedoeld... ook al was het foutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dacht misschien dat je in de war was tussen Pharrell Williams, Mika en Michelle Pfeiffer.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah... nee ik haal wel es wat door elkaar, maar dit was bedoeld... ook al was het fout
Phifer zit toch niet in Doom? ofwel?
juistemquote:
Nee, das foutquote:
Dat is wel goed, wilde net medespelers gaan opnoemenquote:
Speeldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga em maar es downloaden, althans de download aanzetten. staat al in de lijst...(slecht ik weet het)
[b]
Hij had hem te snel geeditquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef The_Substitute het volgende:
Moet je wel de juiste zin quoten.
ik heb niks ge-edit... en ja ik weet het. ik ben ontzettend slecht met grammatica... ook dat is erg slecht van mequote:
Het zag er juist zo lief uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik heb niks ge-edit... en ja ik weet het. ik ben ontzettend slecht met grammatica... ook dat is erg slecht van me
zie ieder heeft zijn min-puntjesquote:
het is dat ik een jonge ben, anders zou ik gevleid zijn...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
het is dat ik een jonge ben, anders zou ik gevleid zijn...
Ik zou het knap vinden als het zo isquote:
Het is dan ook niet zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als het zo is
Geef dan een betere hint, hier kan ik geen kaas van makenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geef dan een betere hint, hier kan ik geen kaas van maken
ninja editquote:
Stand Oktober 2011:quote:
Dat laatste plaatje was wel meteen veel makkelijkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef picodealion het volgende:
Jammer, want ik had nog wel meer vage shots. Wie weet een volgende keer.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje was wel meteen veel makkelijker
ben ik dan de enige die alle 3 de delen maar 1 keer gekeken heeft :|quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Ik wist dat het een film was die velen hier echt vaak hebben gezien. Ik zit ook ruim boven de 10x.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de film 2 keer gezien, maar al wel 10 jaar geleden. Zulke screenshots kan ik me dan echt niet herinneren.
Kijkt FF daarom elke film 5 keer?
Ik heb deze film inderdaad al een keer of 25 gezien. Elke detail, elke frame valt me op. Ik kan zowat alle dialogen zelfsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
Ik wist dat het een film was die velen hier echt vaak hebben gezien. Ik zit ook ruim boven de 10x.
Dat heb ik met Dude, Where's My Car.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze film inderdaad al een keer of 25 gezien. Elke detail, elke frame valt me op. Ik kan zowat alle dialogen zelfs
Ik heb alleen deel 1 gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ben ik dan de enige die alle 3 de delen maar 1 keer gekeken heeft :|
Was gisteren op TVquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat heb ik met Dude, Where's My Car.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 1 gezien.
OT: Speed 2?
quote:
Nee, nee en nog eens nee.quote:
Jij hoeft een film maar 1x te zien, waar ik het 25x voor moet zienquote:
Bijna goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef victorinox het volgende:
Lijkt op Alice van Resident Evil. Dus Resident Evil 4?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij hoeft een film maar 1x te zien, waar ik het 25x voor moet zien
Neequote:
Welke filmquote:[to Dorian, with Eddie G. Robinson's voice] You were good, kid, real good. But as long as I'm around, you'll always be second best, see?
Geloof me, ik ben echt zo'n autistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Baszh het volgende:
Ik deel die aantallen vanaf nu af aan maar door 4 , dat is vast dichter bij de werkelijkheid
Fox +1quote:
Swordfish?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Robby87 het volgende:
Is dit die openingsscene met die gijzeling en die onderhandelaar?
Nee.quote:
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef The_Substitute het volgende:
CB Cate Blanchett?
HD Hope Davis?
MD Matt Damon? Michael Douglas?
Chris Brown en Mat Dillon, Takers?quote:
Da's sneller dan ik dachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |