owjee.. wat is er mis met dat dorpje dame? niet dat ik er veel heil in zag om daar heen te gaan voor een fotografie dag maar uiteindelijk was het heel gezellig.. met de mensen die mee kwamen doen en de serveersters die we gepest hebbenquote:
Binnenpretjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef clevy het volgende:
[..]
owjee.. wat is er mis met dat dorpje dame? niet dat ik er veel heil in zag om daar heen te gaan voor een fotografie dag maar uiteindelijk was het heel gezellig.. met de mensen die mee kwamen doen en de serveersters die we gepest hebben
Vertelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik voelde mij aangetrokken tot deze TT
slecht antwoordquote:
heb je daar niet gezienquote:
graag gedaan.. was meer een gevoelsuitdrukking dan de eindigende woordendeling van t vorige draadje eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
junk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
daar kan ik mee helpen.. voor een zacht prijsje kan ik wel in een elektronisch hulpmiddel voorzien dat paden kentquote:
een pad dat nergens heen leidtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uitHet pad is saai
Je maakt je eigen pad wel
Veel rukplezier alvast!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
damn, vanavond komt het bloeidmooie vriendinnetje van een collega naar Dublin voor t weekend
een rotondequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
een pad dat nergens heen leidt
Daarom. En ik ben in een opperbeste bui vanavond en dat ga ik zo vieren in de stadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uitHet pad is saai
Je maakt je eigen pad wel
klinkt als een planquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben in een opperbeste bui vanavond en dat ga ik zo vieren in de stad
dat is niet nodig, geen buren oid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar doe wel de gordijnen dicht.
Vandaar ik werd al duizeligquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar doe wel de gordijnen dicht.
Nou wat let je, als je opschiet kun je misschien wel 3 keer voor de vriendin van je collega er is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is niet nodig, geen buren oid.
MissyB!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Beetman. Kaartjes al binnen?
FOTO!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
damn, vanavond komt het bloeidmooie vriendinnetje van een collega naar Dublin voor t weekend
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben in een opperbeste bui vanavond en dat ga ik zo vieren in de stad
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou wat let je, als je opschiet kun je misschien wel 3 keer voor de vriendin van je collega er is.
[ afbeelding ]
[..]
MissyB!
Nee, maar begin volgende week wel!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh in mijn enthousiasme dat mama wil oppassen heb ik eruit geflapt dat ik dan 's middags op mijn verjaardag daarheen ga om gezellig samen te eten.
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik neem aan dat je de rechter bedoelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik zie ze morgen voor lunch en zaterdag gaan we stappen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou wat let je, als je opschiet kun je misschien wel 3 keer voor de vriendin van je collega er is.
[ afbeelding ]
[..]
MissyB!
Nee, maar begin volgende week wel!
[..]she's okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Lijkt me duidelijk gezien de 2e fotoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de rechter bedoelt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Mam, ik heb een griepje opgelopen in Utrecht''
Nou dan kun je vanavond en vannacht de 10 misschien wel halen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie ze morgen voor lunch en zaterdag gaan we stappen.
Ik heb dr zien dansenquote:
Zucht nu kan ik niet met dr flirten zoals dat meisje van de weekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk gezien de 2e foto
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk gezien de 2e foto
Ik leef nu al met je mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]They're not gonna buy that. Maar goed dat ik mijn verstand op nul kan zetten.
She was cute tooquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Zucht nu kan ik niet met dr flirten zoals dat meisje van de weekhahahahaha
![]()
hahaquote:
[..]Ik word er niet bepaald waar van PeuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Ik heb je door.quote:
quote:
achja, blijft er meer over voor mannenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
she was.. alleen jammer dat ik er niet echt op kan vallen
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, blijft er meer over voor mannen
Maar ik mag dus niet zeggen dat ik het een belachelijk pakje vind?quote:
Dat is maar een verpakking, het gaat om de inhoud.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik mag dus niet zeggen dat ik het een belachelijk pakje vind?
En er is ook vast verjaardagstaartquote:
Van mij wel!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik mag dus niet zeggen dat ik het een belachelijk pakje vind?
slinger skype eens aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mannen.. sry opvliegers en raar de afgelopen week
mannen oef.. echt ben continu aan het blozen
![]()
Vaak zegt de verpakking wel wat over de inhoud.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is maar een verpakking, het gaat om de inhoud.
Dan nog.. missb heeft een punt!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is vast een kutwijfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou er beter in gaan dan warm avondeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En er is ook vast verjaardagstaart
Een omgebouwde kerel.quote:
Je kunt d'r kut bijna zien, dus vast wel.quote:
Ze is zangeres, als ik naar de rest van dr foto's kijk, gok ik dat ze nu aan t werk is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vaak zegt de verpakking wel wat over de inhoud.
zie hierboven.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt d'r kut bijna zien, dus vast wel.
En taart daar kan ik nog stiekem een klein puntje van nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou er beter in gaan dan warm avondeten.
[..]
Een omgebouwde kerel.
kut skype, je staat offline bij mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Skype is aan alleen geen mic aangesloten denk ik
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En taart daar kan ik nog stiekem een klein puntje van nemen.
Ja, ze ziet er wel uit alsof ze slikt iddquote:
Toevallig, ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een heel stokbroodje opgegeten. Mét kruidenboter.
Met dat pakje moet ie toch allang bij 3 zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
2e ronde al gehaald Peu ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
2e ronde al gehaald Peu ?
Oh ja, hij is nog jong en topfit natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met dat pakje moet ie toch allang bij 3 zijn?
anders help je 'm ff een handjequote:
[..]Je maakt gebruik van de database van je baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het uit met je vriendin ofzo trouwens? Ik hoor je niet meer over haar en alleen maar weer over alles wat ademt en een gat heeftDit account is niet meer in gebruik.
Peu is uitgezoend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je maakt gebruik van de database van je baas?
Is het uit met je vriendin ofzo trouwens? Ik hoor je niet meer over haar en alleen maar weer over alles wat ademt en een gat heeft
Nope, mijn eigen facebook profiel, zou wel bizar zijn als ik in de database kon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je maakt gebruik van de database van je baas?
Is het uit met je vriendin ofzo trouwens? Ik hoor je niet meer over haar en alleen maar weer over alles wat ademt en een gat heeft
Oh en ze was toch de ware enzo allemaal?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Peu is uitgezoend.
't gezichtjesboek geeft veel stalker infoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, mijn eigen facebook profiel, zou wel bizar zijn als ik in de database kon.
En mn vriendin en ik zijn uit elkaar idd.
De ware bestaat niet.. is puur en alleen wat je er van maakt samen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh en ze was toch de ware enzo allemaal?
flink knuffelen en niet teveel zeuren dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
De ware bestaat niet.. is puur en alleen wat je er van maakt samen!
Het waren zijn woordenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
De ware bestaat niet.. is puur en alleen wat je er van maakt samen!
Nee tifusverliefd knuffelen is leuker!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
flink knuffelen en niet teveel zeuren dus
Nee gewoon; zij d'r bek dicht houden tijdens tv kijken, ze moet koken en bier pakken en neuken wanneer jij behoefte hebt. Geen verwachtingen hebben op valentijnsdag, niet denken dat hij meegaat naar familie aangelegenheden of verjaardagen van vriendinnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
flink knuffelen en niet teveel zeuren dus
dit vraagt om een live demo.. heb je morgen tijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee tifusverliefd knuffelen is leuker!!Haha
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee gewoon; zij d'r bek dicht houden tijdens tv kijken, ze moet koken en bier pakken en neuken wanneer jij behoefte hebt. Geen verwachtingen hebben op valentijnsdag, niet denken dat hij meegaat naar familie aangelegenheden of verjaardagen van vriendinnen
En dan heb jij geen vriendin, hoe kan het..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee gewoon; zij d'r bek dicht houden tijdens tv kijken, ze moet koken en bier pakken en neuken wanneer jij behoefte hebt. Geen verwachtingen hebben op valentijnsdag, niet denken dat hij meegaat naar familie aangelegenheden of verjaardagen van vriendinnen
Hahaha wie zegt dat ik verliefd op jou ben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
dit vraagt om een live demo.. heb je morgen tijd?
wie zegt dat je dat niet kunt worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha wie zegt dat ik verliefd op jou ben?
Nou omdat evie net al aangaf, de ware bestaat nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan heb jij geen vriendin, hoe kan het..
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou omdat evie net al aangaf, de ware bestaat niet
Niemand.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef clevy het volgende:
[..]
wie zegt dat je dat niet kunt worden?
Sorry hoorquote:
Nee, spez!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Niemand.
[..]
Sorry hoor![]()
ben m alleen nog maar 1 keer tegengekomen![]()
Ik had het tegen spezza.quote:
ja lekkerquote:
mag ik meequote:
Weet je wat het ergste is, je zou daar niet eens de vreemdste persoon zijn als je dr kwamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mag ik meedan krijg jij van mij een biertje
Is dat een compliment? Nee dat kan niet uit jouw mondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is, je zou daar niet eens de vreemdste persoon zijn als je dr kwam(no offence Evie
)
Zoek maar uit waar, en ben er maar eens voor ik weg benquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mag ik meedan krijg jij van mij een biertje
I know.. I'm sexy and I know itquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is, je zou daar niet eens de vreemdste persoon zijn als je dr kwam(no offence Evie
)
nou nou.. kinderachtig.. ik wilde je nog wel ruilen voor een palinkaquote:
Geef eens wat hintsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Zoek maar uit waar, en ben er maar eens voor ik weg benDan mag je er wel een meedrinken hoor
haha
Als je het afgelopen jaar een beetje hebt opgelet, had je het kunnen weten, zo moeilijk is het echt niet.quote:
Utrecht. Weet je hoe fucking groot dat isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het afgelopen jaar een beetje hebt opgelet, had je het kunnen weten, zo moeilijk is het echt niet.
Wat zit je nou kansloos te bitchen op tijn man. Laat die kerel met rust als je niet normaal kan doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Als je het afgelopen jaar een beetje hebt opgelet, had je het kunnen weten, zo moeilijk is het echt niet.
S.H. is anders ook niet verkeerd, of komt zij niet meer?quote:
Neergeschoten in Libiëquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
Peu aan het daten geslagen? Of begrijp ik het verkeerd? Waar is ZoenMevrouw gebleven?
Hoe doet iedereen? Wie is iedereen? Je praat in raadselen woman!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap ook niet zo waarom iedereen zo doet, is toch niet leuk dat het niet goed gegaan is.
Ik vind dat iedereen er zo lacherig over doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe doet iedereen? Wie is iedereen? Je praat in raadselen woman!
Dat is ook vervelend voor hem. Maar toen hij met haar aan het daten was mochten wij hier tot vervelens aan toe van meegenieten. Dus dan kan je nu zulke reacties verwachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap ook niet zo waarom iedereen zo doet, is toch niet leuk dat het niet goed gegaan is.
Peu en zoenmevrouw bedoel je? Ik lees het net pas, vind het oprecht rot hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen er zo lacherig over doet.
Dus eigenlijk moeten we vol begrip zijn dat hij zo uitziet naar een dame in een skanky niemendalletje? Dat doet hij natuurlijk om zijn verdriet weg te stoppen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
peu-actie is min reactie(s)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend voor hem. Maar toen hij met haar aan het daten was mochten wij hier tot vervelens aan toe van meegenieten. Dus dan kan je nu zulke reacties verwachten
Ja oke. Maar hij was gewoon verliefd. Vive l'amour! Ofzoietsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend voor hem. Maar toen hij met haar aan het daten was mochten wij hier tot vervelens aan toe van meegenieten. Dus dan kan je nu zulke reacties verwachten
Nee, om die hoochie momma mogen we hem gewoon uitlachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we vol begrip zijn dat hij zo uitziet naar een dame in een skanky niemendalletje? Dat doet hij natuurlijk om zijn verdriet weg te stoppen.
Ik ben ook verliefd geweest in Singles. Dat ging uit. Tegen mij is geen moment vervelend gedaan daarover eigenlijk (tot mijn verbazing).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke. Maar hij was gewoon verliefd. Vive l'amour! Ofzoiets
Heb jij die bui van mij overgenomen dan? Bij mij is hij net wegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben duidelijk in een emotionele bui, luister ook al weer dr. Hook. Help.
Mja het is pas uit en hij zit alweer op alles met een gat te geilen. Dus zoveel last heeft ie er zelf ook niet vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe bijnaam van zoenmevrouw?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
Nee, om die hoochie momma mogen we hem gewoon uitlachen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij die bui van mij overgenomen dan? Bij mij is hij net weg
Het is weer donderdag zeker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben duidelijk in een emotionele bui, luister ook al weer dr. Hook. Help.
Jij profileert je hier ook ietsjes anders dan Peu. En dat is een goed ding.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
Ik ben ook verliefd geweest in Singles. Dat ging uit. Tegen mij is geen moment vervelend gedaan daarover eigenlijk (tot mijn verbazing).
Nee niks, niemand wil je hebben!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb het anders prima naar mijn zin zo single
U riep?quote:
Jaquote:
Das mooi, want ik hoef die zeiktrutten ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, niemand wil je hebben!
Ik luister het anders nog steedsquote:
Ik weet niet of dat het is. Maar ik heb nooit kunnen ontdekken waarom men daar niet over ging bashen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij profileert je hier ook ietsjes anders dan Peu. En dat is een goed ding.
Ik spreek voor mijzelf en hoe het op mij overkomt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet of dat het is. Maar ik heb nooit kunnen ontdekken waarom men daar niet over ging bashen.
Je hebt een speciaal plekje hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het is. Maar ik heb nooit kunnen ontdekken waarom men daar niet over ging bashen.
Sorry, ik zou die bui aan Peu geven als je er klaar mee bentquote:
Naar welk plekje wijs je nu?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt een speciaal plekje hier.
quote:
Hoe dan ook, ik vind een breakup altijd verdrietig voor de betrokken personen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek voor mijzelf en hoe het op mij overkomt.
Niemand wilde zijn kansen verpesten om je rebound te wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat; wat airwin zegtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Busted!quote:
My special places zouden we niet prijs geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt een speciaal plekje hier.
Oh ik dacht dat ik daar alleen in was, maar jij ook al dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niemand wilde zijn kansen verpesten om je rebound te worden
Doe niet!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik luister het anders nog steeds
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat; wat airwin zegt
Maar waar wordt er over peu gebitched dan eigenlijk?
Als mensen die paar opmerkingen van net al bitchen vinden.....
Dat kan ook meespelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niemand wilde zijn kansen verpesten om je rebound te worden
Overal of alleen op dat speciale plekje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben gevoelig vandaag. Dat zal het zijn.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Overal of alleen op dat speciale plekje?
Het is meer zijn hele oeuvre hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
Als mensen die paar opmerkingen van net al bitchen vinden.....
Oh, en míjn plekje bespreken kan wel?!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hou eens op over mijn plekje jullie!
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, en míjn plekje bespreken kan wel?!
Ga je die bui nu nog naar Peu sturen of wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
Hij wil niet bij me weg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je die bui nu nog naar Peu sturen of wat?
Lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is meer zijn hele oeuvre hoor.
Peu niet?quote:
quote:
Toch niet DAT plekje hè?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch niet DAT plekje hè?
Dacht dat dat mijn plekje was
Je nick is multi-functioneel.quote:
Een paar vodkaatjes will do the trick...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
My special places zouden we niet prijs geven.
Ja, want jij komt ook zo ver..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een paar vodkaatjes will do the trick...
blijkbaar is een fles beloven en in de post 'kwijt' raken eenvoudigerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want jij komt ook zo ver..
Jij moet je feiten checken, ik weet niet wat jij denkt dat chubby en ik hebben gedaan...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef clevy het volgende:
[..]
blijkbaar is een fles beloven en in de post 'kwijt' raken eenvoudiger
Zuipen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij moet je feiten checken, ik weet niet wat jij denkt dat chubby en ik hebben gedaan...
Ik iets meer dan hij.quote:
Ik ben niet verbaasdquote:
ik heb geen feiten.. ben alleen wat aan t opbutsenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij moet je feiten checken, ik weet niet wat jij denkt dat chubby en ik hebben gedaan...
Zeker wel zodra ik m'n abs in m'n FoBo plemp...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want jij komt ook zo ver..
En ik maar wachten..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker wel zodra ik m'n abs in m'n FoBo plemp...
ik heb geen sixpack maar een fust.. en lieve dames krijgen quantum korting...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker wel zodra ik m'n abs in m'n FoBo plemp...
Ach blijkbaar had chubby dezelfde aanbiedingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb geen sixpack maar een fust.. en lieve dames krijgen quantum korting...
And see where it got himquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach blijkbaar had chubby dezelfde aanbieding
dronkon met jou?quote:
Ja als je te veel drinkt krijg je hem niet omhoogquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nowhere near the special places dude.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
story of my lifequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben er nog helemaal niet aan toe.quote:
Ik ben er al vroeg in het jaar mee bezig, ik doe aan kostenspreiding.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nog helemaal niet aan toe.
Ik ga t overslaan, voor de 2e keer in m'n levenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er nog helemaal niet aan toe.
Waarom kerst overslaan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga t overslaan, voor de 2e keer in m'n leven![]()
Net als kerst
ach.. tijd om te gaan slapen.. morgen is er weer zo'n nutteloze dag..quote:
Geen zin om nog een kerst als Single tussen allemaal stellen door te brengen. Ik ga wel mn traditionale 2e kerstdag diner houden voor mensen die niet naar familie kunnen/willen.quote:
Vorigjaar sinterklaas met wat Singles gevierdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
Oh leuk sinterklaas oh wacht dat is gezellig dus doen we er niets aan
Je slaat dus kerst niet over, maar je gaat het op een andere manier invullen dan je voorgaande jaren deed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen zin om nog een kerst als Single tussen allemaal stellen door te brengen. Ik ga wel mn traditionale 2e kerstdag diner houden voor mensen die niet naar familie kunnen/willen.
Een make up set?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
Sinterklaas doen we niet echt meer aan, kerst welHoop dat ik iig iets leuks voor 'm kan kopen tzt..
Ik ben in te huren hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
Sinterklaas doen we niet echt meer aan, kerst welHoop dat ik iig iets leuks voor 'm kan kopen tzt..
Blijft ie ms van de mijne af!quote:
Kut dat heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorigjaar sinterklaas met wat Singles gevierd
Ik ga niet naar m'n familie, verder is het gewoon een etentje met vrienden, toevallig op 2e kerstdag. Zie het als een opvang. Overigens zou dit het 4e jaar worden dat ik dit doe op 2e kerstdag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je slaat dus kerst niet over, maar je gaat het op een andere manier invullen dan je voorgaande jaren deed.
Dan wil hij je houden, no way dat hij een cadeautje terug geeft.quote:
Oh?quote:
De Single-Opvang.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga niet naar m'n familie, verder is het gewoon een etentje met vrienden, toevallig op 2e kerstdag. Zie het als een opvang. Overigens zou dit het 4e jaar worden dat ik dit doe op 2e kerstdag.
Ik zit me vooral te ergeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
Ik vind die feestdagen heel erg kut. Het liefst lig ik heel december in bed te huilen.
Maar het is een leuke en spannende tijd voor een kind, dus ik doe braaf mee, dat gun ik hem.
Zoietsquote:
Aan alle overdreven gedoe.quote:
Dan kan je alsnog weg!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil eigenlijk weg met kerst maar ik ben alleen.
genoeg single reizen waar je op mee kan. Zou het zelf nog overwegen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil eigenlijk weg met kerst maar ik ben alleen.
Dat gedoe ken ik gelukkig niet, hier is het heel duidelijk dat ik gewoon naar geen enkel leuk feestje zal gaan dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Hier zal het wel weer gedoe worden wanneer hij waar is, vooral met O&N, al 11 jaar niet meer weggeweest
Het is niet een maand zoals alle anderen voor mij, dat mag toch wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
En daarom doe ik niet aan die onzin. De ene wordt er extreem happy van, de ander raakt in een depressie. Het is gewoon een maand als alle anderen hoor.
Overdreven gedoe altijd.
Dat is het juist alleen weggaan dat ik wil ik niet durf ik nietquote:
kind bij ex dumpen en zelf los gaan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Hier zal het wel weer gedoe worden wanneer hij waar is, vooral met O&N, al 11 jaar niet meer weggeweest
dan ga je met een groepquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het juist alleen weggaan dat ik wil ik niet durf ik niet
Angsten overwinnen Tijn, daar word je een groter mens van. Doen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het juist alleen weggaan dat ik wil ik niet durf ik niet
Zo simpel is het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kind bij ex dumpen en zelf los gaan?
O&N vier ik liever op een besloten feest dan in een club, die zijn altijd veel te vol en je kan vaak niet eens naar buiten. Plus dat de prijzen belachelijk zijn.
Weet ikquote:
Ik ken jouw reden niet, dus kan er niet over oordelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet een maand zoals alle anderen voor mij, dat mag toch wel?
mmmquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Angsten overwinnen Tijn, daar word je een groter mens van. Doen!
Ik ben het met je eens hoor, maar ik denk ook dat er dingen in een mensenleven kunnen gebeuren die zo heftig zijn dat het leven wat zwaarder is in zo'n feestmaand. Juist omdat je dan voortdurend wordt herinnerd aan wat je moet missen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken jouw reden niet, dus kan er niet over oordelen.
In zijn algemeniteit heb ik altijd zoiets van; prima dat je stil staat bij iets naars, maar er komt ook een tijd om door te gaan met het leven.
Das dus niet specifiek naar jou, maar gewoon een algemene mening, ongeacht de maand van het jaar
Nou idd, dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar ik denk ook dat er dingen in een mensenleven kunnen gebeuren die zo heftig zijn dat het leven wat zwaarder is in zo'n feestmaand. Juist omdat je dan voortdurend wordt herinnerd aan wat je moet missen.
en terecht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
En ik geef ook toe dat ik het mezelf in zo'n maand veel meer toesta om verdrietig te zijn, omdat ik de rest van het jaar helemaal heppiedepeppie ben en stiekem vind dat ik daarmee wat credits heb verdiend om even dat altijd vrolijke masker af te zetten.
Snap ik. En je mag daar natuurlijk ook bij stilstaan. Maar mocht het gaan om een overlijden (waar het vaak om gaat) dan zal die persoon ook graag gezien hebben dat je geniet van wat je wel hebt tijdens de feestdagenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar ik denk ook dat er dingen in een mensenleven kunnen gebeuren die zo heftig zijn dat het leven wat zwaarder is in zo'n feestmaand. Juist omdat je dan voortdurend wordt herinnerd aan wat je moet missen.
Helemaal waar. Daarom vier ik ook alle feestdagen, we doen enorm ons best hoor. Eind 2010 was een dieptepunt, maar sindsdien heb ik al wel heel wat los kunnen laten dus ik verwacht wel dat het dit jaar leuker/fijner wordt dan ik gewend ben van mezelf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snap ik. En je mag daar natuurlijk ook bij stilstaan. Maar mocht het gaan om een overlijden (waar het vaak om gaat) dan zal die persoon ook graag gezien hebben dat je geniet van wat je wel hebt tijdens de feestdagen
Mja terugblikken op dingen die je niet kan veranderen is zonde van je tijd. Leer van je ervaringen en pas ze toe in het heden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Het is voor mij ook een beetje terugblikken op het afgelopen jaar.. en tja, daar word ik niet altijd even vrolijk van.
Ja, vieren doen we ook hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal waar. Daarom vier ik ook alle feestdagen, we doen enorm ons best hoor. Eind 2010 was een dieptepunt, maar sindsdien heb ik al wel heel wat los kunnen laten dus ik verwacht wel dat het dit jaar leuker/fijner wordt dan ik gewend ben van mezelf.
Ik lach zelfs wel eens!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, vieren doen we ook hoorHet is niet allemaal droef en ellende.
Als het recent is kan ik mij goed voorstellen dat het dan nog vers in het hoofd zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal waar. Daarom vier ik ook alle feestdagen, we doen enorm ons best hoor. Eind 2010 was een dieptepunt, maar sindsdien heb ik al wel heel wat los kunnen laten dus ik verwacht wel dat het dit jaar leuker/fijner wordt dan ik gewend ben van mezelf.
Het is niet recent. Maar sommige dingen wennen nooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als het recent is kan ik mij goed voorstellen dat het dan nog vers in het hoofd zit.
Dan is het allemaal nog onwennig in verhouding tot de jaren er voor
Ah ok. Zoals gezegd, ik weet de details niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet recent. Maar sommige dingen wennen nooit.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik duik mijn bedje maar eens in met mijn zombies
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik duik mijn bedje maar eens in met mijn zombies
Vanavond naar de stopera en morgen skieeen en kroeg in vermoedelijk. Overdag kadootjes kopen voor mijn nichtje en opruimen, ernstig opruimen en uitslapenquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanavond naar de stopera en morgen skieeen en kroeg in vermoedelijk. Overdag kadootjes kopen voor mijn nichtje en opruimen, ernstig opruimen en uitslapen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Zere strot
Volgens mij ben ik nu echt ziek aan het worden
Zeker kou gevat tijdens het zoeken naar er katquote:
Bij mij ligt nu een soortgelijk exemplaar...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker kou gevat tijdens het zoeken naar er kat![]()
Ik lig nog in bed trouwens, kind naar legoworld, ik lekker uitslapen.
Die van mij is er de hele week redelijk op tijd uit gegaan om te klussen. *goedeopvoeding*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij ligt nu een soortgelijk exemplaar...En ik maar werken...
Ja, is dat Legoworld leuk? Ik zat er zo over te twijfelen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:46 schreef stbabylon het volgende:
Legoworld, superevenement, alleen zo jammer van die kkk (kleine kut kinderen). Gisteren wilde ik de trein uitstappen en stonden er 30 van die terroristen te dringen om er in te gaan. Ik, als goede opvoeder, heb de grootste hardhandig terug geduwt met een ferme: eerst de mensen uit laten stappen.
Door mijn natuurlijke overwicht (nee, niet overgewicht, ha ha, leuk grapje, maar niet echt), was er ook geen mens die eigenlijk de opvoeding zou moeten doen (aka een ouder) die er commentaar op durfde te leveren.
Ja maar ik ben wakker. Ik neem de telefoon op als je beltquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij ligt nu een soortgelijk exemplaar...En ik maar werken...
Ja, supergaaf. Had ooit een vriendin die in de IJsselhallen werkte en die had vrijkaartjes voor mij. Ene hal met muziek voor kids heb ik maar overgeslagen, maar de andere hallen met Lego zijn cool, vooral die waar de extreme fans hun bouwwerken tonenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, is dat Legoworld leuk? Ik zat er zo over te twijfelen..
Goed bezig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:46 schreef stbabylon het volgende:
Legoworld, superevenement, alleen zo jammer van die kkk (kleine kut kinderen). Gisteren wilde ik de trein uitstappen en stonden er 30 van die terroristen te dringen om er in te gaan. Ik, als goede opvoeder, heb de grootste hardhandig terug geduwt met een ferme: eerst de mensen uit laten stappen.
Normaal laat ik me in dat soort gevallen naar buiten vallen. 90kg komt best goed aan bij oude vrouwtjes met zwakke heupenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig.
Gisteren nog wat van die zeurkinderen bij de supermarkt kapot geprikt met een kapotgeslagen beugel. "NEE IK HEB GEEN KUTKAARTJES VOOR JULLIE!"
Daarom vind ik je zo leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wakker. Ik neem de telefoon op als je belt
Jezus, ik haat zulke kinderen echt. Gaan bedelen bij de ingang van een supermarkt, doe eens normaal zeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig.
Gisteren nog wat van die zeurkinderen bij de supermarkt kapot geprikt met een kapotgeslagen beugel. "NEE IK HEB GEEN KUTKAARTJES VOOR JULLIE!"
Ja jaquote:
Lego is altijd cool. Maar ik zie op tegen de drukte, met name de hoeveelheid kinderen inderdaad. Ik kan niet zo goed tegen kindergeluiden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, supergaaf. Had ooit een vriendin die in de IJsselhallen werkte en die had vrijkaartjes voor mij. Ene hal met muziek voor kids heb ik maar overgeslagen, maar de andere hallen met Lego zijn cool, vooral die waar de extreme fans hun bouwwerken tonen
IK heb het overleefdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Lego is altijd cool. Maar ik zie op tegen de drukte, met name de hoeveelheid kinderen inderdaad. Ik kan niet zo goed tegen kindergeluiden.
Die had heel legoworld afgehuurd voor jullie prive?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja L-E ik snap je. Daarom is mijn vader een held
Hij gaat met kleine man? Respect voor je paps dan idd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja L-E ik snap je. Daarom is mijn vader een held
Jammer, was een goed moment om iets aan de overbevolking te doen. In Libië hadden ze al eht juiste voorbeeld gegeven.quote:
Wat nuil je?!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer, was een goed moment om iets aan de overbevolking te doen. In Libië hadden ze al eht juiste voorbeeld gegeven.
Ik welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:59 schreef L-E het volgende:
Miss, jij hebt van die siliconenvormpjes voor muffins/cakejes?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij gaat met kleine man? Respect voor je paps dan idd!
Ik wil ronde cakejes. Heb nu papieren vormpjes, maar dat wordt niet echt mooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel(nou ja, blik voor muffins, siliconenvormpjes heb ik in mini-tulbandvorm en een kasteel
)
En dan de muffinpapiertjes in een muffinblik? Dat wordt niet mooi?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil ronde cakejes. Heb nu papieren vormpjes, maar dat wordt niet echt mooi.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal laat ik me in dat soort gevallen naar buiten vallen. 90kg komt best goed aan bij oude vrouwtjes met zwakke heupen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |