owjee.. wat is er mis met dat dorpje dame? niet dat ik er veel heil in zag om daar heen te gaan voor een fotografie dag maar uiteindelijk was het heel gezellig.. met de mensen die mee kwamen doen en de serveersters die we gepest hebbenquote:
Binnenpretjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef clevy het volgende:
[..]
owjee.. wat is er mis met dat dorpje dame? niet dat ik er veel heil in zag om daar heen te gaan voor een fotografie dag maar uiteindelijk was het heel gezellig.. met de mensen die mee kwamen doen en de serveersters die we gepest hebben
Vertelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik voelde mij aangetrokken tot deze TT
slecht antwoordquote:
heb je daar niet gezienquote:
graag gedaan.. was meer een gevoelsuitdrukking dan de eindigende woordendeling van t vorige draadje eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
junk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
daar kan ik mee helpen.. voor een zacht prijsje kan ik wel in een elektronisch hulpmiddel voorzien dat paden kentquote:
een pad dat nergens heen leidtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uitHet pad is saai
Je maakt je eigen pad wel
Veel rukplezier alvast!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
damn, vanavond komt het bloeidmooie vriendinnetje van een collega naar Dublin voor t weekend
een rotondequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
een pad dat nergens heen leidt
Daarom. En ik ben in een opperbeste bui vanavond en dat ga ik zo vieren in de stadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uitHet pad is saai
Je maakt je eigen pad wel
klinkt als een planquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben in een opperbeste bui vanavond en dat ga ik zo vieren in de stad
dat is niet nodig, geen buren oid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar doe wel de gordijnen dicht.
Vandaar ik werd al duizeligquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar doe wel de gordijnen dicht.
Nou wat let je, als je opschiet kun je misschien wel 3 keer voor de vriendin van je collega er is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is niet nodig, geen buren oid.
MissyB!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Beetman. Kaartjes al binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |