owjee.. wat is er mis met dat dorpje dame? niet dat ik er veel heil in zag om daar heen te gaan voor een fotografie dag maar uiteindelijk was het heel gezellig.. met de mensen die mee kwamen doen en de serveersters die we gepest hebbenquote:
Binnenpretjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef clevy het volgende:
[..]
owjee.. wat is er mis met dat dorpje dame? niet dat ik er veel heil in zag om daar heen te gaan voor een fotografie dag maar uiteindelijk was het heel gezellig.. met de mensen die mee kwamen doen en de serveersters die we gepest hebben
Vertelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik voelde mij aangetrokken tot deze TT
slecht antwoordquote:
heb je daar niet gezienquote:
graag gedaan.. was meer een gevoelsuitdrukking dan de eindigende woordendeling van t vorige draadje eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
junk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
daar kan ik mee helpen.. voor een zacht prijsje kan ik wel in een elektronisch hulpmiddel voorzien dat paden kentquote:
een pad dat nergens heen leidtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uitHet pad is saai
Je maakt je eigen pad wel
Veel rukplezier alvast!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
damn, vanavond komt het bloeidmooie vriendinnetje van een collega naar Dublin voor t weekend
een rotondequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
een pad dat nergens heen leidt
Daarom. En ik ben in een opperbeste bui vanavond en dat ga ik zo vieren in de stadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Maakt niet uitHet pad is saai
Je maakt je eigen pad wel
klinkt als een planquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben in een opperbeste bui vanavond en dat ga ik zo vieren in de stad
dat is niet nodig, geen buren oid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar doe wel de gordijnen dicht.
Vandaar ik werd al duizeligquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar doe wel de gordijnen dicht.
Nou wat let je, als je opschiet kun je misschien wel 3 keer voor de vriendin van je collega er is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is niet nodig, geen buren oid.
MissyB!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Beetman. Kaartjes al binnen?
FOTO!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
damn, vanavond komt het bloeidmooie vriendinnetje van een collega naar Dublin voor t weekend
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben in een opperbeste bui vanavond en dat ga ik zo vieren in de stad
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou wat let je, als je opschiet kun je misschien wel 3 keer voor de vriendin van je collega er is.
[ afbeelding ]
[..]
MissyB!
Nee, maar begin volgende week wel!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh in mijn enthousiasme dat mama wil oppassen heb ik eruit geflapt dat ik dan 's middags op mijn verjaardag daarheen ga om gezellig samen te eten.
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik neem aan dat je de rechter bedoelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik zie ze morgen voor lunch en zaterdag gaan we stappen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou wat let je, als je opschiet kun je misschien wel 3 keer voor de vriendin van je collega er is.
[ afbeelding ]
[..]
MissyB!
Nee, maar begin volgende week wel!
[..]she's okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Lijkt me duidelijk gezien de 2e fotoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de rechter bedoelt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Mam, ik heb een griepje opgelopen in Utrecht''
Nou dan kun je vanavond en vannacht de 10 misschien wel halen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie ze morgen voor lunch en zaterdag gaan we stappen.
Ik heb dr zien dansenquote:
Zucht nu kan ik niet met dr flirten zoals dat meisje van de weekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk gezien de 2e foto
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk gezien de 2e foto
Ik leef nu al met je mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]They're not gonna buy that. Maar goed dat ik mijn verstand op nul kan zetten.
She was cute tooquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Zucht nu kan ik niet met dr flirten zoals dat meisje van de weekhahahahaha
![]()
hahaquote:
[..]Ik word er niet bepaald waar van PeuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Ik heb je door.quote:
quote:
achja, blijft er meer over voor mannenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
she was.. alleen jammer dat ik er niet echt op kan vallen
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, blijft er meer over voor mannen
Maar ik mag dus niet zeggen dat ik het een belachelijk pakje vind?quote:
Dat is maar een verpakking, het gaat om de inhoud.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik mag dus niet zeggen dat ik het een belachelijk pakje vind?
En er is ook vast verjaardagstaartquote:
Van mij wel!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik mag dus niet zeggen dat ik het een belachelijk pakje vind?
slinger skype eens aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mannen.. sry opvliegers en raar de afgelopen week
mannen oef.. echt ben continu aan het blozen
![]()
Vaak zegt de verpakking wel wat over de inhoud.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is maar een verpakking, het gaat om de inhoud.
Dan nog.. missb heeft een punt!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is vast een kutwijfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou er beter in gaan dan warm avondeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En er is ook vast verjaardagstaart
Een omgebouwde kerel.quote:
Je kunt d'r kut bijna zien, dus vast wel.quote:
Ze is zangeres, als ik naar de rest van dr foto's kijk, gok ik dat ze nu aan t werk is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vaak zegt de verpakking wel wat over de inhoud.
zie hierboven.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt d'r kut bijna zien, dus vast wel.
En taart daar kan ik nog stiekem een klein puntje van nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou er beter in gaan dan warm avondeten.
[..]
Een omgebouwde kerel.
kut skype, je staat offline bij mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Skype is aan alleen geen mic aangesloten denk ik
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En taart daar kan ik nog stiekem een klein puntje van nemen.
Ja, ze ziet er wel uit alsof ze slikt iddquote:
Toevallig, ik ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een heel stokbroodje opgegeten. Mét kruidenboter.
Met dat pakje moet ie toch allang bij 3 zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
2e ronde al gehaald Peu ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
2e ronde al gehaald Peu ?
Oh ja, hij is nog jong en topfit natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met dat pakje moet ie toch allang bij 3 zijn?
anders help je 'm ff een handjequote:
[..]Je maakt gebruik van de database van je baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het uit met je vriendin ofzo trouwens? Ik hoor je niet meer over haar en alleen maar weer over alles wat ademt en een gat heeftDit account is niet meer in gebruik.
Peu is uitgezoend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je maakt gebruik van de database van je baas?
Is het uit met je vriendin ofzo trouwens? Ik hoor je niet meer over haar en alleen maar weer over alles wat ademt en een gat heeft
Nope, mijn eigen facebook profiel, zou wel bizar zijn als ik in de database kon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je maakt gebruik van de database van je baas?
Is het uit met je vriendin ofzo trouwens? Ik hoor je niet meer over haar en alleen maar weer over alles wat ademt en een gat heeft
Oh en ze was toch de ware enzo allemaal?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Peu is uitgezoend.
't gezichtjesboek geeft veel stalker infoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, mijn eigen facebook profiel, zou wel bizar zijn als ik in de database kon.
En mn vriendin en ik zijn uit elkaar idd.
De ware bestaat niet.. is puur en alleen wat je er van maakt samen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh en ze was toch de ware enzo allemaal?
flink knuffelen en niet teveel zeuren dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
De ware bestaat niet.. is puur en alleen wat je er van maakt samen!
Het waren zijn woordenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
De ware bestaat niet.. is puur en alleen wat je er van maakt samen!
Nee tifusverliefd knuffelen is leuker!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
flink knuffelen en niet teveel zeuren dus
Nee gewoon; zij d'r bek dicht houden tijdens tv kijken, ze moet koken en bier pakken en neuken wanneer jij behoefte hebt. Geen verwachtingen hebben op valentijnsdag, niet denken dat hij meegaat naar familie aangelegenheden of verjaardagen van vriendinnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef clevy het volgende:
[..]
flink knuffelen en niet teveel zeuren dus
dit vraagt om een live demo.. heb je morgen tijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee tifusverliefd knuffelen is leuker!!Haha
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee gewoon; zij d'r bek dicht houden tijdens tv kijken, ze moet koken en bier pakken en neuken wanneer jij behoefte hebt. Geen verwachtingen hebben op valentijnsdag, niet denken dat hij meegaat naar familie aangelegenheden of verjaardagen van vriendinnen
En dan heb jij geen vriendin, hoe kan het..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee gewoon; zij d'r bek dicht houden tijdens tv kijken, ze moet koken en bier pakken en neuken wanneer jij behoefte hebt. Geen verwachtingen hebben op valentijnsdag, niet denken dat hij meegaat naar familie aangelegenheden of verjaardagen van vriendinnen
Hahaha wie zegt dat ik verliefd op jou ben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
dit vraagt om een live demo.. heb je morgen tijd?
wie zegt dat je dat niet kunt worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha wie zegt dat ik verliefd op jou ben?
Nou omdat evie net al aangaf, de ware bestaat nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan heb jij geen vriendin, hoe kan het..
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou omdat evie net al aangaf, de ware bestaat niet
Niemand.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef clevy het volgende:
[..]
wie zegt dat je dat niet kunt worden?
Sorry hoorquote:
Nee, spez!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Niemand.
[..]
Sorry hoor![]()
ben m alleen nog maar 1 keer tegengekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |