De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren ook ergens op tv gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Britt is baasBritt is een schat, maar hoe ze nu is weet ik niet, maar ze lijkt weinig verandert
Ik kreeg hem te horen in groep 7 of 8 ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als kind helemaal kapot gedraaid! Een tijdje daarna ook wel leuk na stevig geblowed te hebben
Dekentje mee, thermoskan met warme chocolade melk en een met thee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarna picknicken in de winter.
Gelukkig, jij dus ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef coban het volgende:
IEDEREEN IN DIT TOPIC IS KOALOTANTOEOMINLELIJK
Goede lerares danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kreeg hem te horen in groep 7 of 8 ofzoVerplicht met muziekles
Ik zie Britt wel eens haar hond uitlatenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gisteren ook ergens op tv gezien. Ik kan nog steeds niet om haar neus heen. Tering, wat een gedrocht.
Boeiend, ik ben al getrouwdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef coban het volgende:
Leuk tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie Britt wel eens haar hond uitlaten
Ik zeg maar niets.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef coban het volgende:
Lekker tegen elkaar aan kruipen. Twee stralende verliefde gezichten die boven het dekentje uitkomen. En een toefje slagroom op je neus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dekentje mee, thermoskan met warme chocolade melk en een met thee.
Flikker op, jij bent teringlekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
Ik voel mij niet aangesproken door de TT.
bij mij andersomquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben lelijk, maar toch heb ik sex
Waarom leeft zij nog dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie Britt wel eens haar hond uitlaten
komt omdat je vieze buitenlander bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
bij mij andersom
ik ben lekker maar nooit sex
Pics.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
bij mij andersom
ik ben lekker maar nooit sex
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
Ik voel mij niet aangesproken door de TT.
Grapjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
komt omdat je vieze buitenlander bent
Af te halen bij Flippieequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wil ook :S
Ik heb alleen die gele cake :S
Het was toch maar popcorn en M&M's geworden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
JaAltijd even gedag zeggen en kort praatje
Ja idd ik ben kapotviezquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
komt omdat je vieze buitenlander bent
quote:
nohomo, idd!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens heeft Mono een best lekker kontje. Zo eentje waar je eigenlijk een klein hapje uit wil nemen.
Hij weet het want hij showt het al te graag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens heeft Mono een best lekker kontje. Zo eentje waar je eigenlijk een klein hapje uit wil nemen.
Ik heb nog ergens een pic van haar op mn pc staan, dus je zegt het maarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog nooit pics gezien van je MK
dm staat altijd openquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een pic van haar op mn pc staan, dus je zegt het maar
Ik heb haar op Facebook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel heel knusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lekker tegen elkaar aan kruipen. Twee stralende verliefde gezichten die boven het dekentje uitkomen. En een toefje slagroom op je neus.
Waarom niet? Als je haar ook zag toen ze haar puppy kreegquote:
Inderdaad hahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Af te halen bij Flippiee
[..]
Het was toch maar popcorn en M&M's geworden.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog nooit pics gezien van je MK
Serieus?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil foto's van alle lekkere mannen hier. Ik zoek nog een nieuwe profielfoto op Facebook.
hahahahahahahahahahahahahhahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef coban het volgende:
Mk is kaolaoakoalo lekker ik denk 24/7 aan haar ik heb tattoo van haar op mijn ogen zodat ik haar altijd zie
Mannenhoek op UDOWU.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil foto's van alle lekkere mannen hier. Ik zoek nog een nieuwe profielfoto op Facebook.
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
niet sturen :S:S::S:S:SL:S:S S:S:S:S:S:
ik klikte niet maar weetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De grootste idioot van Fok! op Facebook
jonge waar slaat dit op dan?quote:
Jammer dat oude gestorven is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel heel knus
[..]
Waarom niet? Als je haar ook zag toen ze haar puppy kreegEn die meenam naar school en als de dood dat onze Franse lerares boos op haar zou worden
[..]
Inderdaad hahaha
Ik heb je al.quote:
Ik faal.quote:
jij ovquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:11 schreef coban het volgende:
Gahahahhahaha wie heeft MK allemaal op fb dan?
Niet doen, gewoon niet!quote:
Er staat iets op de sitequote:
Hoe kom jij aan mijn profiel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
En dan durf je mij nog niet eens een berichtje te sturen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij ov
sk
SK
omg wat doen al die fokkers op mijn fb
Hoe kan ik nou zo'n aantrekkelijk iemand missen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er staat iets op de siteEven kijken
[..]
Hoe kom jij aan mijn profiel?hihi
meen je datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij is al verstuurd naar mono
Waarom heb jij geen normale profielfoto?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou zo'n aantrekkelijk iemand missen.
Zullen wij foto van Ez oploaden naar die mannenhoek?quote:
Echt? Wel met toestemming dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij is al verstuurd naar mono
Ik zie net in ene Intronic en ik moest meteen aan Ez denken waarom die er nog niet op stondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen wij foto van Ez oploaden naar die mannenhoek?
Als ik dit eerder had geweten. =,=quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef coban het volgende:
Drm wil ik geen pics op fok sturen of zetten niks. Ik vertrouw het voor geen fuck.
Ahh jij hebt mij dus wel gevonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen normale profielfoto?
Fokkers zijn niet al te moeilijk te vinden op Facebookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahh jij hebt mij dus wel gevonden., omdat ik graag anoniem wil blijven enzulks
Dit dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fokkers zijn niet al te moeilijk te vinden op FacebookAangezien iedereen elkaar als vrienden heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |