De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren ook ergens op tv gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Britt is baasBritt is een schat, maar hoe ze nu is weet ik niet, maar ze lijkt weinig verandert
Ik kreeg hem te horen in groep 7 of 8 ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als kind helemaal kapot gedraaid! Een tijdje daarna ook wel leuk na stevig geblowed te hebben
Dekentje mee, thermoskan met warme chocolade melk en een met thee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarna picknicken in de winter.
Gelukkig, jij dus ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef coban het volgende:
IEDEREEN IN DIT TOPIC IS KOALOTANTOEOMINLELIJK
Goede lerares danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kreeg hem te horen in groep 7 of 8 ofzoVerplicht met muziekles
Ik zie Britt wel eens haar hond uitlatenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gisteren ook ergens op tv gezien. Ik kan nog steeds niet om haar neus heen. Tering, wat een gedrocht.
Boeiend, ik ben al getrouwdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef coban het volgende:
Leuk tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie Britt wel eens haar hond uitlaten
Ik zeg maar niets.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:06 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |