Gezien, en gepost op de SC aldaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:51 schreef Bastard het volgende:
Hee dr is een nieuw fora!
Het Rokershoekje
Ja.. zit me niet lekker ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, gek he, die is al een hele tijd niet meer hier gesignaleerd. Vind het vreemd
Nou misschien nog wel, zag er wel als grappig forum uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezien, en gepost op de SC aldaar.
Ga jij er ook nog heen met je elektrische sigaretten?
Vind ik ook. Zijn toch in zekere zin mensen waar je zo goed als elke dag mee optrekt he? Dus maak je je zorgen als ze ineens wegblijven zonder bericht .quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. zit me niet lekker ook.
Klinkt gek maar mensen die hier regelmatig posten kunnen niet zomaar zonder bericht wegblijven vind ik ergens!
Ja enigzins wel inderdaad, zeker na zo'n lange tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zijn toch in zekere zin mensen waar je zo goed als elke dag mee optrekt he? Dus maak je je zorgen als ze ineens wegblijven zonder bericht .
Zal hem eens een pm sturen, heb jij dat ook al gedaan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja enigzins wel inderdaad, zeker na zo'n lange tijd.
Ik ging maar eens zoeken, hij heeft 18 dagen geleden nog ingelogd dus ik denk dat het bewust even afstand is van m. Darkwolfquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal hem eens een pm sturen, heb jij dat ook al gedaan?
Oh en nog even een Frank Sinatra, en dan bad en bed maar eens opzoeken![]()
Oh, dat zal dan idd een bewuste keuze zijn. Zal dan maar geen pm sturen . Komt hij wel weer terug als hij er zin in heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging maar eens zoeken, hij heeft 18 dagen geleden nog ingelogd dus ik denk dat het bewust even afstand is van m. Darkwolf
Good old mister blue eyes inderdaad, goeie keus.
Ga zo ook mn mandje opzoeken, het hele vroege opstaan eist zn tol
Ik overleef het welquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is vervelend zeg. Mag nu weleens over zijn he?
Er is dus in elk geval niks ernstigs gebeurd. Ik hoop dat hij binnenkort even wat van zich laat horen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging maar eens zoeken, hij heeft 18 dagen geleden nog ingelogd dus ik denk dat het bewust even afstand is van m. Darkwolf
Good old mister blue eyes inderdaad, goeie keus.
Ga zo ook mn mandje opzoeken, het hele vroege opstaan eist zn tol
Zeg dat!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:48 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenIk kan echt niet wakker worden met dit weer. Het is nog zo donker 's morgens
Coole ui heb jequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef jogy het volgende:
The exorcism of emily rose is pas een enge exorcistenfilm.
Ik vind die trailer van paranormal activity al rete engquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef jogy het volgende:
The exorcism of emily rose is pas een enge exorcistenfilm.
Ik mis de edithistory vooralquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voelt het nu al weer anders zo in het zwart?
Wie ben jij nu weerquote:
Vind ik ook een hele warme plaatquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef MissVanity het volgende:
Ik mis mijn omaDit nummer maakte een ontzettende indruk op me tijdens de crematie.
Schitterende tekst ook. En zo prachtig gemaaktquote:
Tja, die dingen moeten ook gebeuren. En straks als je klaar bent geniet je meer van de uurtjes die je hebt te besteden aan jezelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:05 schreef Bastard het volgende:
Ben ik de hele dag alleen en wat doe ik, klusjes in huis zoals de afvoer repareren, en opruimen, stofzuigen, de vaat, boodschappen .. zo nu tijd voor koffie
Ja moet ook gebeuren idd, erger mij aan rommel en met kleine kinderen is er heel snel en heel veel rommelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tja, die dingen moeten ook gebeuren. En straks als je klaar bent geniet je meer van de uurtjes die je hebt te besteden aan jezelf
Nee, ik was die enorme bende boven aan het opruimen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef senesta het volgende:
En ik heb hier even een topic om zeep geholpen geloof ik
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik was die enorme bende boven aan het opruimen.
Thanks voor het waarnemen
Geen idee, misschien even ergens anders of druk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:36 schreef MissVanity het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijkGister waren ze er ook al niet.
Dat zijn ook net spoken, ze zeggen dat ze bestaan maar er is geen bewijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:36 schreef MissVanity het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijkGister waren ze er ook al niet.
Maar echt ongeloofelijk wat je eigenlijk allemaal je huis insleept zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:56 schreef senesta het volgende:
Ja precies, dat hou je ook nooit helemaal tegen die rommel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn ook net spoken, ze zeggen dat ze bestaan maar er is geen bewijs.
Heb je hem weggehaaldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar echt ongeloofelijk wat je eigenlijk allemaal je huis insleept zeg.
Die meiden hebben altijd wel een tekening mee, of een knutselwerkje en dat moet weer ergens staan.
In het kader "herfst" heeft de oudste een hompje klei met allemaal tandenstokers erin (de egel) met daarop allemaal getekende blaadjes gespiest. Nou dan mag de gemaakte kroon van vorige week wel weer weg toch?
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar echt ongeloofelijk wat je eigenlijk allemaal je huis insleept zeg.
Die meiden hebben altijd wel een tekening mee, of een knutselwerkje en dat moet weer ergens staan.
In het kader "herfst" heeft de oudste een hompje klei met allemaal tandenstokers erin (de egel) met daarop allemaal getekende blaadjes gespiest. Nou dan mag de gemaakte kroon van vorige week wel weer weg toch?
Daaaah, ik zei het je...quote:
Ik ga het ze natuurlijk niet vertellen dat ik hem weggegooid heb, eerst kijken of ze hem missenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je hem weggehaaldEcht? Die kroon van vorige week?
Jij gaat een hoop verontwaardigde blikken of tranen krijgen.....![]()
"Maar papa, vond je mijn kroon niet mooi dan?"
Ik heb de kroon bij het oud papier vandaan gehaaldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef senesta het volgende:
Naaah, is die kroon van een meisje met een aardeteken?
Mooie reddingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb de kroon bij het oud papier vandaan gehaald
En zal morgenmiddag eens met ze rond de speelgoedkast gaan zitten om te kijken wat er weg kan "zodat er ruimte genoeg is voor mooie nieuwe werkjes"
Ja maar ja als dat ding in een hoek ligt denk ik niet dat je er veel waarde aan hecht hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mooie reddingJe kan echt niet zomaar iets weggooien hoor
Ik werd vroeger ook altijd heel boos als ik merkte dat mijn ouders 1 van mijn geweldige werkjes hadden weggegooid
Goed zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar ja als dat ding in een hoek ligt denk ik niet dat je er veel waarde aan hecht hoor
Nou net op tijd gered nog dan![]()
Al was ze het, dan nog liever het celibaatquote:
Hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Al was ze het, dan nog liever het celibaat
Bij gebrek aan een geit, wie weetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:22 schreef MissVanity het volgende:
HahaDat meen je trouwens niet
Als ze de enige vrouw op aarde was dan zou je haar best doen
Arme geit!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een geit, wie weet![]()
Maar 7 jaar zonder sex is voor mij niets nieuws, dus nee, dat gaat wel lukken. (om er af te blijven)
Aaah je bent liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar ja als dat ding in een hoek ligt denk ik niet dat je er veel waarde aan hecht hoor
Nou net op tijd gered nog dan![]()
Wat heb je tegen haar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Arme geit!Ik ben wel van mening dat geiten een sterker karakter hebben
Je kan er vast en zeker een beter gesprek mee voeren dan met Rihanna
Hahaquote:
Ik vind sommige nummers wel leuk. Dat nummer met eminem vond ik bijvoorbeeld wel lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaNiks hoor. Ik vind haar muziek over het algemeen niks. Maar ik ken haar niet persoonlijk (duhhh) dus mijn post was ook maar een grapje
Haar vrolijke liedjes vind ik wel te doen. Maar die zeiknummersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers wel leuk. Dat nummer met eminem vond ik bijvoorbeeld wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |