Zou zo maar kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:55 schreef Bastard het volgende:
Hebben ze gescoord? Ik hoor mn buurman brullen.
Het is ook zulk mooi weer, geniet er vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef Bastard het volgende:
Ga zo nog maar eens wat maken van de dag denk ik, even een stukje wandelen zal me goed doen.
Hij is vlgs mij de enige in de straat die voetbal kijkt en juicht altijd bij Ajax dus vermoed van wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook zulk mooi weer, geniet er van![]()
Je buurman is dus voor Ajax?
Ja, verschrikkelijk he. Ik heb dat filmpje gezien, gruwelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is vlgs mij de enige in de straat die voetbal kijkt en juicht altijd bij Ajax dus vermoed van wel.
De andere kijkt altijd motorraces, en die heeft een rouwdag omdat zn favoriet dodelijk verongelukt is vanmorgen
Goed hoor. En met jou?quote:
Geniet ervanquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:57 schreef summer2bird het volgende:
Mooi.
Met mij ook wel goed. Mag nu een dagje naar huis
Eigenlijk mocht ik een weekeind maar moest gisteravond terug omdat ik het niet aankon![]()
.
Maar ben nu weer even thuis
Wel fijn om dan even thuis te zijn he? Geniet er maar vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:57 schreef summer2bird het volgende:
Mooi.
Met mij ook wel goed. Mag nu een dagje naar huis
Eigenlijk mocht ik een weekeind maar moest gisteravond terug omdat ik het niet aankon![]()
.
Maar ben nu weer even thuis
INXS al een tijd niet gehoord zegquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
Deze zal al weleens eerder gepost zijn hier?
Nou ja, dan nog maar eens, leuk liedje![]()
Deze ook. Lekker nummer![]()
Nooit gehoord nog, goeie plaat en tekst.quote:
Nee, gek he, die is al een hele tijd niet meer hier gesignaleerd. Vind het vreemdquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:
Oh empty weer.
Iemand trouwens nog eens wat gehoord van DW?
Gezien, en gepost op de SC aldaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:51 schreef Bastard het volgende:
Hee dr is een nieuw fora!
Het Rokershoekje
Ja.. zit me niet lekker ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, gek he, die is al een hele tijd niet meer hier gesignaleerd. Vind het vreemd
Nou misschien nog wel, zag er wel als grappig forum uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezien, en gepost op de SC aldaar.
Ga jij er ook nog heen met je elektrische sigaretten?
Vind ik ook. Zijn toch in zekere zin mensen waar je zo goed als elke dag mee optrekt he? Dus maak je je zorgen als ze ineens wegblijven zonder bericht .quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. zit me niet lekker ook.
Klinkt gek maar mensen die hier regelmatig posten kunnen niet zomaar zonder bericht wegblijven vind ik ergens!
Ja enigzins wel inderdaad, zeker na zo'n lange tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zijn toch in zekere zin mensen waar je zo goed als elke dag mee optrekt he? Dus maak je je zorgen als ze ineens wegblijven zonder bericht .
Zal hem eens een pm sturen, heb jij dat ook al gedaan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja enigzins wel inderdaad, zeker na zo'n lange tijd.
Ik ging maar eens zoeken, hij heeft 18 dagen geleden nog ingelogd dus ik denk dat het bewust even afstand is van m. Darkwolfquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal hem eens een pm sturen, heb jij dat ook al gedaan?
Oh en nog even een Frank Sinatra, en dan bad en bed maar eens opzoeken![]()
Oh, dat zal dan idd een bewuste keuze zijn. Zal dan maar geen pm sturen . Komt hij wel weer terug als hij er zin in heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging maar eens zoeken, hij heeft 18 dagen geleden nog ingelogd dus ik denk dat het bewust even afstand is van m. Darkwolf
Good old mister blue eyes inderdaad, goeie keus.
Ga zo ook mn mandje opzoeken, het hele vroege opstaan eist zn tol
Ik overleef het welquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is vervelend zeg. Mag nu weleens over zijn he?
Er is dus in elk geval niks ernstigs gebeurd. Ik hoop dat hij binnenkort even wat van zich laat horen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging maar eens zoeken, hij heeft 18 dagen geleden nog ingelogd dus ik denk dat het bewust even afstand is van m. Darkwolf
Good old mister blue eyes inderdaad, goeie keus.
Ga zo ook mn mandje opzoeken, het hele vroege opstaan eist zn tol
Zeg dat!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:48 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenIk kan echt niet wakker worden met dit weer. Het is nog zo donker 's morgens
Coole ui heb jequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef jogy het volgende:
The exorcism of emily rose is pas een enge exorcistenfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |