Ik vind die trailer van paranormal activity al rete engquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef jogy het volgende:
The exorcism of emily rose is pas een enge exorcistenfilm.
Ik mis de edithistory vooralquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voelt het nu al weer anders zo in het zwart?
Wie ben jij nu weerquote:
Vind ik ook een hele warme plaatquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef MissVanity het volgende:
Ik mis mijn omaDit nummer maakte een ontzettende indruk op me tijdens de crematie.
Schitterende tekst ook. En zo prachtig gemaaktquote:
Tja, die dingen moeten ook gebeuren. En straks als je klaar bent geniet je meer van de uurtjes die je hebt te besteden aan jezelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:05 schreef Bastard het volgende:
Ben ik de hele dag alleen en wat doe ik, klusjes in huis zoals de afvoer repareren, en opruimen, stofzuigen, de vaat, boodschappen .. zo nu tijd voor koffie
Ja moet ook gebeuren idd, erger mij aan rommel en met kleine kinderen is er heel snel en heel veel rommelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tja, die dingen moeten ook gebeuren. En straks als je klaar bent geniet je meer van de uurtjes die je hebt te besteden aan jezelf
Nee, ik was die enorme bende boven aan het opruimen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef senesta het volgende:
En ik heb hier even een topic om zeep geholpen geloof ik
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik was die enorme bende boven aan het opruimen.
Thanks voor het waarnemen
Geen idee, misschien even ergens anders of druk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:36 schreef MissVanity het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijkGister waren ze er ook al niet.
Dat zijn ook net spoken, ze zeggen dat ze bestaan maar er is geen bewijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:36 schreef MissVanity het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijkGister waren ze er ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |