Nee, die mensen kunnen nooitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt dat glaasje draaien nou al eens van de grond bij je?
Hoi! Jou hebben we hier lang niet meer gezienquote:
Ook een gouweouwe inderdaad, vroeger maakte ze nog muziek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar past dit liedje ook wel bij. Mooi gefilmd ook. Minifilm eigenlijk
17 jaar terugquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:06 schreef Ferdo het volgende:
Waar gaat het heen als een liedje uit 1994 al een gouwe ouwe wordt genoemd.
Inderdaad. Als het nou 25+ jaar was, okee...quote:
17 jaar!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou 25+ jaar was, okee...
17 < 25quote:
Dat ziet er stevig en solide uit . En groot!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:13 schreef Bastard het volgende:
In 97 (14 jaar terug) had ik mijn eerste mobieltje, die plaat is nog ouder
[ afbeelding ]
OPA !quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
Iets van meer dan 15 jaar terug.. is oud!
1973 zelfs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ziet er stevig en solide uit . En groot!
Past dit liedje uit 1974 mooi bij
Ik was toen 5quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou 25+ jaar was, okee...
Nou dat was hij zeker, kon wel tegen een stootje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ziet er stevig en solide uit . En groot!
Past dit liedje uit 1974 mooi bij
Broekie !quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
Ik was toen 5Dus ik vind het lang geleden
Ik ben al 22 hoorquote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alweer een nieuw deel? Dadelijk zijn de topics op
En de topics kunnen niet op gaanquote:
NOU SUCCES MET HET HERSTEL DAN! IK WIST NIET DAT JE DOOF WAS AAN 1 KANT EIGENLIJK (OF EEN OPERATIE MOEST ONDERGAAN) .quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
En de topics kunnen niet op gaan![]()
Goedemorgen allemaalMijn geopereerde oor is vervelend
Hij 'popt' steeds.
Misschien gaat hij straks open en kan ik weer normaal horen met dat oor![]()
Dat zou echt een gave beleving zijn aangezien ik al zo lang als ik me kan herinneren bijna helemaal doof ben aan dat oorDuimen jullie mee?
Ohja. bijna vergeten. BIJNA WEEKEND
Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
NOU SUCCES MET HET HERSTEL DAN! IK WIST NIET DAT JE DOOF WAS AAN 1 KANT EIGENLIJK (OF EEN OPERATIE MOEST ONDERGAAN) .
WAT HEBBEN ZE NOU GEREPAREERD? BUIS VAN EUSTACHIUS DOORGEBLAZEN?
HOOP VOOR JE DAT JE STRAKS WEER GEWOON KAN HOREN, ZUL JE VAST OOK MINDER VAAK DUIZELIG ZIJN EN VALLEN.
Bij deze een hele goede morgen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaIk val meestal niet hoor
Wel vaak duizelig. Ze hebben mijn oor schoongemaakt en nieuwe gehoorbeentjes gemaakt voor me. Want die waren weggevreten
Mijn oor is nu wel helemaal gezond
Dus er komt geen zooi meer uit
Edit: Ik ben niet blind trouwensJe kan gewoon met kleine letters typen
Je bent scherp zeg zo op de vroege morgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij deze een hele goede morgen!
En voor de rest ook!
Hoofdletters gebruiken betekend SCHREEUWEN.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
Wel vaak duizelig. Ze hebben mijn oor schoongemaakt en nieuwe gehoorbeentjes gemaakt voor me. Want die waren weggevreten
1 2 3 4 5 6 7 | M...M.../^\....GGG...EEEEE MM.MM../...\..G...G..E.... MM.MM.........G......E.... M.M.M...OOO...G..GG..EEEE. M...M..O...O..G...G..E.... M...M..O...O..G...G..E.... M...M...OOO....GGG...EEEEE |
wAT ZEGT U??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij deze een hele goede morgen!
En voor de rest ook!
Wat voor shampoo gebruik je dan als het je gehoorbeentjes wegvreet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IK ZEG: EEN HELE GOEDE MORGEN!!quote:
Lag niet aan de shampoo hoor. Mijn oor was chronisch ontstoken. En de ontsteking heeft mijn gehoorbeentjes verwoestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat voor shampoo gebruik je dan als het je gehoorbeentjes wegvreet?
Ben blij voor je oor, zal straks wel een hoop herrie kunnen geven als alles open springt!
Jeetje wat zal je dan een oorpijn gehad hebben bij die ontstekingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lag niet aan de shampoo hoor. Mijn oor was chronisch ontstoken. En de ontsteking heeft mijn gehoorbeentjes verwoestHet kan heel goed zijn dan het gehoor niet gaat verbeteren. Het had moeten gebeuren binnen 6 maanden na de operatie en het is inmiddels 7 maanden geleden. Maar wie weet gebeurt het nog
Ik voelde niks meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jeetje wat zal je dan een oorpijn gehad hebben bij die ontsteking
Had je niet zoiets van "ik moet misschien even antibioticakuurtje gaan halen" ?
Dat dit kan in Nederland.
Wat ben je vroeg met je vrijmiherriequote:
Ik vrees dat het voor mij altijd te vroeg is voor deze herrie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg met je vrijmiherrie
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:33 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Die ouwe lui van tegenwoordig ... echt nix gewend he.
Wat is vrijmiherrie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg met je vrijmiherrie
oh jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Variatie op vrijmibo(vrijdagmiddagborrel) .
Klinkt meer als een variatie op "herrie bij/van het vrijen"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Variatie op vrijmibo(vrijdagmiddagborrel) .
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Klinkt meer als een variatie op "herrie bij/van het vrijen"
Ik begreep 'm wel hoor, maar 'klinkt als ...'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]![]()
Je hebt gewoon een dirty mind. Ik begreep het meteen namelijk.
Necrofilie of seks met dieren is dus níet vies?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik begreep 'm wel hoor, maar 'klinkt als ...'![]()
enne ... wat is er vies aan sex(P&P uitgezonderd
)
Kwam niet in mijn gedachten op. Ligt bij jou op het puntje van je tong vingers blijkbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef Ferdo het volgende:
Necrofilie of seks met dieren is dus níet vies?
Nooit geprobeerd dus dat weet ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Necrofilie of seks met dieren is dus níet vies?
Wat is P&P? Seks is vies om vele redenen. En alleen vieze mensen doen hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik begreep 'm wel hoor, maar 'klinkt als ...'![]()
enne ... wat is er vies aan sex(P&P uitgezonderd
)
Google het maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat is P&P? Seks is vies om vele redenen. En alleen vieze mensen doen het![]()
Je snapt wel dat ik een grapje maak toch? A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:41 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Google het maar![]()
enne ... dan maar een vies mens (in jouw definitie)
Ja, dat is erg zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde net dat een collega van me overleden is, 39 jaar vermoedelijk hartfalen.. damn dat is toch veel te jong.
Veel te jongquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde net dat een collega van me overleden is, 39 jaar vermoedelijk hartfalen.. damn dat is toch veel te jong.
Heb jij die smiley als default ingesteld ofzo ?quote:
Leuk voor je.. maar Patricia Paayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
Om toch een beetje in de sfeer van suikergoed en marsepein te blijven
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Heb jij die smiley als default ingesteld ofzo ?
staat een beetje vreemd bij deze post ...
Patrieeeccciiiaaaa PPaaaaaayyyyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben niet verliefd op Patricia Paay hoor
Vind het gewoon een leuk sinterklaasliedje![]()
Hier ga ik niet op klikken, hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
Om toch een beetje in de sfeer van suikergoed en marsepein te blijven
Dat heb ik met Arie Boomsma, bleghhquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:03 schreef Bastard het volgende:
Sommige BN'ers triggeren wat bij mij.. zo ook Carloooo bossshard.. wil ik ook slaan.
Ja die ook wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met Arie Boomsma, bleghh
Die terroriseert ze niet eerst met je bent niet hip, je bent niet knap?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan je best doen hoor, is gewoon PP die zich wil vergrijpen aan Zwarte Piet.
Deze kun je rustig aanklikken hoor, is echt leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die terroriseert ze niet eerst met je bent niet hip, je bent niet knap?
Okee okeequote:
Ja beter!quote:
quote:
Zo dan, dat doet gewoon ...quote:
Doe mij maar een biertje bij deze muziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga lekker een kopje warme chocomel pakken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
Doe mij maar een biertje bij deze muziek...oh wacht
Werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar een biertje bij deze muziek...oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |