Gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alweer een nieuw deel? Dadelijk zijn de topics op
En de topics kunnen niet op gaanquote:
NOU SUCCES MET HET HERSTEL DAN! IK WIST NIET DAT JE DOOF WAS AAN 1 KANT EIGENLIJK (OF EEN OPERATIE MOEST ONDERGAAN) .quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
En de topics kunnen niet op gaan![]()
Goedemorgen allemaalMijn geopereerde oor is vervelend
Hij 'popt' steeds.
Misschien gaat hij straks open en kan ik weer normaal horen met dat oor![]()
Dat zou echt een gave beleving zijn aangezien ik al zo lang als ik me kan herinneren bijna helemaal doof ben aan dat oorDuimen jullie mee?
Ohja. bijna vergeten. BIJNA WEEKEND
Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
NOU SUCCES MET HET HERSTEL DAN! IK WIST NIET DAT JE DOOF WAS AAN 1 KANT EIGENLIJK (OF EEN OPERATIE MOEST ONDERGAAN) .
WAT HEBBEN ZE NOU GEREPAREERD? BUIS VAN EUSTACHIUS DOORGEBLAZEN?
HOOP VOOR JE DAT JE STRAKS WEER GEWOON KAN HOREN, ZUL JE VAST OOK MINDER VAAK DUIZELIG ZIJN EN VALLEN.
Bij deze een hele goede morgen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaIk val meestal niet hoor
Wel vaak duizelig. Ze hebben mijn oor schoongemaakt en nieuwe gehoorbeentjes gemaakt voor me. Want die waren weggevreten
Mijn oor is nu wel helemaal gezond
Dus er komt geen zooi meer uit
Edit: Ik ben niet blind trouwensJe kan gewoon met kleine letters typen
Je bent scherp zeg zo op de vroege morgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij deze een hele goede morgen!
En voor de rest ook!
Hoofdletters gebruiken betekend SCHREEUWEN.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
Wel vaak duizelig. Ze hebben mijn oor schoongemaakt en nieuwe gehoorbeentjes gemaakt voor me. Want die waren weggevreten
1 2 3 4 5 6 7 | M...M.../^\....GGG...EEEEE MM.MM../...\..G...G..E.... MM.MM.........G......E.... M.M.M...OOO...G..GG..EEEE. M...M..O...O..G...G..E.... M...M..O...O..G...G..E.... M...M...OOO....GGG...EEEEE |
wAT ZEGT U??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij deze een hele goede morgen!
En voor de rest ook!
Wat voor shampoo gebruik je dan als het je gehoorbeentjes wegvreet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
IK ZEG: EEN HELE GOEDE MORGEN!!quote:
Lag niet aan de shampoo hoor. Mijn oor was chronisch ontstoken. En de ontsteking heeft mijn gehoorbeentjes verwoestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat voor shampoo gebruik je dan als het je gehoorbeentjes wegvreet?
Ben blij voor je oor, zal straks wel een hoop herrie kunnen geven als alles open springt!
Jeetje wat zal je dan een oorpijn gehad hebben bij die ontstekingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lag niet aan de shampoo hoor. Mijn oor was chronisch ontstoken. En de ontsteking heeft mijn gehoorbeentjes verwoestHet kan heel goed zijn dan het gehoor niet gaat verbeteren. Het had moeten gebeuren binnen 6 maanden na de operatie en het is inmiddels 7 maanden geleden. Maar wie weet gebeurt het nog
Ik voelde niks meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jeetje wat zal je dan een oorpijn gehad hebben bij die ontsteking
Had je niet zoiets van "ik moet misschien even antibioticakuurtje gaan halen" ?
Dat dit kan in Nederland.
Wat ben je vroeg met je vrijmiherriequote:
Ik vrees dat het voor mij altijd te vroeg is voor deze herrie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg met je vrijmiherrie
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:33 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Die ouwe lui van tegenwoordig ... echt nix gewend he.
Wat is vrijmiherrie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg met je vrijmiherrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |