oh jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Variatie op vrijmibo(vrijdagmiddagborrel) .
Klinkt meer als een variatie op "herrie bij/van het vrijen"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Variatie op vrijmibo(vrijdagmiddagborrel) .
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Klinkt meer als een variatie op "herrie bij/van het vrijen"
Ik begreep 'm wel hoor, maar 'klinkt als ...'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]![]()
Je hebt gewoon een dirty mind. Ik begreep het meteen namelijk.
Necrofilie of seks met dieren is dus níet vies?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik begreep 'm wel hoor, maar 'klinkt als ...'![]()
enne ... wat is er vies aan sex(P&P uitgezonderd
)
Kwam niet in mijn gedachten op. Ligt bij jou op het puntje van je tong vingers blijkbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef Ferdo het volgende:
Necrofilie of seks met dieren is dus níet vies?
Nooit geprobeerd dus dat weet ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Necrofilie of seks met dieren is dus níet vies?
Wat is P&P? Seks is vies om vele redenen. En alleen vieze mensen doen hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik begreep 'm wel hoor, maar 'klinkt als ...'![]()
enne ... wat is er vies aan sex(P&P uitgezonderd
)
Google het maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat is P&P? Seks is vies om vele redenen. En alleen vieze mensen doen het![]()
Je snapt wel dat ik een grapje maak toch? A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:41 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Google het maar![]()
enne ... dan maar een vies mens (in jouw definitie)
Ja, dat is erg zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde net dat een collega van me overleden is, 39 jaar vermoedelijk hartfalen.. damn dat is toch veel te jong.
Veel te jongquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:37 schreef Bastard het volgende:
Ik hoorde net dat een collega van me overleden is, 39 jaar vermoedelijk hartfalen.. damn dat is toch veel te jong.
Heb jij die smiley als default ingesteld ofzo ?quote:
Leuk voor je.. maar Patricia Paayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
Om toch een beetje in de sfeer van suikergoed en marsepein te blijven
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Heb jij die smiley als default ingesteld ofzo ?
staat een beetje vreemd bij deze post ...
Patrieeeccciiiaaaa PPaaaaaayyyyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben niet verliefd op Patricia Paay hoor
Vind het gewoon een leuk sinterklaasliedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |