Inmiddels ben je wel om, hè?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Mensen, laat die beste jongen lekker zelf zoeken!
Wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Hij had op zich gelijk dat jouw post zinloos was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Jup, en dan zo reageren..quote:
Jij dacht er precies hetzelfde over.. Ik zag je wel door mijn IP-camquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat?
Dit is ons leven, ontneem ons dat niet!
Ook jij kan te ver gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Hij had op zich gelijk dat jouw post zinloos was.
Welkom op FOK!, het nieuwe google.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Skippy_ball het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Welkom op FOK!, het nieuwe google.
En dan met name: DM tokko1 voor al uw searchesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef RobertNL het volgende:
TT veranderen in: Chinese Webshops #165 Waar Tokko1 alles voor je zoekt!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
En dan met name: DM tokko1 voor al uw searches
Je post was zinloos, had ik al gezocht, en komen alleen hello kitty watches uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik wist niet dat IP-cams gedachten konden lezen... snel eentje bestellen maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Jup, en dan zo reageren..
[..]
Jij dacht er precies hetzelfde over.. Ik zag je wel door mijn IP-cam
[..]
Ook jij kan te ver gaan
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef witbiertje het volgende:
Of: Chinese Webshops #165 Waar Skippy_ball je de wet voorschrijft.
Alsof je helemaal de blits gaat maken met je horloge.. Niemand ziet dat ding man!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Je post was zinloos, had ik al gezocht, en komen alleen hello kitty watches uit.
Pimp watch is een goed idee had ik nog niet aan gedacht. heb al wat leuks gevonden nu. danku
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wist niet dat IP-cams gedachten konden lezen... snel eentje bestellen maar.
Eh.. Tokko1, kun je die voor mij opzoeken?
Ik wil wel de prijs krijgen voor beste pimp look-a-like ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]![]()
[..]
Alsof die beste man helemaal de blits gaat maken met zijn horloge.. Niemand ziet dat ding man!
[..]
Veel plezier met je gay-party,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik wil wel de prijs krijgen voor beste pimp look-a-like ofzo
Dan meot t plaatje wel compleet zijn
Ik ga nu DM'en met Danny dat ik mod kan wordenquote:Geen handel
Als jij nu een leuke nas voor me koopt (waar ik hem op kan aansluiten) dan doe ik meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef Downstar het volgende:
Mooi om dan even in te haken op dat punt;
Ip cameras..
Tijdje terug al een berichtje hier geplaatst.
zijn er nog mensen die belang hebben bij deze camera:
http://mp4nation.net/cata(...)m-control-p-481.html
reviews hier te zien:
http://www.mp4nation.net/forum/viewtopic.php?f=19&t=21985
http://www.mp4nation.net/(...)19&t=21406&start=150
Is voor zijn prijs toch nu al wel een mooi dingetje!![]()
Mochten meerdere nou belangstelling hebben, dan kunnen we Raz eens mailen voor een mooi prijsje
www.ibood.nl in de gaten houden, vliegen de nasjes elke week om je horenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als jij nu een leuke nas voor me koopt (waar ik hem op kan aansluiten) dan doe ik mee
Toch een indicatie dat die dingen normaal gesproken enigzins overpriced zijn zou je denken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef RobertNL het volgende:
Laatst 10 paar beta's proberen bestellen voor een aantal bekenden, denk dan krijg je wel een mooi prijsje. Nou 5 dollar korting was alles wat Raz kon doen. (ze waren een week eerder nog voor 14.50) Dat viel me even flink tegen
Heb al wel een nas (25 euro bij de Aldiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
www.ibood.nl in de gaten houden, vliegen de nasjes elke week om je horen
Maar ik had gelezen dat het Opnemen niet eens zo gek veel ruimte in beslag nam + het feit dat je er kan worden opgenomen bij een detectie van beweging ..
voor die prijs kan het het geen nas zijn..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb al wel een nas (25 euro bij de Aldi)
Dat is met veel dingen zo op MP4 nation. deze Ip camera kostte een paar weekjes terug nog 69$ en toen kwamen ze in de actie voor 55$ ofzo..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Toch een indicatie dat die dingen normaal gesproken enigzins overpriced zijn zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |