Ik wel dat we een jongen kregen ipv meisje en mijn man zei toen, yes toch een jongen ik wou geen meisje en toen kregen we ruzie en heb ik besloten dat hij ons kind nooit meer mocht zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef bitterend het volgende:
Auwwanneer moet je weer op controle? kunnen ze het na kijken
Dromen jullie over de zwangerschap/bevalling?? ik nog niet 1 keer tijdens de hele 8 maanden! mijn man in tegendeel regelmatiggisteren heeft ie gedroomd dat ik in de lift ben bevallen
![]()
Wauw, nu wil ik misschien ook nog wel een derde ooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:03 schreef Webkim het volgende:
Woah! Ik ben volgende week al halverwege! Of eigenlijk al wat over de helft, want het wordt deze keer een geplande sectio ca. 2 weken voor de UD, omdat de vorige 2x ook op een ks uitliepen.
Ik ga dit bij m'n gyn in de groep gooien:
Bij zo'n natuurlijke keizersnede kan je je kindje geboren zíen worden (ze doen het doek omlaag als het hoofdje uit je buik is) en krijg je het na de geboorte meteen bloot bij je. Het benadert veel meer hoe het gaat bij een vaginale bevalling. De baby wordt ook niet uit je buik getrokken, maar werkt zichzelf naar buiten (zie video); erg mooi. Lijkt me een fijne compromis en ik ben benieuwd of het ziekenhuis er in mee wil gaan of 1000 haken en ogen gaat aandragen.
ben morgen 35 weken en mijn baarmoeder was vandaag 34 cmquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:11 schreef meissie1595 het volgende:
Vandaag 38 weken!![]()
Gisteren weer goedgekeurd. Baarmoeder was 34 centimeter volgens het boekje.
Lief, ik hou het nog even in de gaten. Anders houd ik me misschien wel aanbevolenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:52 schreef innepin het volgende:
Nou ja, da's dan the lesser of two evils, zullen we maar zeggen, hè Kuukske?
ik had mijn vorige zwangerschap veel bandenpijn, en had daarbij best baat bij zo'n Anita buikbandding (zonder de mega onderbroek die er op het plaatje onder zit!), mocht je 'm over willen nemen, hij ligt hier nu werkloos te zijnmaatje M
Ik ga 'm natuurlijk heel consequent Piet of Pietje noemen, dat snap je welquote:
Dat begreep ik al uit je sig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga 'm natuurlijk heel consequent Piet of Pietje noemen, dat snap je wel
Heel mooie tweede naam.quote:
Ja, dat dus. Maar als het kan is het natuurlijk wel fijn om direct je kindje bij je te krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:39 schreef bitterend het volgende:
Ik wil niet mijn buik open zien tijdens een KS...denk dat ik flauw zal vallen
Martijn ook....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:42 schreef Marrije het volgende:
Ik was vanmorgen al zo vrij geweest om te melden dat ik Pieter nét iets leuker vind dan Piet
Ja, dat 'durf' ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:42 schreef Marrije het volgende:
Ik was vanmorgen al zo vrij geweest om te melden dat ik Pieter nét iets leuker vind dan Piet
Echt? Ik geloof er niks vanquote:
Je hebt gelijk, ik dacht: 'zeikvent'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Echt? Ik geloof er niks van. Als jij je kind zus of zo wilt noemen, moet je dat vooral doen
.
. Jij moet er mee leven! En je kind dan.
Pieter Daniel vind ik echt een mooie combinatie inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:50 schreef bitterend het volgende:
![]()
maar idd...zelfs heb ik niet veel met piet of gijs of andere oer hollandse namen maar wat boeit mijn opinie anyways??
de combo pieter daniel vind ik wel erg leuk klinken
opbouwend kritiek vind ik wel de moeite waard om te horen maar gezeik...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pieter Daniel vind ik echt een mooie combinatie inderdaad.
En ik vind het wel leuk dat er ook mensen zijn die wel zoiets hebben van: ach ik kan wel tegen de 'kritiek'. Of dat ze het wel leuk vinden om de verschillende meningen te horen. Ik kan er alleen niks mee.
Ja, het is ook anders dan de reacties hier hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:54 schreef bitterend het volgende:
[..]
opbouwend kritiek vind ik wel de moeite waard om te horen maar gezeik...
ik bedoelde die zeurpiet (sorry no pun intendedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, het is ook anders dan de reacties hier hoor.Bedoel het ook echt niet rot of aanvallend naar Marrije.
Dat is een hele goede punt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben wel blij met input van anderen, als die input me aan het wankelen maakt betekent dat dat ik eigenlijk niet helemaal achter m'n keuze sta
Dat heeft m'n moeder bij m'n broer gehad, die zou Arnold gaan heten en toen hij eruit was en in m'n moeders armen lag had die zoiets van: "hmmm, dit is heul geen Arnold"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat is een hele goede punt!![]()
Ik hoop dat wij een goede naam hebben gekozen...ik hoop dat ik er niet aan ga twijfelen als ze er iszo van "hmm die naam past haar gezicht toch niet"
Snap ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik bedoelde die zeurpiet (sorry no pun intended) van een vent die de naam niet leuk vond !
Ik heb ook wel even getwijfeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat 'durf' ik dan weer niet.Of beter gezegd, dan denk ik: 't gaat er helemaal niet om wat ik leuker vind.
Bij de naam die wij hebben uitgezocht was er ook iemand die zei: 'ppffff, waarom zou je je kind zo noemen en niet gewoon ..zus en zo'. Toen dacht ik echt: ach, flikker toch op.
![]()
Ik heb door jou reactie ook getwijfeld of ik het zou zeggen. Juist ook omdat ik het geen gekke reactie vond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb ook wel even getwijfeldInderdaad om de reden die jij geeft. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het toch zei, maar in elk geval wel wat subtieler dan 'pffffff'. Ik hou er niet van iemand voor het hoofd te stoten, en nou kan Flugel wel wat hebben denk ik maar blijft staan wat jij zegt hoor.
Honestly? Katrien doet me maar aan een ding denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb door jou reactie ook getwijfeld of ik het zou zeggen. Juist ook omdat ik het geen gekke reactie vond.Dus ik bedoel het ook echt niet naar jou, maar dat is nu vast ook wel duidelijk.
Toen ik geboren werd vond m'n halfzus mijn naam maar niks (C. athy). Die heeft toen ook aangegeven dat ze nooit voor die naam zou kiezen, maar dat ze 'Katrien' een veel leukere optie vond. Ik ben blij dat m'n ouders niet zijn gaan twijfelen.
Ik twijfel of ze het wel echt leuk vond een veel jonger zusje te krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Honestly? Katrien doet me maar aan een ding denken. En het draagt een roze jurkje en heeft een foezelig klein staartje. En grote gele voeten
.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:22 schreef bitterend het volgende:
De man van Kyara deelt kusjes weer aan zwangere dames![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:22 schreef bitterend het volgende:
De man van Kyara deelt kusjes weer aan zwangere dames![]()
![]()
![]()
Wel even voor de duidelijkheid; Maria is het gelukkig niet geworden he?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb je naam op facebook opgezocht en nu rol ik helemaal bijna van m'n stoel.
Hahaha, al dat voorwerk maakt jullie ongeduldiger dan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij moet niet gaan liggen posten, jij moet gaan liggen bevallen![]()
(ik moei me ergens mee wat me niet aangaat maar ik geniet eerlijk zó erg met jullie mee)
Ik wil nu toch eigenlijk je echte naam weten...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef Susie het volgende:
Ik ben ook echt werkelijk waar blij dat mijn moeder daar toen een stokje voor gestoken heeft! Pfew, dat had toch echt niet leuk op visite kaartjes gestaan!
verstuurd hoor.... ga maar lekker lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eigenlijk je echte naam weten...pmmetje?
Catharinaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lees glimlachend weer even stiekum mee...
Ik vind Pieter ook vééééél leukerkan hij zelf later kiezer, Daniel is ook mooi.
Ik heet I.neke (voluit Catharina Johanna Anna(tja, vernoemd hè) en mijn vader vond het niks, die wilde me Katja noemen maar dat vond mijn moeder niks. Mijn paps heeft me steevast tot aan zijn dood aangesproken met Katie, Kaatje (of Moppie
![]()
)
Maar wat een mooie namen kiezen jullie en hoe moeilijk is die keuze.
Mag deze lurkster ook mee lachen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eigenlijk je echte naam weten...pmmetje?
Ohwwww die is zo cute!! Een van m'n favoriete reclames! Echt, die motoriek van dat jochie. Smelt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:50 schreef Susie het volgende:
Oh, nu die reclame van "pietertje" op t.v."Pietertje, kom maar efkes wisselen jongen"
Ik moest echt hardop lachen trouwens, you made my dayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Susie het volgende:
[..]
verstuurd hoor.... ga maar lekker lachen
Ik zag het ook niet als een aanval hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb door jou reactie ook getwijfeld of ik het zou zeggen. Juist ook omdat ik het geen gekke reactie vond.Dus ik bedoel het ook echt niet naar jou, maar dat is nu vast ook wel duidelijk.
Toen ik geboren werd vond m'n halfzus mijn naam maar niks (C. athy). Die heeft toen ook aangegeven dat ze nooit voor die naam zou kiezen, maar dat ze 'Katrien' een veel leukere optie vond. Ik ben blij dat m'n ouders niet zijn gaan twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ook heel origineel in die tijd...NOT. Maargoed, ben er blij mee hoor.
"Jij kunt echt niet voetballen Pieter"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ohwwww die is zo cute!! Een van m'n favoriete reclames! Echt, die motoriek van dat jochie. Smelt...
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:00 schreef Baldria het volgende:
Ik zal mijzelf hier ook maar eens melden. Ben na de geboorte van Jasmijn nauwelijks actief blijven posten, maar heb eigenlijk wel altijd mee gelezen. Maar goed, mijn dreumes wordt grote zus! Ik ben halverwege mei uitgerekend, ik heb donderdag mijn eerste echo. Ben nu iets van 10.4 week.
Wa'n mooie naam hedde gij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Vlindur het volgende:
Ik heet C.aroline A.strid. Roepnaam C.arla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |