abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103363185
Auw :X wanneer moet je weer op controle? kunnen ze het na kijken

Dromen jullie over de zwangerschap/bevalling?? ik nog niet 1 keer tijdens de hele 8 maanden! mijn man in tegendeel regelmatig :') gisteren heeft ie gedroomd dat ik in de lift ben bevallen :')
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103363333
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef bitterend het volgende:
Auw :X wanneer moet je weer op controle? kunnen ze het na kijken

Dromen jullie over de zwangerschap/bevalling?? ik nog niet 1 keer tijdens de hele 8 maanden! mijn man in tegendeel regelmatig :') gisteren heeft ie gedroomd dat ik in de lift ben bevallen :')
Ik wel dat we een jongen kregen ipv meisje en mijn man zei toen, yes toch een jongen ik wou geen meisje en toen kregen we ruzie en heb ik besloten dat hij ons kind nooit meer mocht zien ;(
Verder niet echt dromen gehad.
pi_103363363
Sorry dames ik heb mijn best gedaan bij te lezen maar ben de helft weer vergeten geloof ik...

TJ en Flugel die allebei al mooie namen hebben voor hun kleine spruit..
Evenstar die zo naar huis mag *O*
De FB olievlek die NTS had veroorzaakt... (zou ook echt een actie van mij kunnen zijn)
En Sjovannie die nog steeds niet buiten wil komen spelen...

Gisteren nogal een stressvolle dag gehad dus niet de energie gehad mee te lezen.
Eerst op controle bij de verloskundige waar ze na een kwartier zoeken nog het hartje niet gevonden hadden. (ik in de stress want thuis met de angelsound had ik hem/haar dinsdag nog gehoord). Dus er werd een spoedecho gepland alleen kon dat pas aan het einde van de dag. Inmiddels was ik natuurlijk op van de zenuwen en had me al allerlei enge dingen in mijn hoofd gehaald. Van de verloskundige mocht ik tussendoor nog een keertje terugkomen om het nog een keer te proberen.
Gelukkig kon mijn vriend die ondertussen ook thuis was ons kleintje snel vinden en liet hij/zij zich bij de verloskundige ook weer horen. Voor de zekerheid en ter geruststelling bleef de echo van 's middags gewoon staan. We zagen ons kleintje daar weer lekker op bewegen en de hartslag was ook heel mooi regelmatig.
Dus weer letterlijk een pak van m'n hart, maar was wel even flink geschrokken.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:30:24 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_103363375
bitterend, ik vind jouw man echt lief. :D

Hier droom ik vooral heel nare dingen. Laatst dat ik een blindedarmontsteking had en m'n man zei: 'oooh, die operatie doe ik wel even'. Dus hup, op de keukentafel. En toen ik wakker werd had hij direct ook even m'n baarmoeder en dergelijke verwijderd. :{ 8)7

Zulke dingen dus. oO<
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103363398
Vanmiddag half 4 naar de gyn, dus dan vraag ik het ff..

Ik droom volop over de bevalling.... Vooral de laatste 2 weken :')
En hoewel de meeste dromen bedrog zijn heb ik in mijn dromen f*cking veel pijn bij de weeen.. best realistisch toch :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:31:38 #206
30252 Soempie
Procreating
pi_103363424
Roosje, wat een schrik. :{ Gelukkig is alles goed, maar, pffffff..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103363470
Ow roosje jakkie wat moet dat akelig zijn geweest :'(
Gelukkig is er niks aan de hand :)
pi_103363484
Roosje :{ was een ctg maken niet sneller dan wachten op een echo? wat een schrik zeg!

Soempie :D :D dat is een enge droom! niet meer doen o|O

Nirak kan het niet zijn dat je tijdens je slaap ook de voorweeën voelt ? dat is dus wat je in je dromen als echte weeën ervaart?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:37:07 #209
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103363588
O dat was geen fijne dag Roosje! Ik zou ook heel erg schrikken! Knap van je vriend dat hij zo snel het hartje kon vinden! En lekker toch nog een echo als extra geruststelling!

Soempie, wat een droom! Brrr.... Heb jij soms een enge man? ;) Hihi.

Ik heb totaal geen indringende dromen ofzo... Misschien komt dat nog. Maar is wel zo lekker rustig voor nu ;).

O en Nirak, dat klinkt ook niet fijn. Maar even navragen inderdaad. Zelf heb ik bij mijn rechtertepel dat een plekje echt behoorlijk zeer doet als je er op drukt, maar ik denk dat dat 'gewoon' een verstopt melkkliertje is. Ik neem aan dat als alles weer gaat 'stromen' dat het dan wel weg gaat.
pi_103364745
Vandaag 38 weken! *O*

Gisteren weer goedgekeurd. Baarmoeder was 34 centimeter volgens het boekje.
Rond de 40 weken wel weer bloedprikken voor mijn ijzer, was iets te laag paar weken terug dus krijg er ijzertabletten voor. Beeb word op het eind geschat op 3500 gram.

Goed geslapen hier, word gelukkig op 1 nacht maar 2 keer wakker om naar de wc te gaan.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:24:16 #211
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103365279
Mogguh everyone!
Waar zal ik eens beginnen?

Meissie 38 weken *O* !

Nirak succes straks bij de gyn!

Brrrr... Soempie ik krijg hier spontaan kippenvel van jouw droom/nachtmerrie! Ik mot er niet aan denken!

Roosje, meis, dat moet echt schrikken geweest zijn! Gelukkig is alles goed!

Evenstar mag naar huis *O* ! Alleen balen van je vervoer. Net wat Faithz zegt, als je in de buurt van Ehv gewoond had, had ik je ook wel even naar huis willen brengen heur!

Vlindur nog 13 dagen *O* ! Lijkt me inderdaad vreemd ja, dat je weet wanneer 'het' gaat beginnen...

Dubecky heeft een eigenwijze donder in d'r buik _O- ! Herkenbaar hoor, hier nog zoeentje!

Volgens mij heb ik nu iedereen weer gehad?

En dan nou even mijn MEGA-mijlpaal: vandaag 30 weken *O* ! Woei!
Heb vandaag een rustdag gepland, maar ik merk nu al dat dat niks voor mij is. Ben echt aan het zoeken om iets te gaan doen :') .

Ow en wat betreft dromen over zwangerschap/bevalling. Ik droom alleen maar dat ik al bevallen ben, maar dat ik daar zelf niks vanaf weet :') ! Heb ik die kleine in m'n armen, en dan kijk ik naar m'n buik, weer egaal plat zoals vantevoren! Geen pijn, niks!
Ik droom dan overigens wel over een jommetje met 'onze' naam?! Zou het een stille hint zijn?
pi_103366291
Vlindur 36 weken *O* Ohh wat klinkt dat dichtbij, nog minder dan twee weekjes! Klinkt alsof je nog véél korter te gaan hebt dan ik, terwijl ik natuurlijk ook rond die tijd zou kunnen bevallen :')

Roosje, he jakkes wat een schrik zoiets. Jammer dat ze dan niet gewoon bij elke verloskundige een echoapparaat hebben hè, dan had je niet zo lang in de stress moeten zitten. Gelukkig doet je kleintje het gewoon goed :*

Nirak, succes met je tieten :P sorry :') Ik heb echt al twee weken één jeukende tepel, ohhh zo irritant!

Meissie alweer 38 weken *O*

Evenstar naar huis *O* Heerlijk meid, geniet ervan, verwen jezelf, etcetera :s) *O*

NTS 30 weken *O*

Ik heb helemaal niks toe te voegen geloof ik :') Ik ga vandaag gewoon zo weinig mogelijk uitvoeren :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103366338
Geen blaasontsteking *O*. Dus bandenpijn :'). Nouja.

Hé maar Roosje, dat was wel effe schrikken :*. Gelukkig is alles goed.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103366443
Nou ja, da's dan the lesser of two evils, zullen we maar zeggen, hè Kuukske? :P
ik had mijn vorige zwangerschap veel bandenpijn, en had daarbij best baat bij zo'n Anita buikbandding (zonder de mega onderbroek die er op het plaatje onder zit!), mocht je 'm over willen nemen, hij ligt hier nu werkloos te zijn :) maatje M
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103366839
Woah! Ik ben volgende week al halverwege! Of eigenlijk al wat over de helft, want het wordt deze keer een geplande sectio ca. 2 weken voor de UD, omdat de vorige 2x ook op een ks uitliepen.

Ik ga dit bij m'n gyn in de groep gooien:

Bij zo'n natuurlijke keizersnede kan je je kindje geboren zíen worden (ze doen het doek omlaag als het hoofdje uit je buik is) en krijg je het na de geboorte meteen bloot bij je. Het benadert veel meer hoe het gaat bij een vaginale bevalling. De baby wordt ook niet uit je buik getrokken, maar werkt zichzelf naar buiten (zie video); erg mooi. Lijkt me een fijne compromis en ik ben benieuwd of het ziekenhuis er in mee wil gaan of 1000 haken en ogen gaat aandragen.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:13:55 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103367178
Ik weet niet of ik de video durf te kijken oO< Maar t klinkt mooi.

Roosje gelukkig was alles in orde, fijn dat je dan zelf ook nog even kunt checken he.
pi_103367350
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:03 schreef Webkim het volgende:
Woah! Ik ben volgende week al halverwege! Of eigenlijk al wat over de helft, want het wordt deze keer een geplande sectio ca. 2 weken voor de UD, omdat de vorige 2x ook op een ks uitliepen.

Ik ga dit bij m'n gyn in de groep gooien:

Bij zo'n natuurlijke keizersnede kan je je kindje geboren zíen worden (ze doen het doek omlaag als het hoofdje uit je buik is) en krijg je het na de geboorte meteen bloot bij je. Het benadert veel meer hoe het gaat bij een vaginale bevalling. De baby wordt ook niet uit je buik getrokken, maar werkt zichzelf naar buiten (zie video); erg mooi. Lijkt me een fijne compromis en ik ben benieuwd of het ziekenhuis er in mee wil gaan of 1000 haken en ogen gaat aandragen.
Wauw, nu wil ik misschien ook nog wel een derde ooit :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103367585
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:11 schreef meissie1595 het volgende:
Vandaag 38 weken! *O*

Gisteren weer goedgekeurd. Baarmoeder was 34 centimeter volgens het boekje.

ben morgen 35 weken en mijn baarmoeder was vandaag 34 cm :@
pi_103367688
NTS mijlpaaaaal! *O* *O* *O*

Kuukske fijn geen ontsteking :*

ik ben goedgekeurd! kleine is al mooi ingedaald!! had al 2 weken geen last van maagzuur en veel krampen snachts...indalingsweeën dus *O* *O*
pi_103367745
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:52 schreef innepin het volgende:
Nou ja, da's dan the lesser of two evils, zullen we maar zeggen, hè Kuukske? :P
ik had mijn vorige zwangerschap veel bandenpijn, en had daarbij best baat bij zo'n Anita buikbandding (zonder de mega onderbroek die er op het plaatje onder zit!), mocht je 'm over willen nemen, hij ligt hier nu werkloos te zijn :) maatje M
Lief, ik hou het nog even in de gaten. Anders houd ik me misschien wel aanbevolen :*.

*O* voor alle goedkeuringen!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:33:24 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103367797
Fijn kuuk :*

Mijlpaaltje voor NTS *O*

bitterend een mooie sticker *O*

En hier is het toch Pieter geworden :+ De meneer heeft de strijd gewonnen... Als wisselgeld is de tweede naam een vernoeming naar mij persoonlijk.... :7
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103367923
Pieter is óók heel leuk Fluug!
pi_103367942
Pieter met koosnaam piet! O+
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:37:21 #224
43556 miss_dynastie
pi_103367948
Pieter is echt veel leuker, vind ik *O* *O* *O*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:37:30 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103367953
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Pieter is óók heel leuk Fluug!
Ik ga 'm natuurlijk heel consequent Piet of Pietje noemen, dat snap je wel :+
pi_103367968
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:37 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ga 'm natuurlijk heel consequent Piet of Pietje noemen, dat snap je wel :+
Dat begreep ik al uit je sig. :7.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:38:25 #227
30252 Soempie
Procreating
pi_103367985
Die video durf ik denk ik ook niet te kijken. :X

Bitterend, indalingsweeen! *O*

Flugeltje, ik vind Pieter leuker dan Piet. :Y goede keuze! Ga je de tweede naam ook vertellen?

Meissie en NTS *O*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:38:49 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103367994
Pieter Daniël gaat het worden... :Y
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:39:20 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103368019
Pieter vind ik zelfs nog nét wat leuker O+

Webkim, dat ziet er goed uit. Ik zou inderdaad ingformeren naar de mogelijkheden.

bitterend goedgekeurd! *O*

roosje, wat een spanning maar fijn dat alles goed was

En *O* voor alle mijlpalen!
pi_103368037
Mooooooooi fluugje O+ O+

Ik wil niet mijn buik open zien tijdens een KS...denk dat ik flauw zal vallen
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:39:59 #231
30252 Soempie
Procreating
pi_103368038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Pieter Daniël gaat het worden... :Y
Heel mooie tweede naam. O+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:40:48 #232
30252 Soempie
Procreating
pi_103368069
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:39 schreef bitterend het volgende:

Ik wil niet mijn buik open zien tijdens een KS...denk dat ik flauw zal vallen
Ja, dat dus. Maar als het kan is het natuurlijk wel fijn om direct je kindje bij je te krijgen. O+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:42:45 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103368135
Ik was vanmorgen al zo vrij geweest om te melden dat ik Pieter nét iets leuker vind dan Piet 8-)
pi_103368170
Ja dat zeker!! maar vaak is het erg koud op de OK...en je bent verbonden aan allemaal apparatuur
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:43:44 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103368179
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:42 schreef Marrije het volgende:
Ik was vanmorgen al zo vrij geweest om te melden dat ik Pieter nét iets leuker vind dan Piet 8-)
Martijn ook....

Diverse keren :')
pi_103368227
Video is niet eng of vies of heel bloederig hoor. En als het hoofdje er al uit is zie je de buikwond niet; daar zit je baby dan voor.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:46:11 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_103368280
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:42 schreef Marrije het volgende:
Ja, dat 'durf' ik dan weer niet. :') Of beter gezegd, dan denk ik: 't gaat er helemaal niet om wat ik leuker vind. :D Bij de naam die wij hebben uitgezocht was er ook iemand die zei: 'ppffff, waarom zou je je kind zo noemen en niet gewoon ..zus en zo'. Toen dacht ik echt: ach, flikker toch op. :@ :')
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:47:13 #238
30252 Soempie
Procreating
pi_103368313
Maar dat waren m'n hormonen. O-)
pi_103368359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:47 schreef Soempie het volgende:
Maar dat waren m'n hormonen. O-)
Echt? Ik geloof er niks van :D. Als jij je kind zus of zo wilt noemen, moet je dat vooral doen :*. :). Jij moet er mee leven! En je kind dan.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:49:01 #240
30252 Soempie
Procreating
pi_103368381
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Echt? Ik geloof er niks van :D. Als jij je kind zus of zo wilt noemen, moet je dat vooral doen :*. :). Jij moet er mee leven! En je kind dan.
Je hebt gelijk, ik dacht: 'zeikvent'. _O- En meen het ook zonder hormonen. ;)

Vond het echt een gekke reactie. Ja, waarom zouden we ons kindje zo noemen? Misschien omdat we het mooier vinden.
pi_103368446
_O-
maar idd...zelfs heb ik niet veel met piet of gijs of andere oer hollandse namen denk ik wat boeit mijn mening anyways??

de combo pieter daniel vind ik wel erg leuk klinken :Y
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:52:11 #242
30252 Soempie
Procreating
pi_103368521
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:50 schreef bitterend het volgende:
_O-
maar idd...zelfs heb ik niet veel met piet of gijs of andere oer hollandse namen maar wat boeit mijn opinie anyways??

de combo pieter daniel vind ik wel erg leuk klinken :Y
Pieter Daniel vind ik echt een mooie combinatie inderdaad. O+

En ik vind het wel leuk dat er ook mensen zijn die wel zoiets hebben van: ach ik kan wel tegen de 'kritiek'. Of dat ze het wel leuk vinden om de verschillende meningen te horen. Ik kan er alleen niks mee. :+
pi_103368552
Ik vind het ook superleuk Fluugs. En ook leuk dat je het al wilt delen :D.
pi_103368607
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

Pieter Daniel vind ik echt een mooie combinatie inderdaad. O+

En ik vind het wel leuk dat er ook mensen zijn die wel zoiets hebben van: ach ik kan wel tegen de 'kritiek'. Of dat ze het wel leuk vinden om de verschillende meningen te horen. Ik kan er alleen niks mee. :+
opbouwend kritiek vind ik wel de moeite waard om te horen maar gezeik... :{w
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:55:11 #245
30252 Soempie
Procreating
pi_103368649
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:54 schreef bitterend het volgende:

[..]

opbouwend kritiek vind ik wel de moeite waard om te horen maar gezeik... :{w
Ja, het is ook anders dan de reacties hier hoor. :Y Bedoel het ook echt niet rot of aanvallend naar Marrije. :@
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:55:22 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103368654
Ik ben wel blij met input van anderen, als die input me aan het wankelen maakt betekent dat dat ik eigenlijk niet helemaal achter m'n keuze sta ;)
pi_103368745
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, het is ook anders dan de reacties hier hoor. :Y Bedoel het ook echt niet rot of aanvallend naar Marrije. :@
ik bedoelde die zeurpiet (sorry no pun intended :') ) van een vent die de naam niet leuk vond !
pi_103368798
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben wel blij met input van anderen, als die input me aan het wankelen maakt betekent dat dat ik eigenlijk niet helemaal achter m'n keuze sta ;)
Dat is een hele goede punt! :Y
Ik hoop dat wij een goede naam hebben gekozen...ik hoop dat ik er niet aan ga twijfelen als ze er is :@ zo van "hmm die naam past haar gezicht toch niet"
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:59:50 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103368854
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dat is een hele goede punt! :Y
Ik hoop dat wij een goede naam hebben gekozen...ik hoop dat ik er niet aan ga twijfelen als ze er is :@ zo van "hmm die naam past haar gezicht toch niet"
Dat heeft m'n moeder bij m'n broer gehad, die zou Arnold gaan heten en toen hij eruit was en in m'n moeders armen lag had die zoiets van: "hmmm, dit is heul geen Arnold" :N En toen kreeg hij een andere naam...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:02:25 #250
30252 Soempie
Procreating
pi_103368974
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:57 schreef bitterend het volgende:

[..]

ik bedoelde die zeurpiet (sorry no pun intended :') ) van een vent die de naam niet leuk vond !
Snap ik. :Y

Die situatie was heel anders dan hier. Het hangt er ook helemaal vanaf hoe de ouders het brengen. En wat flugel ook zelf al aangeeft. Kijk, bij ons staat de keus echt al vast en dan kan ik niets met zo'n reactie: 'oke, leuk dat je die andere variant mooier vindt, maar dat wordt hem niet'. oO< Maar als je zelf nog een beetje aan het uitproberen bent of het staat nog niet helemaal vast, dan kan input best gewenst zijn. :Y
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:03:03 #251
250838 Fee-nix
pi_103368999
Pieter vind ik ook net ff leuker :). Willem en Pieter O+ .

Apart dat je broer toch anders ging heten flugel! Ik denk niet dat ik dat zou durven beslissen zo vlak na de bevalling. Te bang dat je dan toch spijt gaat krijgen ofzo, haha.

Ohhh Webkim wat een bijzonder filmpje!! Ik ga m later eens helemaal op mijn gemak bekijken (nu moet dreumes naar bed). Maar als het hier weer een keizersnee gaat worden, wil ik dit ook!! Hopen inderdaad dat de artsen er ook wel wat in zien....
pi_103369040
Ik zie het voor mij dat ik dezelfde heb als Fluug dr moeder!
Dat ik denk nee ik vind het echt geen ***...misschien even over een alternatief na denken
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:07:42 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103369183
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, dat 'durf' ik dan weer niet. :') Of beter gezegd, dan denk ik: 't gaat er helemaal niet om wat ik leuker vind. :D Bij de naam die wij hebben uitgezocht was er ook iemand die zei: 'ppffff, waarom zou je je kind zo noemen en niet gewoon ..zus en zo'. Toen dacht ik echt: ach, flikker toch op. :@ :')
Ik heb ook wel even getwijfeld :D Inderdaad om de reden die jij geeft. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het toch zei, maar in elk geval wel wat subtieler dan 'pffffff'. Ik hou er niet van iemand voor het hoofd te stoten, en nou kan Flugel wel wat hebben denk ik maar blijft staan wat jij zegt hoor.
pi_103369234
Oh Fluug, Pieter is echt veeeeel toffer! O+ :@
En Daniel is ook heeel mooi :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:11:02 #255
30252 Soempie
Procreating
pi_103369344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb ook wel even getwijfeld :D Inderdaad om de reden die jij geeft. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het toch zei, maar in elk geval wel wat subtieler dan 'pffffff'. Ik hou er niet van iemand voor het hoofd te stoten, en nou kan Flugel wel wat hebben denk ik maar blijft staan wat jij zegt hoor.
Ik heb door jou reactie ook getwijfeld of ik het zou zeggen. Juist ook omdat ik het geen gekke reactie vond. :D Dus ik bedoel het ook echt niet naar jou, maar dat is nu vast ook wel duidelijk. :P

Toen ik geboren werd vond m'n halfzus mijn naam maar niks (C. athy). Die heeft toen ook aangegeven dat ze nooit voor die naam zou kiezen, maar dat ze 'Katrien' een veel leukere optie vond. Ik ben blij dat m'n ouders niet zijn gaan twijfelen. :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:11:49 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103369377
Even een algemene *O* voor alle mijlpalen en goedkeuring!!

Ik zei net toevallig tegen een vriendin dat iemand hier haar zoon Piet noemde en dat ik Pieter dan misschien net wat leuker zou vinden! Hoe stom is dat dan?? Haar vriend heet overigens Pieter! :D En idd Flugel, hij wordt dan toch wel Piet genoemd en heb je toch lekker je zin :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103369428
owww K.athrien vind ik zo streng klinken! Fijn Soempie dat je toch C.athy heet O+ O+ O+
pi_103369531
Flugel wat leuk Pieter Daniël :)

Dames bedankt voor jullie lieve woorden...
Inderdaad op zulke momenten is het vervelend dat ze geen eigen echo apparaat hebben.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:15:04 #259
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103369562
Ik ben vernoemd naar een binnenvaartschip }:| Maar gelukkig is de tweede naam weggebleven, dat was Maria geweest. En dan krijg je dus wel aparte voorletters samen: S.M. en voor degene die mij op facebook hebben, dan weten jullie wel dat het dan wel heel erg geworden zou zijn :P
pi_103369589
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb door jou reactie ook getwijfeld of ik het zou zeggen. Juist ook omdat ik het geen gekke reactie vond. :D Dus ik bedoel het ook echt niet naar jou, maar dat is nu vast ook wel duidelijk. :P

Toen ik geboren werd vond m'n halfzus mijn naam maar niks (C. athy). Die heeft toen ook aangegeven dat ze nooit voor die naam zou kiezen, maar dat ze 'Katrien' een veel leukere optie vond. Ik ben blij dat m'n ouders niet zijn gaan twijfelen. :D
Honestly? Katrien doet me maar aan een ding denken :@. En het draagt een roze jurkje en heeft een foezelig klein staartje. En grote gele voeten :@.
pi_103369624
omg _O- _O-

Suus gelukkig maar :D :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:17:09 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_103369675
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Honestly? Katrien doet me maar aan een ding denken :@. En het draagt een roze jurkje en heeft een foezelig klein staartje. En grote gele voeten :@.
Ik twijfel of ze het wel echt leuk vond een veel jonger zusje te krijgen. :D

Susie _O-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:17:26 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103369689
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:16 schreef bitterend het volgende:
omg _O- _O-

Suus gelukkig maar :D :D
Jij snapt 'm ;)
pi_103369758
Ik zei net tegen lief dat we een alternatief moeten hebben..toen zei hij NEE flikker op O+ :D
pi_103369777
Het is tijd om het weekend in te luiden.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:19:29 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_103369778
Ik heb je naam op facebook opgezocht en nu rol ik helemaal bijna van m'n stoel. _O-
pi_103369892
Suus _O-

Verder alleen even vluchtig bijgelezen want snipverkouden, gammel en de loodgieter komt zo -verstopping in de gootsteen }:| -

*O* voor de mijlpalen
:* voor de dames die het even zwaar hebben
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_103369920
De man van Kyara deelt kusjes weer aan zwangere dames :N }:| :X

:7
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:23:02 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103369926
}:| kan die vent niet gewoon uitloggen }:|
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:23:18 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103369939
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:22 schreef bitterend het volgende:

_O-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:23:38 #271
30252 Soempie
Procreating
pi_103369959
:D
pi_103369978
Ik lees glimlachend weer even stiekum mee...
Ik vind Pieter ook vééééél leuker :+ kan hij zelf later kiezer, Daniel is ook mooi.

Ik heet I.neke (voluit Catharina Johanna Anna :{ (tja, vernoemd hè) en mijn vader vond het niks, die wilde me Katja noemen maar dat vond mijn moeder niks. Mijn paps heeft me steevast tot aan zijn dood aangesproken met Katie, Kaatje (of Moppie ;) O+ )

Maar wat een mooie namen kiezen jullie en hoe moeilijk is die keuze.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_103370047
Hehe, al die discussie over namen... Is zo persoonlijk dat ik me over het algemeen afzijdig hou van gesprekken daarover. Maar nu wil ik toch ff kwijt dat ik 2 broers ken (zoons van vrienden van ouders) die Willem en Pieter heten, dus dat vind ik dan wel weer grappig :)

Mn gezwollen tepels zijn over en ook minder gevoelig nu, maar straks toch ff aangeven..

Net bij Hema geweest, hydrofielen bijgekocht en broodje gegeten en nu is mijn mevrouw boodschappen doen en lig ik op de bank O+
pi_103370185
Jij moet niet gaan liggen posten, jij moet gaan liggen bevallen :+
(ik moei me ergens mee wat me niet aangaat maar ik geniet eerlijk zó erg met jullie mee)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:29:14 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103370218
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:22 schreef bitterend het volgende:

_O- _O- Lekker kerel die man van Kyara, wij houden van kusjes krijgen :*
pi_103370253
Kyara beterschap schatje :*

Nirak hema O+ gelukkig is je tepel minder gezwollen! heb je nog veel voorwerk?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:30:51 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103370303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb je naam op facebook opgezocht en nu rol ik helemaal bijna van m'n stoel. _O-
Wel even voor de duidelijkheid; Maria is het gelukkig niet geworden he?! :D Gewoon alleen Susie!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:31:48 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103370351
Ja maar Suus, nou kan ik alleen nog maar in die termen aan je denken. Als ik je irl zou kennen zou ik je alleen maar daarmee aanspreken :D
pi_103370363
_O- _O- _O-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:33:11 #280
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103370403
Ik ben ook echt werkelijk waar blij dat mijn moeder daar toen een stokje voor gestoken heeft! Pfew, dat had toch echt niet leuk op visite kaartjes gestaan! _O-
pi_103370780
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij moet niet gaan liggen posten, jij moet gaan liggen bevallen :+
(ik moei me ergens mee wat me niet aangaat maar ik geniet eerlijk zó erg met jullie mee)
Hahaha, al dat voorwerk maakt jullie ongeduldiger dan mij :')
@bitterend, vooral snachts, overdag valt het mee.. Was ook jou opmerking van t dromen toch? Klinkt eigenlijk zo gek nog niet, want als ik wakker wordt in de droom op moment van wee, dan heb ik ook echt voorwerk.
En zag net in het raam van de H&M datmik een enorm afgezakte buik heb, dus het doet wel z'n werk :)
pi_103370805
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef Susie het volgende:
Ik ben ook echt werkelijk waar blij dat mijn moeder daar toen een stokje voor gestoken heeft! Pfew, dat had toch echt niet leuk op visite kaartjes gestaan! _O-
Ik wil nu toch eigenlijk je echte naam weten... :D pmmetje? :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:47:27 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103370953
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Nirak het volgende:

[..]

verstuurd hoor.... ga maar lekker lachen :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:47:43 #284
250838 Fee-nix
pi_103370967
Ja, Susie, nu ben ik ook wel heeeeel nieuwsgierig! Wil ook mee lachen :).

O en Soempie, blij dat ze niet toch voor Katrien zijn gegaan hoor! Phew!
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:48:23 #285
43556 miss_dynastie
pi_103370993
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lees glimlachend weer even stiekum mee...
Ik vind Pieter ook vééééél leuker :+ kan hij zelf later kiezer, Daniel is ook mooi.

Ik heet I.neke (voluit Catharina Johanna Anna :{ (tja, vernoemd hè) en mijn vader vond het niks, die wilde me Katja noemen maar dat vond mijn moeder niks. Mijn paps heeft me steevast tot aan zijn dood aangesproken met Katie, Kaatje (of Moppie ;) O+ )

Maar wat een mooie namen kiezen jullie en hoe moeilijk is die keuze.
Catharina O+
pi_103371021
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Nirak het volgende:

[..]

Mag deze lurkster ook mee lachen? :@
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:49:35 #287
250838 Fee-nix
pi_103371049
En over de kwestie 'je mening geven over een naam'. Sja, ik vind dat dat prima kan hoor. Mits het respectvol gebeurt. En dus niet zo'n 'pffffff' reactie zeg maar. Maar iedereen heeft een andere smaak! Anders zou het behoorlijk saai worden toch. Dan zou iedereen z'n zoon Jesper noemen, want dat is natuurlijk de coolste naam :P hehehe.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:50:07 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103371071
Oh, nu die reclame van "pietertje" op t.v. O+ "Pietertje, kom maar efkes wisselen jongen" O+
pi_103371115
Ik heet C.aroline A.strid. Roepnaam C.arla :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:51:41 #290
250838 Fee-nix
pi_103371140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:50 schreef Susie het volgende:
Oh, nu die reclame van "pietertje" op t.v. O+ "Pietertje, kom maar efkes wisselen jongen" O+
Ohwwww die is zo cute!! Een van m'n favoriete reclames! Echt, die motoriek van dat jochie. Smelt...
pi_103371176
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Susie het volgende:

[..]

verstuurd hoor.... ga maar lekker lachen :D
Ik moest echt hardop lachen trouwens, you made my day :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:53:10 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103371209
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:11 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik zag het ook niet als een aanval hoor :)

Katrien :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:53:21 #293
250838 Fee-nix
pi_103371221
Ik heet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook heel origineel in die tijd...NOT. Maargoed, ben er blij mee hoor :).
pi_103371248
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ohwwww die is zo cute!! Een van m'n favoriete reclames! Echt, die motoriek van dat jochie. Smelt...
"Jij kunt echt niet voetballen Pieter"
En Pieter met een veelbetekenende blik: "nee"
En dan daarna die bal in die sloot.. Fantastische reclame!
pi_103371279
O+ O+ O+ wat een ukkie is dat O+
pi_103371353
Feenix en Vlindur mooie namen hebben jullie!
pi_103371517
Ik zal mijzelf hier ook maar eens melden. Ben na de geboorte van Jasmijn nauwelijks actief blijven posten, maar heb eigenlijk wel altijd mee gelezen. Maar goed, mijn dreumes wordt grote zus! Ik ben halverwege mei uitgerekend, ik heb donderdag mijn eerste echo. Ben nu iets van 10.4 week.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_103371573
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:00 schreef Baldria het volgende:
Ik zal mijzelf hier ook maar eens melden. Ben na de geboorte van Jasmijn nauwelijks actief blijven posten, maar heb eigenlijk wel altijd mee gelezen. Maar goed, mijn dreumes wordt grote zus! Ik ben halverwege mei uitgerekend, ik heb donderdag mijn eerste echo. Ben nu iets van 10.4 week.
Gefeliciteerd *O*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:04:54 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103371713
Gefeliciteerd Baldria!

de gootsteen is hier weer gefixt!
pi_103371814
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Vlindur het volgende:
Ik heet C.aroline A.strid. Roepnaam C.arla :')
Wa'n mooie naam hedde gij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')