Wel even voor de duidelijkheid; Maria is het gelukkig niet geworden he?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb je naam op facebook opgezocht en nu rol ik helemaal bijna van m'n stoel.
Hahaha, al dat voorwerk maakt jullie ongeduldiger dan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij moet niet gaan liggen posten, jij moet gaan liggen bevallen![]()
(ik moei me ergens mee wat me niet aangaat maar ik geniet eerlijk zó erg met jullie mee)
Ik wil nu toch eigenlijk je echte naam weten...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:33 schreef Susie het volgende:
Ik ben ook echt werkelijk waar blij dat mijn moeder daar toen een stokje voor gestoken heeft! Pfew, dat had toch echt niet leuk op visite kaartjes gestaan!
verstuurd hoor.... ga maar lekker lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eigenlijk je echte naam weten...pmmetje?
Catharinaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lees glimlachend weer even stiekum mee...
Ik vind Pieter ook vééééél leukerkan hij zelf later kiezer, Daniel is ook mooi.
Ik heet I.neke (voluit Catharina Johanna Anna(tja, vernoemd hè) en mijn vader vond het niks, die wilde me Katja noemen maar dat vond mijn moeder niks. Mijn paps heeft me steevast tot aan zijn dood aangesproken met Katie, Kaatje (of Moppie
![]()
)
Maar wat een mooie namen kiezen jullie en hoe moeilijk is die keuze.
Mag deze lurkster ook mee lachen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eigenlijk je echte naam weten...pmmetje?
Ohwwww die is zo cute!! Een van m'n favoriete reclames! Echt, die motoriek van dat jochie. Smelt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:50 schreef Susie het volgende:
Oh, nu die reclame van "pietertje" op t.v."Pietertje, kom maar efkes wisselen jongen"
Ik moest echt hardop lachen trouwens, you made my dayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Susie het volgende:
[..]
verstuurd hoor.... ga maar lekker lachen
Ik zag het ook niet als een aanval hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb door jou reactie ook getwijfeld of ik het zou zeggen. Juist ook omdat ik het geen gekke reactie vond.Dus ik bedoel het ook echt niet naar jou, maar dat is nu vast ook wel duidelijk.
Toen ik geboren werd vond m'n halfzus mijn naam maar niks (C. athy). Die heeft toen ook aangegeven dat ze nooit voor die naam zou kiezen, maar dat ze 'Katrien' een veel leukere optie vond. Ik ben blij dat m'n ouders niet zijn gaan twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ook heel origineel in die tijd...NOT. Maargoed, ben er blij mee hoor.
"Jij kunt echt niet voetballen Pieter"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ohwwww die is zo cute!! Een van m'n favoriete reclames! Echt, die motoriek van dat jochie. Smelt...
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:00 schreef Baldria het volgende:
Ik zal mijzelf hier ook maar eens melden. Ben na de geboorte van Jasmijn nauwelijks actief blijven posten, maar heb eigenlijk wel altijd mee gelezen. Maar goed, mijn dreumes wordt grote zus! Ik ben halverwege mei uitgerekend, ik heb donderdag mijn eerste echo. Ben nu iets van 10.4 week.
Wa'n mooie naam hedde gij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Vlindur het volgende:
Ik heet C.aroline A.strid. Roepnaam C.arla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |