abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103445567
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:17 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Ze staan d'r ook voor jou hoor Ronnieponnie :* O+

*O* Peace! *O*
Laat ze dan eens snel optyfen en morgen weer aan het werk gaan. ;)
pi_103445623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:07 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Jaja, alleen Amsterdam en Rotterdam meetellen. Zo kan ik het ook. Overal in Nederland komen nu lokale groepen op, of ze bestonden al lang. Maar goed, dat is buiten de randstad dus telt niet voor de landelijke pers.
Laten we elke verdwaalde hippie op een dorpsplein meetellen idd. :')
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:29:15 #203
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_103445749
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Laat ze dan eens snel optyfen en morgen weer aan het werk gaan. ;)
Aha! Maar ik dacht dat het luie uitkeringstrekkende hippies waren! :o *le gasp* De aap komt uit de mouw. Blijken het toch normale mensen te zijn!

;)
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_103446039
quote:
6s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Yogaflame het volgende:

[..]

Aha! Maar ik dacht dat het luie uitkeringstrekkende hippies waren! :o *le gasp* De aap komt uit de mouw. Blijken het toch normale mensen te zijn!

;)
Zijn het ook...maar als ze er voor mij staan dan hoeft dat niet. Kunnen ze beter gaan werken.

Overigens... ik lees overal wat verontwaardiging als men spreekt over hippies, werkschuw tuig etc. Dat de beelden die overal staan, gekleurd zijn. Ik daag men graag uit om zelf beelden te gaan schieten en interviews te houden met mensen die wel als 'normaal' worden gekwalificeerd. Er zijn er zat blijkbaar dus dat moet niet moeilijk zijn.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:47:12 #205
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_103446230
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zijn het ook...maar als ze er voor mij staan dan hoeft dat niet. Kunnen ze beter gaan werken.

Overigens... ik lees overal wat verontwaardiging als men spreekt over hippies, werkschuw tuig etc. Dat de beelden die overal staan, gekleurd zijn. Ik daag men graag uit om zelf beelden te gaan schieten en interviews te houden met mensen die wel als 'normaal' worden gekwalificeerd. Er zijn er zat blijkbaar dus dat moet niet moeilijk zijn.
Mmm, je kan niet ontkennen dat een gedrocht als pow'news' een gekleurde berichtgeving bezigt. Maar als ik dan gisteravond in het acht-uur journaal een klein stukje over occupy Amsterdam zie, dan zie ik tussen 'the usual suspects' ook oudjes, jongeren, huismoeders etc.

Vraagje Ronnie. Richt jouw aversie zich specifiek op Occupy Nederland, of op de Occupy-beweging in het algemeen? :)
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_103446276
Mijn aversie is niet tegen Occupy in Amerika omdat ze daar echt armoede kennen. In Nederland niet, heel simpel. Je hebt hier een sociaal vangnet waarbij je uitkeringen krijgt, kwijtscheldingen etc en eten bij de voedselbank.

Nee de hippies hier in Nederland doen mee om het meedoen, ze hebben namelijk niets anders te doen. Ga eens werken.

Voorts begrijp ik dat in het weekend ook andere mensen op dat plein lopen. Dat gebeurt namelijk elk weekend...het is nu een dagje uit 'kom , we gaan even bij de gekkies kijken' .
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:07:13 #207
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103461730
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn aversie is niet tegen Occupy in Amerika omdat ze daar echt armoede kennen. In Nederland niet, heel simpel. Je hebt hier een sociaal vangnet waarbij je uitkeringen krijgt, kwijtscheldingen etc en eten bij de voedselbank.

Nee de hippies hier in Nederland doen mee om het meedoen, ze hebben namelijk niets anders te doen. Ga eens werken.

Voorts begrijp ik dat in het weekend ook andere mensen op dat plein lopen. Dat gebeurt namelijk elk weekend...het is nu een dagje uit 'kom , we gaan even bij de gekkies kijken' .
De financiele wereld is niet langs nationale grenzen opgedeeld en de afschrijvingen bij Nederlandse banken heeft alles te maken met de hypotheekverstrekking in de VS. De crisis in de financiele sector omvat de hele westerse wereld, inclusief Nederland. De bezuinigingen in Nederland hebben hier direct mee te maken en zo ook de minima.
The view from nowhere.
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:41:27 #208
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103465558
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Nee, dat is niet zo. Het is totale uitbuiting. Voedsel dat over datum is oid, uitkeringen die niet verbonden zijn aan chantage wetten en meer.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_103477519
Ben gisteren in Amsterdam geweest. Toen ik voorbij Beursplein 5 liep zag ik een hoop hippies, junks, krakers en ogenschijnlijke uitkeringtrekkers. Zag er zeer sneu uit. Ik denk dan ook dat ik op de verkeerde plek was. Kan iemand mij vertellen waar die wel-normale mensen zijn? Dit was namelijk exact het pownews filmpje live. :{
  zondag 23 oktober 2011 @ 22:41:22 #210
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103478158
Krakers O+
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:37:49 #211
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103481281
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_103487506
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef rakotto het volgende:

[..]

Voedsel dat over datum is oid, uitkeringen die niet verbonden zijn aan chantage wetten en meer.
???
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Silven het volgende:
Ben gisteren in Amsterdam geweest. Toen ik voorbij Beursplein 5 liep zag ik een hoop hippies, junks, krakers en ogenschijnlijke uitkeringtrekkers. Zag er zeer sneu uit. Ik denk dan ook dat ik op de verkeerde plek was. Kan iemand mij vertellen waar die wel-normale mensen zijn? Dit was namelijk exact het pownews filmpje live. :{
Dan keek je natuurlijk heel selectief. Want ze zijn er wel hoor 'normale mensen' echt... ik hoor het al een paar topics lang. Ik zie alleen geen bewijs ;)
pi_103487573
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

???

[..]

Dan keek je natuurlijk heel selectief. Want ze zijn er wel hoor 'normale mensen' echt... ik hoor het al een paar topics lang. Ik zie alleen geen bewijs ;)
Ik keek expres niet selectief, ik was juist aan het zoeken naar de normale mensen. Tevergeefs...
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:09:34 #214
137562 rakotto
pi_103501136
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

???

[..]

Je moet werk accepteren voor 6 maanden lang werken, minimumloon terwijl je meer betaald dient te krijgen voor het baantje dat je doet en dan ontslagen worden. (Er wordt niet gekeken naar je prestatie, er wordt gekeken naar hun budget/winst) Je bouwt pas je pensioen op na 6 maanden werken.

Dus, uitbuiting. En chantage als je het werk niet accepteerd, krijg je geen geld.
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:11:20 #215
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103501215
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef rakotto het volgende:

[..]

Je moet werk accepteren voor 6 maanden lang werken, minimumloon terwijl je meer betaald dient te krijgen voor het baantje dat je doet en dan ontslagen worden. (Er wordt niet gekeken naar je prestatie, er wordt gekeken naar hun budget/winst) Je bouwt pas je pensioen op na 6 maanden werken.

Dus, uitbuiting. En chantage als je het werk niet accepteerd, krijg je geen geld.
En? Is het de schuld van de maatschappij dat je nooit skills hebt geleerd die je in staat stellen je levensonderhoud te verdienen, die skills waar vraag naar is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:13:41 #216
45206 Pietverdriet
pi_103501311
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef rakotto het volgende:

Het is totale uitbuiting.
Totale uitbuiting vind ik dat de overheid mijn salaris voor een flink deel afpakt om aan mensen te geven die verdommen te werken, en aan zichzelf omdat ze dat doen en daar riant voor betaald willen hebben
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:32:29 #217
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103502013
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Totale uitbuiting vind ik dat de overheid mijn salaris voor een flink deel afpakt om aan mensen te geven die verdommen te werken, en aan zichzelf omdat ze dat doen en daar riant voor betaald willen hebben
Je bedoelt de bankiers waar al die miljarden die ze van ons stelen naartoe gaan?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_103503375
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef rakotto het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om 6 mnd een baan te hebben?? Kom op hey.....
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:10:12 #219
45206 Pietverdriet
pi_103503561
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:32 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je bedoelt de bankiers waar al die miljarden die ze van ons stelen naartoe gaan?
welke bankiers zijn dat?
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:18:08 #220
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103503937
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

welke bankiers zijn dat?
De bankiers die onze miljarden gaan krijgen omdat Griekenland ze niet meer kan betalen, en we de banken nou eenmaal niet failliet kunnen laten gaan. Omdat de banken dat zeggen.

Banken en bankiers kunnen aanrotzooien wat ze willen. Of ze nou winst of verlies maken, bonussen zullen ze krijgen. Maken ze geen winst dan betaalt de belastingbetaler (ik en jij) wel. Bankiers kan je natuurlijk niet vragen om zelf ook bij te dragen aan de enorme verliezen die ze zelf gemaakt hebben, want... want.... zeg het maar...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:28:06 #221
45206 Pietverdriet
pi_103504346
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Viajero het volgende:

[..]

De bankiers die onze miljarden gaan krijgen omdat Griekenland ze niet meer kan betalen
Dan krijgen bankiers het niet, maar banken.
Stel dat geld zou niet aan die banken gaan, weet je wat er dan gebeurd met die banken?
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:37:02 #222
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103504698
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan krijgen bankiers het niet, maar banken.
Stel dat geld zou niet aan die banken gaan, weet je wat er dan gebeurd met die banken?
Ah, de bankiers worden gekort op hun inkomen, of zelfs maar op hun bonussen? Dat is nieuws voor mij, heb je een bron?

Als dat geld niet naar de banken zou gaan, dan gaan die banken failliet. En dat gaan ze uiteindelijk toch.

Het verschil is dat we nu eerst miljarden in de bodemloze put gooien, en daarna alsnog de chaos van vallende banken voor onze kiezen gaan krijgen. En de reden daarvoor is dat de bankiers helemaal niets van deze situatie leren. Ze krijgen hun bonussen toch wel, dus waarom zouden ze proberen verstandiger te worden? Zolang de verantwoordelijken netjes blijven vangen zal er niets veranderen. Het verschil is dat als ze vallen na al die bailouts wij helemaal geen geld meer hebben om er iets aan te doen.

Laat ze aub nu failliet gaan, want dat gaan ze uiteindelijk toch.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:40:28 #223
45206 Pietverdriet
pi_103504836
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:37 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ah, de bankiers worden gekort op hun inkomen, of zelfs maar op hun bonussen? Dat is nieuws voor mij, heb je een bron?
Jij claimt dat bankiers miljarden krijgen, ik niet
quote:
Als dat geld niet naar de banken zou gaan, dan gaan die banken failliet. En dat gaan ze uiteindelijk toch.

Het verschil is dat we nu eerst miljarden in de bodemloze put gooien, en daarna alsnog de chaos van vallende banken voor onze kiezen gaan krijgen. En de reden daarvoor is dat de bankiers helemaal niets van deze situatie leren. Ze krijgen hun bonussen toch wel, dus waarom zouden ze proberen verstandiger te worden? Zolang de verantwoordelijken netjes blijven vangen zal er niets veranderen. Het verschil is dat als ze vallen na al die bailouts wij helemaal geen geld meer hebben om er iets aan te doen.

Laat ze aub nu failliet gaan, want dat gaan ze uiteindelijk toch.
Goed, banken gaan failliet, dat betekend dus dat iedereen die daar geld heeft staan het kwijt is. Miljoenen mensen hun spaargeld kwijt, bedrijven falliet, economie aan gort.
Wil je dat?
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:46:30 #224
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103505096
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij claimt dat bankiers miljarden krijgen, ik niet

[..]

Goed, banken gaan failliet, dat betekend dus dat iedereen die daar geld heeft staan het kwijt is. Miljoenen mensen hun spaargeld kwijt, bedrijven falliet, economie aan gort.
Wil je dat?
Nee, dat wil niemand. Maar denk je dat we dit kunnen voorkomen door elk jaar miljarden naar de banken te brengen, zonder dat die banken ook maar iets veranderen in hun manier van werken? Als we uiteindelijk geen miljarden meer hebben dan gaan de banken alsnog failliet.

Daarnaast is spaargeld tot een bepaald bedrag (hier £85000, in NL weet ik het niet) gegarandeerd door de regering.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:48:18 #225
45206 Pietverdriet
pi_103505182
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, dat wil niemand. Maar denk je dat we dit kunnen voorkomen door elk jaar miljarden naar de banken te brengen, zonder dat die banken ook maar iets veranderen in hun manier van werken? Als we uiteindelijk geen miljarden meer hebben dan gaan de banken alsnog failliet.

Daarnaast is spaargeld tot een bepaald bedrag (hier £85000, in NL weet ik het niet) gegarandeerd door de regering.
Net riep je nog laat maar failliet gaan, en nu niet meer? Wat wil je nu? Beetje dom schreeuwen net als die occupy idioten?
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:52:20 #226
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103505350
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Net riep je nog laat maar failliet gaan, en nu niet meer? Wat wil je nu? Beetje dom schreeuwen net als die occupy idioten?
Als je beter leest dan zie je dat ik denk dat ze uiteindelijk toch failliet gaan, omdat ze niet leren van hun fouten.

Dan heb ik liever dat ze nu failliet gaan dan dat we eerst nog meer miljarden aan ze geven en ze dan alsnog failliet gaan.

En ipv mij dom te noemen zou je bijvoorbeeld met argumenten hierop kunnen reageren.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:59:11 #227
45206 Pietverdriet
pi_103505590
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:52 schreef Viajero het volgende:

[..]

Als je beter leest dan zie je dat ik denk dat ze uiteindelijk toch failliet gaan, omdat ze niet leren van hun fouten.

Dan heb ik liever dat ze nu failliet gaan dan dat we eerst nog meer miljarden aan ze geven en ze dan alsnog failliet gaan.

En ipv mij dom te noemen zou je bijvoorbeeld met argumenten hierop kunnen reageren.
Heeft dat zin dan?
Welke bankier krijgt er nu miljarden om even op je post terug te komen?
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:02:34 #228
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103505694
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heeft dat zin dan?
Welke bankier krijgt er nu miljarden om even op je post terug te komen?
Het gaat naar de banken, en daar verdwijnt het. Hoe de bankiers dat onder elkaar verdelen weet ik niet, maar waar gaat het anders naartoe?

En wil je nog reageren op mijn argumenten over dat nu failliet laten gaan beter is dan eerst nog meer geld erin gooien en ze dan pas failliet laten gaan?

Het is een beetje als een junkie die belooft af te kicken zolang je hem maar heroine blijft geven...
pi_103509893
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef Viajero het volgende:

[..]

En waar denk jij dat de regering haar geld laat ? In een sok? Banken failliet = land failliet = volk failliet. Heel sociaal van die niet werkenden op dat plein. Komen zogenaamd op voor het volk. Echter demonstreren ze VOOR het faillissement van het volk.
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:59:16 #230
137562 rakotto
pi_103511449
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om 6 mnd een baan te hebben?? Kom op hey.....
De arbeidsmarkt is ook zo groot en er is veel werk beschikbaar in heel Nederland. 8)7 Vergeet ook niet de leeftijdsdiscriminatie dat nog steeds van toepassing is. Als je 40+ bent kun je moeilijk aan werk komen omdat je te duur bent.
pi_103520134
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef rakotto het volgende:

[..]

De arbeidsmarkt is ook zo groot en er is veel werk beschikbaar in heel Nederland. 8)7 Vergeet ook niet de leeftijdsdiscriminatie dat nog steeds van toepassing is. Als je 40+ bent kun je moeilijk aan werk komen omdat je te duur bent.
Veel gehoorde smoes idd.... veel van die gasten op het plein zijn overigens geen 40+
  FOK!fotograaf maandag 24 oktober 2011 @ 22:29:31 #232
73911 ultra_ivo
pi_103521781
Buiten het Beursplein zijn er heel veel occupygroepen in Nederland. Die komen alleen niet in de nationale pers.
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:34:29 #233
45206 Pietverdriet
pi_103522121
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Buiten het Beursplein zijn er heel veel occupygroepen in Nederland. Die komen alleen niet in de nationale pers.
Als je geeneens weet hoe je aandacht van de Media krijgt wat wil je dan met demonstreren.
Jeez, en dat soort prutsers wil beter weten hoe het met het financiële systeem moet?
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:35:33 #234
45206 Pietverdriet
pi_103522192
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het gaat naar de banken, en daar verdwijnt het. Hoe de bankiers dat onder elkaar verdelen weet ik niet, maar waar gaat het anders naartoe?

En wil je nog reageren op mijn argumenten over dat nu failliet laten gaan beter is dan eerst nog meer geld erin gooien en ze dan pas failliet laten gaan?

Het is een beetje als een junkie die belooft af te kicken zolang je hem maar heroine blijft geven...
Als jij de economie naar de vernieling wil helpen moet je dat vooral doen
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2011 @ 22:37:33 #235
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_103522326
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En waar denk jij dat de regering haar geld laat ? In een sok? Banken failliet = land failliet = volk failliet. Heel sociaal van die niet werkenden op dat plein. Komen zogenaamd op voor het volk. Echter demonstreren ze VOOR het faillissement van het volk.
Als er hier ook sprake is van to big to fail (zoals ING en Dexia ed.) dan moeten ze opgebroken worden. Simpel. Bovendien moeten gewone banken gescheiden worden van de zakenbanken. Geen spaartegoeden blootstellen aan gok en speculeergedrag. Als er dan iets omvalt is het de zakenbank en kan men het gewoon rustig failliet laten gaan zonder dat de gemeenschap ervoor op moet draaien (terwijl de bankiers zelf buiten schot blijven en er met zakken vol geld vandoor gaan).

Het feit dat je zoals jij zegt de banken niet kan laten omvallen is juist tekenend voor hoe slecht het systeem nu in elkaar zit. Alle reden voor verandering.
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:38:17 #236
pi_103522381
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je geeneens weet hoe je aandacht van de Media krijgt wat wil je dan met demonstreren.
Jeez, en dat soort prutsers wil beter weten hoe het met het financiële systeem moet?
We weten toch dat ze er zijn? Zonder die media.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  FOK!fotograaf maandag 24 oktober 2011 @ 22:38:36 #237
73911 ultra_ivo
pi_103522391
quote:

[..]

Er zijn ook regionale media. Als je werkt en/of studeert kun je ook niet ff naar Amsterdam komen om te demonstreren. In je eigen stadscentrum is dan vaak wel nog haalbaar.
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:23:55 #238
137562 rakotto
pi_103525478
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Veel gehoorde smoes idd.... veel van die gasten op het plein zijn overigens geen 40+
Misschien waar jij bent. Je zou eens in Enschede moeten kijken.
pi_103531008
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

welke bankiers zijn dat?
Beste Piet, Heb jij ALLE posts in alle delen van deze discussie gelezen??
Als dat zo was zou je precies weten welke bankiers er bedoelt worden.
Mocht je het toch niet echt snappen moet je je maar eens verdiepen in het begrip USURY.
Maak het een uitdaging om ZELF de antwoorden te vinden, dat soort antwoorden blijven meestal beter hangen dan de voorgekauwde media-antwoorden waar jij nu naar luistert.
En ja, ik zou ook willen dat je een ijsbeer was.
pi_103531091
Zijn er nog Fokkers die in die tenjes verpozen in Amsterdam? ik loop vandaag omstreeks 18.00 uur even langs dus vroeg mij af of ze dan nog iets organiseren rond dat tijdstip, leuke dans of mooie liederen etc ;)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 03:16:14 #241
pi_103531172
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn er nog Fokkers die in die tenjes verpozen in Amsterdam? ik loop vandaag omstreeks 18.00 uur even langs dus vroeg mij af of ze dan nog iets organiseren rond dat tijdstip, leuke dans of mooie liederen etc ;)
Liederen :')
pi_103531200
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 03:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Liederen :')
Een beetje minstreel kan daar wel mee uit de voeten, is toch mooi? :s)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 07:26:14 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103531596
quote:

[..]

Ik zie het verband niet helemaal tussen de talenten van een communicatie-adviseur en iemand die weet waar het heen moet met het finan.ciele stelsel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:49:34 #245
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103534904
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij de economie naar de vernieling wil helpen moet je dat vooral doen
Ik? De banken en de politici, daar moet je zijn als je de economie naar de vernieling wilt helpen.
Ik zeg niet dat ik dat wil, ik zeg dat de banken en politici ons in een situatie gebracht hebben waarin het nu helaas onvermijdelijk is.
pi_103535865
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 02:45 schreef GrapJ het volgende:

[..]

Beste Piet, Heb jij ALLE posts in alle delen van deze discussie gelezen??
Als dat zo was zou je precies weten welke bankiers er bedoelt worden.
Mocht je het toch niet echt snappen moet je je maar eens verdiepen in het begrip USURY.
Maak het een uitdaging om ZELF de antwoorden te vinden, dat soort antwoorden blijven meestal beter hangen dan de voorgekauwde media-antwoorden waar jij nu naar luistert.
En ja, ik zou ook willen dat je een ijsbeer was.
Dus persoon A schreeuwt iets naar persoon B en dan is het de verantwoordelijkheid van persoon B om op te zoeken of het klopt, niet klopt of wat persoon A nu eigenlijk bedoelt. Aha, mooi systeem
pi_103535959
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:23 schreef rakotto het volgende:

[..]

Misschien waar jij bent. Je zou eens in Enschede moeten kijken.
LOL, je doelt op die vijf bejaarden op een bankje?

dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:41:45 #248
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103536368
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus persoon A schreeuwt iets naar persoon B en dan is het de verantwoordelijkheid van persoon B om op te zoeken of het klopt, niet klopt of wat persoon A nu eigenlijk bedoelt. Aha, mooi systeem
Persoon B negeert alle antwoorden die hij krijgt. Dan is het misschien beter als persoon B zelf op zoek gaat naar antwoorden. Een cursus begrijpend lezen zou persoon B ook helpen denk ik.
pi_103571027
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

LOL, je doelt op die vijf bejaarden op een bankje?

Ik vraag het gewoon nog eens :)
pi_103571296
Ronnie, probeer je nog steeds op krampachtige wijze Occupy belachelijk te maken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')