SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
hahahahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh naaiend. Stop volgen dus. >_>.
zeikerd.. Eerst zeiken dat je niet terecht lkan, nu kan je terecht.. Zeik je dat je geen zin hebt.. Eem pak rammel kan je krijgen!quote:
Ga werken. Vlegel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeikerd.. Eerst zeiken dat je niet terecht lkan, nu kan je terecht.. Zeik je dat je geen zin hebt.. Eem pak rammel kan je krijgen!
Hahahahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef Renesite het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ezen_hard_komen.html
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef Renesite het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ezen_hard_komen.html
Nee het is een andere kloon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:16 schreef Beatles het volgende:
Is P_z kloon van consiencenogwaatblablalaa?
Goede ideeën heeft deze manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:31 schreef HappyBob het volgende:
Zullen we allemaal tegelijk bestellen en de verzendkosten delen?
Ik dacht zo dat Bea de pijp uit wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:33 schreef JanPiraat het volgende:
ooowja ik zie opeens extra journaal
Hoe durf je dit te zeggen mang. Wats deze.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht zo dat Bea de pijp uit was
Beachquote:
Maar ze is toch ook dood?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoe durf je dit te zeggen mang. Wats deze.
Ik trapte er bijna in.quote:
Hoezo?quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net een fokker aan de kassa
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net een fokker aan de kassa
Is-ie lekker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef Furdinand het volgende:
hé ik ken ook een homo die patrick heet en achter de kassa werkt!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ken een werkloze zeester die Patrick heet.
vieze uitkering trekker dat het isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ken een werkloze zeester die Patrick heet.
waaarr?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef Furdinand het volgende:
hé ik ken ook een homo die patrick heet en achter de kassa werkt!
Muziek van alle tijden.quote:
oke isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga even verder met koken en eten doei
Ik ben ook moe opeensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens ik denk steeds dat het al 11 uur is ofzo
Ja naar welquote:
Niet zo klagen wees blij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja naar welWant ik geloof dat Klipsje en ik nog film gingen kijken maar hij moet eerst z'n schooldingen afmaken, dus ik moet nog wel even wakker blijven
Is niet klagen hoorquote:
Mahh... vind t maar mwoh mwohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Renesite het volgende:
Die clip. Heerlijk! Helemaal in Groningen opgenomen!
Ik heb gewoon een andere smaakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mahh... vind t maar mwoh mwoh
Beiden. Ligt net aan de bui van de betreffende deelnemer van de relatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Furdinand het volgende:
bij een hetero stel is de vrouw altijd het slachtoffer van huiselijk geweld. hoe zit dit bij homo's?
er word veel gemept dus?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beiden. Ligt net aan de bui van de betreffende deelnemer van de relatie.
Er wordt nietsquote:
Absoluut.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:22 schreef Furdinand het volgende:
een goede knokpartij is gezond voor elke soort relatie.
Ik pwn de mijne wie unne n00bquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:22 schreef Furdinand het volgende:
mijn moeder is veel te goed in wordfreud
Jij hebt een probleem metquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt een probleem met
A) gewoon doen
B) communiceren
Ik wil je dringend doch verplichten dat je een therapeut gaat zoeken en daarnaast verplichten jezelf een permban aan te smeren wanneer dit niet gaat veranderen.
Dit zeg ik niet als mod (ABSOLUUT NIET) maar als een vriend van je.
Klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een normale jongen die hier af en toe aan het trollen is.
Dat is René.. vraag maar aan z'n lovehandles, en z'n tepels!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Furdinand het volgende:
bij een hetero stel is de vrouw altijd het slachtoffer van huiselijk geweld. hoe zit dit bij homo's?
Sssstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is René.. vraag maar aan z'n lovehandles, en z'n tepels!
Noedels, kip en allemaal andere zooi. Lekker makkelijk ..quote:
Nom.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Noedels, kip en allemaal andere zooi. Lekker makkelijk ..
Buh wat is er dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weinig slaap gehad. Kutgedachtes.
Tuurlijk komt het goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Narigheid.Maar ok. Ooiiiit komt het goed.
Kan ik nog aansluiten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Noedels, kip en allemaal andere zooi. Lekker makkelijk ..
Jeetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik deed en wens en kwam keihard binnensbroeks![]()
![]()
![]()
Bah. Douchen jij, smeerkees.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
viezequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
BURGERS FOR THE BOYSquote:
Iets te laatquote:
Wat wordt dit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BURGERS FOR THE BOYS
[..]
Iets te laatBen nu bezig met de volgende maaltijd
Dan maken ze die voor onsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat als de girls ook burgers willen Bob, wat dan??;
Kip, kerrie, kruidentjes, sausjes, broodjes..quote:
It's operation time!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat als de girls ook burgers willen Bob, wat dan??;
Oke tot zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kip, kerrie, kruidentjes, sausjes, broodjes..
[..]
It's operation time!
Tegen de tijd dat je hier bent, zit het allemaal al in mijn buikjequote:
Ja jeetje zeg! Laat maar weer danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent, zit het allemaal al in mijn buikje
Op allebei, de vuile smeerlap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op mij of op Beatles?
[..]
Huh?
Terwijl het in mijn hoofd allemaal matzwart is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:27 schreef Bloempje. het volgende:
Breezer wat een leuke UI danVrolijkkkk
Ahww hoezo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Terwijl het in mijn hoofd allemaal matzwart is.
Op jou het meest, ook een beetje op de muziek van the Beatles en een heel klein beetje op Breezerslet17quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op mij of op Beatles?
[..]
Huh?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op jou het meest, ook een beetje op de muziek van the Beatles en een heel klein beetje op Breezerslet17![]()
Ghehe, thanksquote:
Ik stresste 'm ook al tien weken voor die herkansingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:41 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil ook m'n Peven afwachten of m'n herkansing nou eindelijk goed is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Terwijl het in mijn hoofd allemaal matzwart is.
hij eet van twee walletjesquote:
Ooo okquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op jou het meest, ook een beetje op de muziek van the Beatles en een heel klein beetje op Breezerslet17![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet dingen herkansen die pas aan het einde van het jaar kunnen.. als ik er dan nog ben.
Doe normaal gekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet dingen herkansen die pas aan het einde van het jaar kunnen.. als ik er dan nog ben.
Ik zat ten tijde van dat berichtje al op de fiets vanaf Zernike naar huisquote:
Ach, Zernike verdient wat dat betreft geen modeprijs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:20 schreef Zeroku het volgende:
Die trouwens echt afschuwelijk lelijk is.
dag klinkertjequote:
and it hurts me deep inside?quote:
Dan hangt er van af of je genoeg geoefend hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dag klinkertje
[..]
and it hurts me deep inside?
oh :$:$quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb nog wel een klusje voor je..
uhmquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan hangt er van af of je genoeg geoefend hebt..
quote:
dat dacht ik dus ookquote:
toch is het zo..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ook die komma? Lijkt me onwaarschijnlijk !!
ik kan jouw naam niet eens uitspreken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg Jan noemde me net Joy.Hij kan mn naam niet eens onthouden...
je zou zeggen dat het vooral voor hem niet zo lastig zou zijn..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie wel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik kan jouw naam niet eens uitspreken...
Jij doet er niet toe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik kan jouw naam niet eens uitspreken...
snikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou zeggen dat het vooral voor hem niet zo lastig zou zijn..
Alles laten gaan gewoonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
KB, ik heb allemaal dilemma's. Scheren of niet, en kapper of niet. Help mij met deze moeilijke keuzes.
autocorrect jaaaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekker glad toch. Zacht en alles.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is een willie warmer? En jan heb jij kale ballen?? Niet echt op gelet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik.
Mietje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:59 schreef JanPiraat het volgende:
Hmmm wel wat haartjes erop hoor... Zeer fijn nu de winter eraan komt en scheermesjes heb ik ook liever niet in de buurt daar ;0
Waarom, ik zit nooit op MSNquote:
Nee bah niet allesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Scheer jij roy helemaal wielrennerkaal ? ;o
Homo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind zulk soort discussies altijd raar en krijg spontaan de neiging foto's te posten van mijn ontklede onderlichaam.
Okquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom, ik zit nooit op MSN
Mijn whatsapp en facebook staan aan.
Oh. Nou, dan moet je ergens anders zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind zulk soort discussies altijd raar en krijg spontaan de neiging foto's te posten van mijn ontklede onderlichaam.
Wat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef JanPiraat het volgende:
Lekker elkaars intieme plekjes scheren toch in een bad vol met chocomel
Jan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef JanPiraat het volgende:
Lekker elkaars intieme plekjes scheren toch in een bad vol met chocomel
Wat zei je dan tegen mij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Rene negeer me niet vieze homo.. Bah ik haat jouw soort.
.
Ik citeer:quote:
dat kan. in KPDquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
WAAAAAARquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik citeer:
Nee stouterik, morgen kun je weer langskomen voor een wilde nacht. Vannacht moet ik even bijkomen van deze wilde week.
Watwatwat? Vlegel, wat doe jij in mijn dorp?quote:
jou stalken..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Watwatwat? Vlegel, wat doe jij in mijn dorp?
Kut wel dan, ik ben in wassenaar.quote:
Doe maar decadent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kut wel dan, ik ben in wassenaar.
kut voor hem danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kut wel dan, ik ben in wassenaar.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloempje gaat een bom planten bij Willem-Alexander en Maxima..
Hij woont in een rijtjeshuis johquote:
Helaasch. Of gelukkig maar eigenlijk, anders zou ik me keiongemakkelijk voelen, als ie in een enorme villa woondequote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Helaasch. Of gelukkig maar eigenlijk, anders zou ik me keiongemakkelijk voelen, als ie in een enorme villa woonde
EN TOCH IS HIJ HETquote:
Ik moet even overgeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Klips is rijk want hij heeft bloempje.
Wat slecht dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |