Ik voel me ... redelijk.quote:
kwiwi had de OP. De eerste reactie heet de FiPo.quote:
Is iequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
Hoopt dat x-men-first class een goede film is*
ongesteld zijn is niet ziek zijn hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:20 schreef Flippiee het volgende:
Blij dat ik soort van vakantie heb en alle tijd heb om mij ziek en ellendig te voelen en weg te kruipen in een hoekie met een deken en een boel goede films.
Sterkte straks voor jou en je kat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sorry voor m'n spam, maar ik ben niet gerust op de gezondheid van m'n kat.. ademt al enkele dagen zwaar en sinds vanavond nog zwaarder. Morgen direct bellen voor afspraak @ dierenartshoop dat het goedkomt...
Tot die tijd zal ik toch ff moeten slapen, benieuwd of dat lukt
nee, maar sinds gisteren eet ze ook slecht... Half 12 ga ik naar de dierenartsquote:
succes bij de dierenarts!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
nee, maar sinds gisteren eet ze ook slecht... Half 12 ga ik naar de dierenarts
succes bij de dierenarts. ik hoop dat er niets ernstigs is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
nee, maar sinds gisteren eet ze ook slecht... Half 12 ga ik naar de dierenarts
Bagger zeg! Aan de andere kant; katten zijn taaie beestjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dankjullie. Het blijkt een enorme hoeveelheid vocht in haar borstkas te zijn. Dat kan onder andere liggen aan een zwak hartje.. dit weten ze door röntgenfoto's. Ze heeft een injectie gekregen en tabletten voor thuis zodat ze het vocht kan uitplassen. Volgende week moet ze op controle.. bah dit zint me niks
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dankjullie. Het blijkt een enorme hoeveelheid vocht in haar borstkas te zijn. Dat kan onder andere liggen aan een zwak hartje.. dit weten ze door röntgenfoto's. Ze heeft een injectie gekregen en tabletten voor thuis zodat ze het vocht kan uitplassen. Volgende week moet ze op controle.. bah dit zint me niks
Moeten of willen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef WeirdlyWired het volgende:
Bevroren. Mijn voeten zijn ijskoud en ik moet nog tot zes uur buiten staan
Moeten! Ik ben aan het werk. Ach nog minder dan 2,5 uur. Dan fietsen en dan thuis opwarmen onder de douchequote:
Zelfs werk is geen moeten! Dat is willen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Moeten! Ik ben aan het werk. Ach nog minder dan 2,5 uur. Dan fietsen en dan thuis opwarmen onder de douche
Scratch that. Wantquote:
Bij mij is het net andersom: bij thuiskomst dacht ik er nog aan om even bij de voordeur te gaan liggen voor ik wat anders zou ondernemen en nu krijg ik langzaamaan weer wat meer energie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Mishu het volgende:
Even een opleving toen ik thuis kwam maar nu 5 min later is de batterij helemaal leeg. Mentaal en fysiek gedraint.
Ja en nu is hij afgelopen?quote:
Overnieuw beginnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja en nu is hij afgelopen?En nu?
quote:
Lief!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, heb een tijger.
Geniaal woord. Ik ga m ook gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef minthy het volgende:
[..]Helemaal zelf verzonnen! Voor luie mensen die zich én alleen voelen én eenzaam zijn
[..]
Lief!
ahhh flipsels tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Moe , gefrustreerd en de hele tijd piekeren. Hopelijk ziet de dag morgen er beter uit
Dat zei ik gisteren maar ik mag toch wel een ahh flipsels doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nee het is niet 'de periode'
FOK!, dagelijks leven, overal man. Mensen die je beter gewoon uit de weg kan gaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ok, welk topic heb je gelezen?
OT: Verveeld
Dat heb ik nou vrijwel nooit gelijkertijdquote:
En die heet? toetsenbordbikkel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Er bestaan van die fuckmachines...
Nee ik heb daar niets mee van doen... Zijn mechanische werktuigen met een dildo erop.quote:
*doet knuffelen*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef cafpow het volgende:
zwaar kut. Goed gesprek gehad, maar dat brengt heel veel met zich mee...waardoor ik me nu echt rottig voel
zolang ie maar geen kunstenaarsubsidie gaat slurpen ;pquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:23 schreef Mishu het volgende:
Een jongen vind mij leuk maar hij is vrij extravert en kunstenaar enzo en ik weet niet of dat wel gaat matchen met mijn familie :p Geen zin om het verleden te herhalen...
Vind je hem ook leuk? Zo ja, doe dan wat je zelf wil. Ik vind het leuk dat familie met een vriend overweg kan, maar je moet er zelf mee verderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:23 schreef Mishu het volgende:
Een jongen vind mij leuk maar hij is vrij extravert en kunstenaar enzo en ik weet niet of dat wel gaat matchen met mijn familie :p Geen zin om het verleden te herhalen...
Hey, We gaan even niemand neersteken hier,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:30 schreef Mr.117 het volgende:
Zwaar klote, verdrietig, boos en zin om die kankerlijer overhoop te steken.
Weet je het zeker? Volgens mij was je aardig boos op Staalquote:
toch niet de tattoo conventie in Eindhoven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:00 schreef theKiD het volgende:
Beetje tegenvaller gehad vanmiddag, 15 euro neergeteld aan entreegeld en dan viel het zo bar tegen
Jawelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:33 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
toch niet de tattoo conventie in Eindhoven?
Done. Maar zoals gezegd, misschien verwachtte ik teveel, en vind jij het wel gezelligquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:42 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
oei daar ga ik morgen heen...echt zo slecht? DM anders ff?
quote:
why?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef Mr.117 het volgende:
Een raar angst achtig gevoel dat ik niet ken
Ik word bang van jouw avatarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:33 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Weet ik niet het voelt heel raar, alsof ik bang ben maar toch niet.
Voor enorme borsten die een beweging maken die ik niet snap. Er zit een soort hapering in. Best wel psycho.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad. Keek de hele avond uit om naar een personeelsfeest te gaan van een bedrijf waar ik 3 jaar heb gewerkt (tot vorig jaar). Mijn broertje werkt er nu en zou mij als introducé meenemen.
We werden opgehaald door een paar andere oud-collega's.
We lopen naar binnen, m'n oude baas komt ons tegemoet en ik begroet hem. Zegt ie dat ik weg moest wezen. Reden: 'je bent geen vaste aanhang van iemand'. Ik dacht dat ie een grapje maakte dus ik lach wat. Maar hij bleef serieus. Op een gegeven moment liep ie weg dus ik kijk m'n oud collega's aan en dacht nog steeds dat het een grapje was... Komt die baas terug en zegt ie 'gaan we nog?'
Broertje lacht me vervolgens uit (gore klootzak, dankzij mij heeft ie vervoer van-naar het feest) en vervolgens kon ik me omdraaien en naar huis gaan...
wtf wat een weirdo die baas. zou daar niet meer willen werken als ik je broertje was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad. Keek de hele avond uit om naar een personeelsfeest te gaan van een bedrijf waar ik 3 jaar heb gewerkt (tot vorig jaar). Mijn broertje werkt er nu en zou mij als introducé meenemen.
We lopen naar binnen, m'n oude baas komt ons tegemoet en ik begroet hem. Zegt ie dat ik weg moest wezen. Reden: 'je bent geen vaste aanhang van iemand'. Ik dacht dat ie een grapje maakte dus ik lach wat. Maar hij bleef serieus. Op een gegeven moment liep ie weg dus ik kijk m'n oud collega's aan en dacht nog steeds dat het een grapje was... Komt die baas terug en zegt ie 'gaan we nog?'
Broertje lacht me vervolgens uit (gore klootzak, dankzij mij heeft ie vervoer van-naar het feest) en vervolgens kon ik me omdraaien en naar huis gaan...
quote:
Ik weet het... Maarja, zoek maar eens wat anders. Maargoed, hij is dus wel daar nu feest aan het vieren dus het zal hem worst wezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
wtf wat een weirdo die baas. zou daar niet meer willen werken als ik je broertje was.
Wat voor bedrijf was het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het... Maarja, zoek maar eens wat anders. Maargoed, hij is dus wel daar nu feest aan het vieren dus het zal hem worst wezen
Echt een kutstreek. Keek er echt naar uit, helemaal fris gedoucht, geschoren, nette kleding aan... kun je rechtsomkeer maken.
Ik heb hem een mail gestuurd met mijn zienswijze. Wil het toch even van me afgeschreven hebben
En daar heb je dan 3 jaar voor gewerkt.
Aww dat is wel echt kut ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef Mishu het volgende:
En door de onrustige geluiden buiten en weten dat ik momenteel toch niet de ruimte zou hebben om een relatie op te bouwen nu. Ik ben niet op gewicht en ik kan er nu nog niks aan doen omdat ik dus 5 dagen stage loop en nog een 2e studie doe. Ik mis dus veel van mezelf momenteel en ik weet niet of zoiets uberhaupt wel mogelijk is volgend jaar
Abernaturlich! Wel een excuus om zo min mogelijk te doen, gnagna.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:22 schreef scrub_nurse het volgende:
fijn,ga je lkkr iedereen aansteken....was je je handen wel goed?
OT: nog steeds hoofdpijn,toch maar eens n molletje pakken
Beterschap!quote:
Das bagger, sterkte...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef RBWO het volgende:
Kut.. relatie van 2.5 jaar op de klippen sinds gister..
Kerel wat is dat voor een kamp?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Blij zijn als je niet naar je vriendin hoeftquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef Allrounder het volgende:
Hele dag beetje brak in bed voetbal liggen kijken![]()
.
Zou zo nog even langs m'n vriendin, maar dat gaat nu ook niet meer door.
Top dag dus.
Kwam er vandeweek achter dat mijn eerste liefde ondertussen getrouwd is en zwangerquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef Tante-Leen het volgende:
Kleffe fotos van mijn 'eerste liefde' klef met een vriendin op facebook![]()
Hier hetzelfdequote:
Als ik door de pagina's met posts scroll en jou avatar zie denk ik altijd dat dat mijn laatste post wasquote:
Hoe voelt dat?quote:
Kut, Ben nog jong en eigenlijk al afgeschreven maar zal door moeten gaan, Liever dood aan het wiel dan thuisquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe voelt dat?
OT: het hek is van de dam, de druk is van de ketel, hoe je t ook noemen wilt. Eerste 2 tentamens zijn achter de rug!
Voelt goeeeeeeeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef theKiD het volgende:
Dubbel.... Ik voel me echt heel erg goedMaar overmorgen een begrafenis en vanavond niks te doen, en al 14 dagen klote slapen, zorgen ervoor dat ik zin krijg in een jointje
Ik weet nu al dat ik ervan baal zodra ik me eerste hijs neem, maar toch...
![]()
Maar ik blijf me toch overall goed voelen
Mooi! Als dat duidelijk is, kun je actie ondernemenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef Flippiee het volgende:
Iets met had intuïtie moeten volgen![]()
![]()
![]()
Wat ben je misgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: aardig gesloopt door het schaatsen, moet misschien maar eens lessen nemen dan ben ik niet na een paar rondjes al kapot omdat ik een compleet verkeerde techniek gebruik![]()
O best wel heftig aangezien het nog maar zo kort uit was. En? Awkward?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:59 schreef Høken het volgende:
Holy shit. Ik stond ineens naast m'n ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |