SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 20-10-2011 09:58:24 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Op is niet veranderd. En bedoel je je plaatje links? Die staat er niet tussen he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
TT.OP is bijna goed, ik moet zelfde plek als plaatje hebben.
Het 3e plaatje van die lullo, dat is mijn oude UI.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op is niet veranderd. En bedoel je je plaatje links? Die staat er niet tussen he.
Verander ik zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het 3e plaatje van die lullo, dat is mijn oude UI.
Jij sopt op studieschulden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben trouwens aan het vingeren terwijl ik iets lees over studieschulden, geld lenen is echt zo dom he.
Als je het niet in 1x kan betalen moet je het niet doen, daar is niks fucked up aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jij sopt op studieschulden.
Niet om het een of het ander maar dat is best wel fúcked up.
Meer het soppen op schulden is het fucked uptequote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het niet in 1x kan betalen moet je het niet doen, daar is niks fucked up aan.
Sommige mensen willen investeren in hun toekomst. En weetje, later ga ik ook een schuld aan om een huis te kopen. Kopen jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben trouwens aan het vingeren terwijl ik iets lees over studieschulden, geld lenen is echt zo dom he.
Nee verder nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Meer het soppen op schulden is het fucked upte
Kopen is niks, zit je er voor altijd aan vast als een blok aan je been. Kopen is het domste wat je tegenwoordig kan doen, maar als jij vastzitten leuk vindt....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige mensen willen investeren in hun toekomst. En weetje, later ga ik ook een schuld aan om een huis te kopen. Kopen ja
Stiekem houdt BDH wel van een beetje dominantie over hemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kopen is niks, zit je er voor altijd aan vast als een blok aan je been. Kopen is het domste wat je tegenwoordig kan doen, maar als jij vastzitten leuk vindt....
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Stiekem houdt BDH wel van een beetje dominantie over hem
Ik denk dat hetgeen wat nog dommer is dan een huis kopen nu, is advies aannemen van iemand die de hele dag niks doet, nergens verstand van heeft en ook niet werkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kopen is niks, zit je er voor altijd aan vast als een blok aan je been. Kopen is het domste wat je tegenwoordig kan doen, maar als jij vastzitten leuk vindt....
oooooh shitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat hetgeen wat nog dommer is dan een huis kopen nu, is advies aannemen van iemand die de hele dag niks doet, nergens verstand van heeft en ook niet werkt.
Ik heb het nergens over je moeder.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat hetgeen wat nog dommer is dan een huis kopen nu, is advies aannemen van iemand die de hele dag niks doet, nergens verstand van heeft en ook niet werkt.
nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over je moeder.
Ik ook niet. Ik heb het over een parasiet die op internet rondwaart onder de naam 'SuperrrTuxxx'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over je moeder.
Jezusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat voor pillen heb jij, je krijgt waanbeelden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb het over een parasiet die op internet rondwaart onder de naam 'SuperrrTuxxx'
Wow... dat jij geen werk gevonden hebt...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat voor pillen heb jij, je krijgt waanbeelden.
Ben aan het switchen idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow... dat jij geen werk gevonden hebt...
Tussen nada en noppes?quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:14 schreef FedExpress het volgende:
ik word altijd zo geil van die bitchfights hier he. ga doorrrr
Jij gaat later je kinderen zo noemen.quote:
Waarom zou hij dat doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij gaat later je kinderen zo noemen.
Mijn kinderen hebben later wel een goed leven, een baan en geld. Zou jij je kinderen niet kunnen bieden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij gaat later je kinderen zo noemen.
Doe niet zo stom, hij komt er toch mee aanzetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen?
Ohja status en aanzien he, gelukkig zijn wordt voor het gemak maar overgeslagenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben later wel een goed leven, een baan en geld. Zou jij je kinderen niet kunnen bieden.
Dan is het inderdaad logisch dat hij zo later zn kinderen gaat noemenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe niet zo stom, hij komt er toch mee aanzetten.
Ja daarom..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad logisch dat hij zo later zn kinderen gaat noemen![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik begin een beetje bang voor Tuxxx aan het worden
Waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gerum, je begint er zelfs slecht Nederlands van te typenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Moet je nagaan hoe erg het isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gerum, je begint er zelfs slecht Nederlands van te typen
Ik ga jou niet vermoorden, kk mij wel als hij de kans krijgt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg het is![]()
Een goed leven = gelukkig zijn. Dat wil zeggen dat mijn kinderen later niet naar de voedselbank hoeven en niet in een stapelbed op de gang hoeven te slapen. En wat baan en geld met status en aanzien te maken heeft... o ja, als je moeder (vader is weggelopen) leeft van een uitkering, tsja, dan hebben ze geen status en aanzien en zullen ze gepest worden en evt zelfmoord plegen. Goede moeder ben jij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja status en aanzien he, gelukkig zijn wordt voor het gemak maar overgeslagen
Of je gaat wonen in de kruiskamp en laat je kinderen bontkragen en petjes dragen zodat ze respect kunnen afdwingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een goed leven = gelukkig zijn. Dat wil zeggen dat mijn kinderen later niet naar de voedselbank hoeven en niet in een stapelbed op de gang hoeven te slapen. En wat baan en geld met status en aanzien te maken heeft... o ja, als je moeder (vader is weggelopen) leeft van een uitkering, tsja, dan hebben ze geen status en aanzien en zullen ze gepest worden en evt zelfmoord plegen. Goede moeder ben jij.
Dat kunnen ze ook doen dan ja. Dan worden ze maatschappelijk nog meer uitgekotst dan hun moeder, voor zover dat mogelijk is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Of je gaat wonen in de kruiskamp en laat je kinderen bontkragen en petjes dragen zodat ze respect kunnen afdwingen.
Correct.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook doen dan ja. Dan worden ze maatschappelijk nog meer uitgekotst dan hun moeder, voor zover dat mogelijk is.
Dat heeft alles met elkaar te maken. Als je alles moet doen wat je ouders willen en je wordt gedwongen schulden te nemen wordt je niet gelukkig nee. Dat je vader is weggelopen is niet mijn probleem, maar jij gaat vervolgens hetzelfde doen omdat dat je voorbeeld was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een goed leven = gelukkig zijn. Dat wil zeggen dat mijn kinderen later niet naar de voedselbank hoeven en niet in een stapelbed op de gang hoeven te slapen. En wat baan en geld met status en aanzien te maken heeft... o ja, als je moeder (vader is weggelopen) leeft van een uitkering, tsja, dan hebben ze geen status en aanzien en zullen ze gepest worden en evt zelfmoord plegen. Goede moeder ben jij.
Jonge niks tegen de Kruiskampquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Of je gaat wonen in de kruiskamp en laat je kinderen bontkragen en petjes dragen zodat ze respect kunnen afdwingen.
Nog roddels gehoord?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge niks tegen de Kruiskamp
Gewoon wat er rondgaat in de Kruiskampquote:
Geen idee, daar houd ik me niet zo mee bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon wat er rondgaat in de Kruiskamp
Ah oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee, daar houd ik me niet zo mee bezig.En roddels als; ja ken je Marie van Jantje, de broer van die rooie, die daar en daar woont met die zwarte poedel? Die gaat dus vreemd met Klaas van de Belastingdiest, de zoon van hupselepups. Dat soort verhalen hoor ik wel, maar heb ik/jij zo weinig aan he.
Weet jij nog wel roddels dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah oke.Nee daar heb je niks aan idd.
Nee dat niet, maar ik heb er wel bijzondere interesse voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet jij nog wel roddels dan?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb er wel bijzondere interesse voor.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Dan breng je toch zelf wat de wereld in?
Oh vertelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb trouwens wel een goed verhaal alleen speelt zich dat af in Waalwijk.
VERTEL NUquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb trouwens wel een goed verhaal alleen speelt zich dat af in Waalwijk.
Indirect en onbewust.quote:
Ik zie een complete maaltijd als je wat saus hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Godver wat is dit. We hebben geen normaal eten in huis, alleen kilo's vlees en spaghetti shit. Niet eens brood. Zelfs mensen in de gevangenis hebben brood.
Ja bahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie een complete maaltijd als je wat saus hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je alles moet doen wat je ouders willen en je wordt gedwongen schulden te nemen wordt je niet gelukkig nee.
Bedankt maatquote:
quote:
Op jou niet lieverdquote:
Eerst net zo hard meedoen en nu jezelf in gaan lopen dekken.quote:
Zo zijn vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerst net zo hard meedoen en nu jezelf in gaan lopen dekken.
Tuxxie kan dat hebben van mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerst net zo hard meedoen en nu jezelf in gaan lopen dekken.
Nee hoor. Ze probeert zich wanhopig door middel van jou aan dit topic vast te klampen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuxxie kan dat hebben van mij.
Ach boeiend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze probeert zich wanhopig door middel van jou aan dit topic vast te klampen.
TFM meldt zich.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Kutstudent, zij aan zij strijden wij tegen het ongedierte dat luistert naar de naam SuperrrTuxxx (en naar het UWV).
Ik aanvaard je als medestrijder.quote:
Jij moet echt naar het PBC zegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze probeert zich wanhopig door middel van jou aan dit topic vast te klampen.
LEAVE TUXIE ALONEquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Kunnen jullie haar niet alleen aan?
Ik was gisteren nog in Rosmalen, ze hebben daar wel mooie ovens voor jou zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Kutstudent, zij aan zij strijden wij tegen het ongedierte dat luistert naar de naam SuperrrTuxxx (en naar het UWV).
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik aanvaard je als medestrijder.
Natuurlijk kunnen ze dat niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KK, BDH en TM.
Ik claim Richard trouwens.
Ik die linker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KK, BDH en TM.
Ik claim Richard trouwens.
Dan moeten we haar aanrakenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Speciaal gemaakt voor jou, maar je leeft nogquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Rosmalen, ze hebben daar wel mooie ovens voor jou zeg.
Jullie kunnen ook met zijn drieën haar raken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moeten we haar aanrakenmet z'n 3en kan je haar vieze lijf op afstand houden.
tenminste 1 van hen schijnt dat al gedaan te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook met zijn drieën haar raken.
Ja, maar ik ben immuun. Probeert telefoonmaatschappij en Kutstudent enigszins te beschermen tegen haar invloeden en lijfbeestjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
tenminste 1 van hen schijnt dat al gedaan te hebben
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
tenminste 1 van hen schijnt dat al gedaan te hebben
Ik zeg toch voor jou, kan je niet lezen met je zogenaamd intelligente "uni"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Speciaal gemaakt voor jou, maar je leeft nog
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben immuun. Probeert telefoonmaatschappij en Kutstudent enigszins te beschermen tegen haar invloeden en lijfbeestjes.
Ik weet bijvoorbeeld wat het partnerbegrip in de belasting is, en ik weet dat jij daar nooit aan zal voldoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zeg toch voor jou, kan je niet lezen met je zogenaamd intelligente "uni"
Seks hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
Echt BDH, dat je dat ooit geneukt hebt.Waar was je mee bezig.
Ach, sommige dingen doe je gewoon. Anders zou ze m'n hond kidnappen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
Echt BDH, dat je dat ooit geneukt hebt.Waar was je mee bezig.
Wat je nu zit te raaskallen heeft daar niks mee te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld wat het partnerbegrip in de belasting is, en ik weet dat jij daar nooit aan zal voldoen.
Ik bewijs hiermee dat ik intelligent ben en dat ik verbanden kan leggen tussen verschillende zaken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat je nu zit te raaskallen heeft daar niks mee te maken.
Nee het heeft totaal niks met elkaar te maken, leuk geprobeerd, maar je faalt echt heel hard.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bewijs hiermee dat ik intelligent ben en dat ik verbanden kan leggen tussen verschillende zaken.
Dat maak jij ervan, want BDH heeft wél gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee het heeft totaal niks met elkaar te maken, leuk geprobeerd, maar je faalt echt heel hard.
Nou seks hebbenquote:
Zit hij in jouw kont te roeren ofzo dat je hem gelijk geeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, want BDH heeft wél gelijk.
Jij zal nooit trouwen, kinderen krijgen, met iemand op hetzelfde GBA ingeschreven staat of samen een pensioenplan hebben. Dát is het verband, slimmie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee het heeft totaal niks met elkaar te maken, leuk geprobeerd, maar je faalt echt heel hard.
Wtf, verwar je mij nou met je vader?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou seks hebben"Nee dit wil ik niet." "Dit heb ik nog nooit gedaan. "
Mooi hoor.
Waar zeg ik dat ik zo'n status en aanzien wil hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij zal nooit trouwen, kinderen krijgen, met iemand op hetzelfde GBA ingeschreven staat of samen een pensioenplan hebben. Dát is het verband, slimmie.
Jaloers dat iemand wel in mijn kont kan roeren omdat ik niet zon vetlaag heb als jouw?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zit hij in jouw kont te roeren ofzo dat je hem gelijk geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
schijnbaar heb jij dat bij BDH willen doen omdat hij zo tegensputterdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zit hij in jouw kont te roeren ofzo dat je hem gelijk geeft.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
schijnbaar heb jij dat bij BDH willen doen omdat hij zo tegensputterde
waar staat daar dat jij aanzien en status wil hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik zo'n status en aanzien wil hebben?
Of ipv 'wil hebben', 'hebt'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waar staat daar dat jij aanzien en status wil hebben?
Ik ben naakt uit het raam gesprongen, glasscherven in m'n rug enzo, snel naar huis gerend. 10 kilometer. Nog nooit zo snel en lang gerend. Vol bloed enzo. Vies wijf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
schijnbaar heb jij dat bij BDH willen doen omdat hij zo tegensputterde
Trollen is vermoeiend.quote:
Waarom doe je het dan.quote:
Ah je bent uitgerust zie ik.quote:
Van wat? Waarom laat je me niet een keer met rust joh vieze kutpuber.quote:
quote:Telefoonmaatschappij wil in z'n kont geroerd worden, om te bewijzen dat zijn vetlaag minder erg is dan die van Tuxxx.
Dit vindt Tuxxx niet zo leuk, want zij houdt graag het alleenrecht op kontroeren, dus begint ze te trollen.
Zoals altijd komt BDH heel toevallig net de kamer binnen als Telefoonmaatschappij en Tuxxx lekker samen aan het trollen zijn, en voegt zich gezellig bij het geheel.. Wat een spanning en sensatie dames en heren!
Momenteel is het echter vooral stil in huize 's-Hertogenbosch..
Wat voor plannetje zou tuxxx beramen.. komt ze vanavond nog terug met een doordachte troll-aanval, of geeft ze zich toch gewonnen.
BB doet alvast een vreugdedansje, maar dat kan ook zijn omdat ze gewoon hyper is en graag haar groene pompons wil showen.
Blijf het vooral volgen, iedere dag weer een nieuw spannend avontuur vol liefde, romantiek, kontroeren, spanning en sensatie
Fout, ik troll niet, ik ben voor de verandering eens een keer serieus. Het is heerlijk als je een keer echt mag zeggen wat je altijd al wilde doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
*En vandaag in 's-Hertogenbosch: Teh Soap*
[..]
Zoiets moet er iedere dag komenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
*En vandaag in 's-Hertogenbosch: Teh Soap*
[..]
Doodbedriegingen? Say whatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik krijg geen antwoord op mijn vragen dus dat zegt al genoeg. Stalken ga je maar ergens anders doen. Kom je nou ook net als kk met doodsbedreigingen? Stoer hoor.
Ja daar zou ik dan bijna een fulltime baan aan hebben, dit iedere dag samenvattenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zoiets moet er iedere dag komen
Valt mee, gewoon kopieren en plakkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja daar zou ik dan bijna een fulltime baan aan hebben, dit iedere dag samenvatten
Vragen? Na elke vraag scheld je me uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik krijg geen antwoord op mijn vragen dus dat zegt al genoeg. Stalken ga je maar ergens anders doen. Kom je nou ook net als kk met doodsbedreigingen? Stoer hoor.
Doodsbedreigingen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weet je nu al niet meer wat je zelf allemaal uitkraamt de laatste paar maanden als ik hier in dit topic kom.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen?_! Wanneer heb ik doodsbedreigingen geuit naar jou?
In ieder geval geen doodsbedreigingen. Het is dat daar een ban op staat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet je nu al niet meer wat je zelf allemaal uitkraamt de laatste paar maanden als ik hier in dit topic kom.
Daarom heb je inmiddels al 100 klonen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In ieder geval geen doodsbedreigingen. Het is dat daar een ban op staat.
quote:Oei oei, hoe loopt dit af.
KK bedreigt tuxxx met de dood. Het trollen is hem blijkbaar in het verkeerde keelgat geschoten, en nu wil hij haar 3 feet under hebben.
Hij durft ze niet te uiten vanwege de kans op een ban, maar diep vanbinnen heeft hij tuxxx al gevierendeeld.
Tuxxx is echter niet onder de indruk, en vind het allemaal maar uitkramen van onzin. Ze laat zich niet zomaar vermoorden blijkt wel. Logisch, als je uit zo'n wijk komt dan ben je wel een bedreiginkje gewend.
Hoe loopt dit af.. Blijf kijken!!
Common courtesy.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kost jou alleen maar meer werk hoor, nog een meter dieper;)
jij geeft ook geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
Zegt een Amsterdammer uit de Graafsewijk.quote:Logisch, als je uit zo'n wijk komt dan ben je wel een bedreiginkje gewend.
ho ho, misschiens preek ik ook wel uit ervaring juistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Zegt een Amsterdammer uit de Graafsewijk.
Dit dus. Ik heb ze ook nog nooit gelezen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In ieder geval geen doodsbedreigingen. Het is dat daar een ban op staat.
Dat komt omdat je van hetzelfde niveau bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb ze ook nog nooit gelezen!
Dan zou ik ze wel moeten snappen! Of bedoel je hetzelfde niveau als jij? Want no way dat ik ooit zo diep zal zinken. Dan maak ik er wel een einde aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat komt omdat je van hetzelfde niveau bent.
eenschquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maak mij in het volgende topique, in de OP maar Goddelijke stadsomroeper
Tuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihi Fed vindt Thijs goddelijk
Amerika, kom op zegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
AMERICA, FUCK YEAH! COMING AGAIN TO SAVE THE MOTHERFUCKING DAY, YEAH!!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
AMERICA, FUCK YEAH! COMING AGAIN TO SAVE THE MOTHERFUCKING DAY, YEAH!!
Bromosexualsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fed doet homodingen met jou?
Jij bent natuurlijk anti amerika.quote:
Ik wil ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk anti amerika.Ik ga daar wss wonen over een aantal jaar.
Tuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk anti amerika.Ik ga daar wss wonen over een aantal jaar.
Niet veel dommer dan in Europa wat dat betreft. Alleen een stuk bekrompener. Maar ik vind nationalisme en patriottisme helemaal niet iets slechts.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk
Pro europa, maar dat krijg je er bij niemand in hier
En niks mis met Amerika zelf hoor (2x geweest), maar het soort volk dat er woont.. Dat doet hun land over het algemeen bepaald geen eer aan
Ik was handje, nu ben ik Hand.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was handje, nu ben ik Hand.
Wat een rare dingenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef bijdehand het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Washandje
Plakhandquote:
Dan zou het niet plakken.quote:
Net een olievlek, daar kom je ook niet vanaf.quote:
Nopequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar houd jij niet zo van he?
Of dit liedjequote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of dit liedje
Ook leuk om dat te doen als je gezopen hebt.
Ben je nou serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?Jij wast je nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Vaker dan jij denk ik zo. Aangezien ik wel warm water en zeep kan betalen.quote:
Wil niks zeggen. 2x per maand is toch vaker dan ST.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vaker dan jij denk ik zo. Aangezien ik wel warm water en zeep kan betalen.
High fivequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vaker dan jij denk ik zo. Aangezien ik wel warm water en zeep kan betalen.
Nou dikke prima hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
High five deze ass maar.
Leuk, zo'n gebroken rug.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
High five deze ass maar.
Leuk, zo'n jaloerse kenauquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat vond je moeder daarvan?
Niet zo leuk, maar ze wist niet dat ik het was want ik had een van haar panties over m'n hoofd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En wat vond je moeder daarvan?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
ik moet zometeen en volgende week werken terwijl ze eigenlijk gesloten zijn.. Wat chill
Ze heeft het over haar benen. Die zouden eigenlijk gesloten zijn maar aangezien ze gaat werken zijn ze dus open.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze heeft het over haar benen. Die zouden eigenlijk gesloten zijn maar aangezien ze gaat werken zijn ze dus open.
Ja nu het vakantie is verwacht ik meer drukte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze heeft het over haar benen. Die zouden eigenlijk gesloten zijn maar aangezien ze gaat werken zijn ze dus open.
Nog meer beestjes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja nu het vakantie is verwacht ik meer drukte.
Lekker beffen danquote:
En je gaat weg met een volle buik!quote:
Twee in eenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En je gaat weg met een volle buik!
JIJ BENT PRICELESS!!!!!!!quote:
Dat doe ik later ook met bijdehand zijn biertje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:08 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben wij mannen toch een geweldige potentie.
Na het scheren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat doe ik later ook met bijdehand zijn biertje.
In bed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Voor het scheren, na het scheren wanneer jij wilt.
In bed dan. Na de seks.quote:
Ik heb dan ook een hele grote piemel.quote:
Lemmiwinks moet je hem noemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
BDH, door jouw topic ga ik nu een hamster kopen als mijn stufi binnen is.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een hele grote piemel.
Wat is je schoenmaat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een hele grote piemel.
Ik wil gewoon thuis blijven vanavondquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
bijdehand je bent echt een softie![]()
Je moet kijken naar de grootte van de hand.quote:
Ja en dus een softie want je komt niet eens voor jezelf op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil gewoon thuis blijven vanavond
Hoe groot zijn je handen dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet kijken naar de grootte van de hand.
Ik ben ook een softiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dus een softie want je komt niet eens voor jezelf op.
Groot genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe groot zijn je handen dan?
Tuxxx bashen, meer tuxxx bashen. BDH bashen, KK bashen, BB bashen, fed bashen, iedereen bashen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
zeg, ik heb weer een half topic gemist.
Typ eens even een samenvatting voor me BB
Ik krijg meteen zin om de lion king te gaan kijken man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ook fijn om te weten dat er een bromance tussen mij en Fed opbloeit..
Ik ben dan natuurlijk wel simba hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:
AT vergelijk jij je nou met die ene uit de lion king?
Dat is een feitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zin om de lion king te gaan kijken man.Nostalgie.
Vroeger was alles beter.
Geniaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een feit
En Lion King is daar wel een goed voorbeeld van.
Was wel grappig toen VV en ik 2 weken terug in een vlaag van nostalgie Lion King 3d gingen kijken. De bios was alleen maar gevuld met mensen van 20/30 jaar. Iedereen had die film in z'n kindertijd gezien
Dat is eerder verloedering van de samenleving te noemen. Al die kinderen van nu zitten alleen maar te gamen, in plaats van naar dat soort opvoedende topfilms te kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een feit
Was wel grappig toen VV en ik 2 weken terug in een vlaag van nostalgie Lion King 3d gingen kijken. De bios was alleen maar gevuld met mensen van 20/30 jaar. Iedereen had die film in z'n kindertijd gezien
Welke bios draait hij dan? Ik hem 'm pas nog in HD gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een feit
Overal bekantquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke bios draait hij dan? Ik hem 'm pas nog in HD gezien
Als je wilt regelen in de bios, moet je naar die film gaan, en dan tijdens dat eerste stukje wat A_T net gepost heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke bios draait hij dan? Ik hem 'm pas nog in HD gezien
Ik doe niet aan regelen in de bios.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je wilt regelen in de bios, moet je naar die film gaan, en dan tijdens dat eerste stukje wat A_T net gepost heeft.
Wtf hoezo zenuw??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond heb ik een groot feestje weer! Het bekende zenuw-schijt probleem komt weer omhoog
Maar wel met een chick naar de bios gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe niet aan regelen in de bios.
Ja, ik ga niet tijdens een film iemand regelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar wel met een chick naar de bios gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |