SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 20-10-2011 09:58:24 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Op is niet veranderd. En bedoel je je plaatje links? Die staat er niet tussen he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
TT.OP is bijna goed, ik moet zelfde plek als plaatje hebben.
Het 3e plaatje van die lullo, dat is mijn oude UI.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op is niet veranderd. En bedoel je je plaatje links? Die staat er niet tussen he.
Verander ik zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het 3e plaatje van die lullo, dat is mijn oude UI.
Jij sopt op studieschulden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben trouwens aan het vingeren terwijl ik iets lees over studieschulden, geld lenen is echt zo dom he.
Als je het niet in 1x kan betalen moet je het niet doen, daar is niks fucked up aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jij sopt op studieschulden.
Niet om het een of het ander maar dat is best wel fúcked up.
Meer het soppen op schulden is het fucked uptequote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het niet in 1x kan betalen moet je het niet doen, daar is niks fucked up aan.
Sommige mensen willen investeren in hun toekomst. En weetje, later ga ik ook een schuld aan om een huis te kopen. Kopen jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben trouwens aan het vingeren terwijl ik iets lees over studieschulden, geld lenen is echt zo dom he.
Nee verder nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Meer het soppen op schulden is het fucked upte
Kopen is niks, zit je er voor altijd aan vast als een blok aan je been. Kopen is het domste wat je tegenwoordig kan doen, maar als jij vastzitten leuk vindt....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige mensen willen investeren in hun toekomst. En weetje, later ga ik ook een schuld aan om een huis te kopen. Kopen ja
Stiekem houdt BDH wel van een beetje dominantie over hemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kopen is niks, zit je er voor altijd aan vast als een blok aan je been. Kopen is het domste wat je tegenwoordig kan doen, maar als jij vastzitten leuk vindt....
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Stiekem houdt BDH wel van een beetje dominantie over hem
Ik denk dat hetgeen wat nog dommer is dan een huis kopen nu, is advies aannemen van iemand die de hele dag niks doet, nergens verstand van heeft en ook niet werkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kopen is niks, zit je er voor altijd aan vast als een blok aan je been. Kopen is het domste wat je tegenwoordig kan doen, maar als jij vastzitten leuk vindt....
oooooh shitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat hetgeen wat nog dommer is dan een huis kopen nu, is advies aannemen van iemand die de hele dag niks doet, nergens verstand van heeft en ook niet werkt.
Ik heb het nergens over je moeder.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat hetgeen wat nog dommer is dan een huis kopen nu, is advies aannemen van iemand die de hele dag niks doet, nergens verstand van heeft en ook niet werkt.
nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over je moeder.
Ik ook niet. Ik heb het over een parasiet die op internet rondwaart onder de naam 'SuperrrTuxxx'quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over je moeder.
Jezusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat voor pillen heb jij, je krijgt waanbeelden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb het over een parasiet die op internet rondwaart onder de naam 'SuperrrTuxxx'
Wow... dat jij geen werk gevonden hebt...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat voor pillen heb jij, je krijgt waanbeelden.
Ben aan het switchen idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow... dat jij geen werk gevonden hebt...
Tussen nada en noppes?quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:14 schreef FedExpress het volgende:
ik word altijd zo geil van die bitchfights hier he. ga doorrrr
Jij gaat later je kinderen zo noemen.quote:
Waarom zou hij dat doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij gaat later je kinderen zo noemen.
Mijn kinderen hebben later wel een goed leven, een baan en geld. Zou jij je kinderen niet kunnen bieden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij gaat later je kinderen zo noemen.
Doe niet zo stom, hij komt er toch mee aanzetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen?
Ohja status en aanzien he, gelukkig zijn wordt voor het gemak maar overgeslagenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben later wel een goed leven, een baan en geld. Zou jij je kinderen niet kunnen bieden.
Dan is het inderdaad logisch dat hij zo later zn kinderen gaat noemenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe niet zo stom, hij komt er toch mee aanzetten.
Ja daarom..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad logisch dat hij zo later zn kinderen gaat noemen![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik begin een beetje bang voor Tuxxx aan het worden
Waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gerum, je begint er zelfs slecht Nederlands van te typenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Moet je nagaan hoe erg het isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gerum, je begint er zelfs slecht Nederlands van te typen
Ik ga jou niet vermoorden, kk mij wel als hij de kans krijgt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg het is![]()
Een goed leven = gelukkig zijn. Dat wil zeggen dat mijn kinderen later niet naar de voedselbank hoeven en niet in een stapelbed op de gang hoeven te slapen. En wat baan en geld met status en aanzien te maken heeft... o ja, als je moeder (vader is weggelopen) leeft van een uitkering, tsja, dan hebben ze geen status en aanzien en zullen ze gepest worden en evt zelfmoord plegen. Goede moeder ben jij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja status en aanzien he, gelukkig zijn wordt voor het gemak maar overgeslagen
Of je gaat wonen in de kruiskamp en laat je kinderen bontkragen en petjes dragen zodat ze respect kunnen afdwingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een goed leven = gelukkig zijn. Dat wil zeggen dat mijn kinderen later niet naar de voedselbank hoeven en niet in een stapelbed op de gang hoeven te slapen. En wat baan en geld met status en aanzien te maken heeft... o ja, als je moeder (vader is weggelopen) leeft van een uitkering, tsja, dan hebben ze geen status en aanzien en zullen ze gepest worden en evt zelfmoord plegen. Goede moeder ben jij.
Dat kunnen ze ook doen dan ja. Dan worden ze maatschappelijk nog meer uitgekotst dan hun moeder, voor zover dat mogelijk is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Of je gaat wonen in de kruiskamp en laat je kinderen bontkragen en petjes dragen zodat ze respect kunnen afdwingen.
Correct.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook doen dan ja. Dan worden ze maatschappelijk nog meer uitgekotst dan hun moeder, voor zover dat mogelijk is.
Dat heeft alles met elkaar te maken. Als je alles moet doen wat je ouders willen en je wordt gedwongen schulden te nemen wordt je niet gelukkig nee. Dat je vader is weggelopen is niet mijn probleem, maar jij gaat vervolgens hetzelfde doen omdat dat je voorbeeld was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een goed leven = gelukkig zijn. Dat wil zeggen dat mijn kinderen later niet naar de voedselbank hoeven en niet in een stapelbed op de gang hoeven te slapen. En wat baan en geld met status en aanzien te maken heeft... o ja, als je moeder (vader is weggelopen) leeft van een uitkering, tsja, dan hebben ze geen status en aanzien en zullen ze gepest worden en evt zelfmoord plegen. Goede moeder ben jij.
Jonge niks tegen de Kruiskampquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Of je gaat wonen in de kruiskamp en laat je kinderen bontkragen en petjes dragen zodat ze respect kunnen afdwingen.
Nog roddels gehoord?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge niks tegen de Kruiskamp
Gewoon wat er rondgaat in de Kruiskampquote:
Geen idee, daar houd ik me niet zo mee bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon wat er rondgaat in de Kruiskamp
Ah oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee, daar houd ik me niet zo mee bezig.En roddels als; ja ken je Marie van Jantje, de broer van die rooie, die daar en daar woont met die zwarte poedel? Die gaat dus vreemd met Klaas van de Belastingdiest, de zoon van hupselepups. Dat soort verhalen hoor ik wel, maar heb ik/jij zo weinig aan he.
Weet jij nog wel roddels dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah oke.Nee daar heb je niks aan idd.
Nee dat niet, maar ik heb er wel bijzondere interesse voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet jij nog wel roddels dan?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb er wel bijzondere interesse voor.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Dan breng je toch zelf wat de wereld in?
Oh vertelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb trouwens wel een goed verhaal alleen speelt zich dat af in Waalwijk.
VERTEL NUquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb trouwens wel een goed verhaal alleen speelt zich dat af in Waalwijk.
Indirect en onbewust.quote:
Ik zie een complete maaltijd als je wat saus hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Godver wat is dit. We hebben geen normaal eten in huis, alleen kilo's vlees en spaghetti shit. Niet eens brood. Zelfs mensen in de gevangenis hebben brood.
Ja bahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie een complete maaltijd als je wat saus hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je alles moet doen wat je ouders willen en je wordt gedwongen schulden te nemen wordt je niet gelukkig nee.
Bedankt maatquote:
quote:
Op jou niet lieverdquote:
Eerst net zo hard meedoen en nu jezelf in gaan lopen dekken.quote:
Zo zijn vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerst net zo hard meedoen en nu jezelf in gaan lopen dekken.
Tuxxie kan dat hebben van mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerst net zo hard meedoen en nu jezelf in gaan lopen dekken.
Nee hoor. Ze probeert zich wanhopig door middel van jou aan dit topic vast te klampen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuxxie kan dat hebben van mij.
Ach boeiend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze probeert zich wanhopig door middel van jou aan dit topic vast te klampen.
TFM meldt zich.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Kutstudent, zij aan zij strijden wij tegen het ongedierte dat luistert naar de naam SuperrrTuxxx (en naar het UWV).
Ik aanvaard je als medestrijder.quote:
Jij moet echt naar het PBC zegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze probeert zich wanhopig door middel van jou aan dit topic vast te klampen.
LEAVE TUXIE ALONEquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Kunnen jullie haar niet alleen aan?
Ik was gisteren nog in Rosmalen, ze hebben daar wel mooie ovens voor jou zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef bijdehand het volgende:
Kutstudent, zij aan zij strijden wij tegen het ongedierte dat luistert naar de naam SuperrrTuxxx (en naar het UWV).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |