SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetAnonimity is a bliss
Dusquote:
Deze leerde ik vorig jaar kennen HIER. Man, wat wil ik graag terug naar die tent. Dat was echt topquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef sararaats het volgende:
Na de lange dag in Oostende kruip ik nu lekker in m'n bedje
ZO hoort een club te zijnquote:Q-Dorf in Berlijn in een notendop: 18 bars, 4 vloeren verspreid over 2000 vierkante meter. Zo hoor je er onder meer 80's, 90's, Schlager, R&B, HipHop, House, Black Classics, New Base en Electro. Elke vloer heeft een andere muziekstijl, elke avond een ander thema. Bij Q-Dorf is het elke avond feest. Je vindt hier regelmatig mooie danseressen op de bars en in de zalen. De entree is in principe altijd 5 euro. Het eerste half uur na opening is de entree gratis dus zorg dat je op tijd bent!
Geen eens die van Babe Teamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:27 schreef ValHallen het volgende:
Deze heb ik echt veel gedraaid ten tijde van ONZ radio.
Morgen vertrekken we.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg jongens, wanneer gaan we naar berlijn?
quote:
Jamaar ik moet dit weekend een crime passionel plegenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen vertrekken we.
En ik ben serieus.
We zijn voor het weekend weer terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar ik moet dit weekend een crime passionel plegen
En morgen tandarts.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We zijn voor het weekend weer terug.
Nee, die muziek.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
BB tussen je billen en sjorren aan je scrotum?
Glitchmobquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
Geen Tomer G? Nou, ik ben benieuwd!
Oké, maar dan wordt 't binnenkort niets. Maar dan gaan we daar nieuwjaar vieren, wat denk je daar van?quote:
Ik ga alleen nog op de mobiele versie. BAMquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik wil stoppen met FOK! totdat die kut banner weg is, maar ik ben een addict.
Welke bannersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik wil stoppen met FOK! totdat die kut banner weg is, maar ik ben een addict.
We kunnen op feesboek een groepje oprichten die anti-rolbanneropfok is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Het is de schuld van de Rolluikers!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We kunnen op feesboek een groepje oprichten die anti-rolbanneropfok is?
of alleen in het rolluikforum. BAM. 1 rolluikadvertentie voor je topicquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We kunnen op feesboek een groepje oprichten die anti-rolbanneropfok is?
Borderline is iets wat je hebt, niet wat je bent.quote:
Riza! Ik en Ali Bquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
Okee Def Rhymz show is bijna af.
Daarna een Ali B, Yes-R, Riza. Gio weet ik het allemaal show.
Okido.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Borderline is iets wat je hebt, niet wat je bent.
En nee, ik heb 2 jaar terug de diagnose gekregen dat ik dreigende persoonlijkheidsstoornis richting het borderline zou hebben. Gezien mijn leeftijd kon mijn persoonlijkheid nooit helemaal ontwikkeld zijn en dus ook de stoornis niet.
Op het moment ben ik van mening dat ik geen borderline heb, ik heb soms een terugval, maar nu ik gewoon een veilig thuis heb gaat het eigenlijk best goed met me.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
BB tussen je billen en sjorren aan je scrotum?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die vraag eigenlijk? Heb ik iets gemist?
DEZE MAN WEET HET!quote:
Ik was ineens benieuwd. Ik ben zoveel met stoornissen bezig en deze had ik nog niet voorbij zien komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die vraag eigenlijk? Heb ik iets gemist?
quote:
Doe ik ook wel eens.quote:
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
Nog meer mensen die gaan neuken morgen?
Ik doe niet aan seks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
Dat is ultiem stoer. Beetje shinen in da club.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens.Zie me rollen dan, weinig last van de reflecties op de natte klinkers.
Zusje van naatje_1 zat ook de hele tijd met haar haar te spelen in mijn nabijheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag zat ik in de klas met mijn haar te spelen, helemaal in trance, geef ik er ineens een kusje op
Je vindt jezelf wel heel wat heh, nu je ineens neukt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
Kan je daar niet voor zorgen ?quote:
ze is lief hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zusje van naatje_1 zat ook de hele tijd met haar haar te spelen in mijn nabijheid.
Utrecht, tijdens het gayfeest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
EIN-DE-LIJK. Waar zat je die ookalweer te zingen?
De meesten hun vuistje denk ik, terwijl ze op hun zij liggen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
ik plan dat nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie het al voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag zat ik in de klas met mijn haar te spelen, helemaal in trance, geef ik er ineens een kusje op
Heel goed. Ik ook niet.quote:
Ik zat echt zo van: WTF?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor.![]()
Ik heb een meid in de klas die stopt het altijd in haar mond.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel heel wat heh, nu je ineens neukt?
met die getrouwde vrouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Laat mij ook eens blij zijn dat ik weer eens kan gaan neuken!
+1quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Laat mij ook eens blij zijn dat ik weer eens kan gaan neuken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |