Ach ja Sierd de Vos denk ik, hij kent alle taparias in Spanjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef wolferl het volgende:
Wie is die commentator bij Barca - Viktoria Plzen, op Sport 1 Extra?
Het is namelijk een grote droplul, ging op z'n Spaans uit zijn dak met dat doelpunt en nog meer van dat soort vage opmerkingen.
Is het misschien Sierd de Vos?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef wolferl het volgende:
Het is namelijk een grote droplul, ging op z'n Spaans uit zijn dak met dat doelpunt en nog meer van dat soort vage opmerkingen.
Stel je voor dat Barca middels penalties alsnog 10-0 wint. Dan kan Unibet DIK uitbetalen. Dat kunnen ze natuurlijk niet hebben.quote:
Hoe kan datquote:
omdat duitsers buitenshuis erg matig zijn, gr grquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Stel je voor dat Barca middels penalties alsnog 10-0 wint. Dan kan Unibet DIK uitbetalen. Dat kunnen ze natuurlijk niet hebben.
[..]
Hoe kan dat
Wat een onzinquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat duitsers buitenshuis erg matig zijn, gr gr
Ja is Sierd de Vos, heeft het nu over de hobbies van de spelers, wedstrijd is niet echt best dat is duidelijk, spelers missen wat concentratiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is het misschien Sierd de Vos?
Haten op Sierdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef wolferl het volgende:
Hij heeft het nu over alle hobby's van de Barca spelers.
Kijk je kan fan zijn van dat team, maar dit vind ik overdreven.
straks begint hij nog over welk soort wc papier ze gebruiken.
Insinueer je daarmee dat de wedstrijd misschien gekocht is knul?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Stel je voor dat Barca middels penalties alsnog 10-0 wint. Dan kan Unibet DIK uitbetalen. Dat kunnen ze natuurlijk niet hebben.
[..]
Hoe kan dat
Dat lijkt mij onlogisch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Insinueer je daarmee dat de wedstrijd misschien gekocht is knul?
Ach, hij geeft nagenoeg iedere week commentaar bij Barca. Hij kan natuurlijk niet wéér over dat servetje beginnen hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel erg slap bezig net als Barca (een beetje) trouwens
Ik vind hem ook wel vermakelijk hoor, maar als je hem nog nooit gehoord hebt zoals worlferl kan ik wel begrijpen dat je die partijdigheid vreemd vindquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, hij geeft nagenoeg iedere week commentaar bij Barca. Hij kan natuurlijk niet wéér over dat servetje beginnen he
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef wolferl het volgende:
?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:36 schreef Smoofie het volgende:
20.45 FC Porto (POR) APOEL Nicosia (CYP) 1-1 (1-1)
wtf
Team uit Cyprusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
APOEL staat eerste in de poule.
Haha want ze spelen in de ELquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat speelt PSV vanavond.
HAHAHAHAHAAHAHAHA
HOMO'S !quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha want ze spelen in de ELLekker voor pisvee!
Tja, als je 3 penals niet krijgt...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef msnk het volgende:
Gaan Messi en Villa nog scoren of moet ik weer geld mislopen of zo? Staat het nou nog steeds 1-0?
Als het zo blijft hè... 12,5 keer je inzet![]()
Dan toch verkochtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, als je 3 penals niet krijgt...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef chufi het volgende:
Oh God Sierd over Pilzen:
"Daar staat de opperbraumeister"
Mooi om te zien ja. Maar ik kijk er niet meer naar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef Breekfast het volgende:
Wat speelde Barca weer goed, niet de beste tegenstander natuurlijk maar toch. Genieten
Spannend is het niet nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi om te zien ja. Maar ik kijk er niet meer naar.
Zal ik wel te weinig een voetballiefhebber voor zijn om wedstrijden met 90-10% balbezit en standaard een handbalverdediging bij de tegenstander aantrekkelijk te vinden.
Tuurlijk, maar dan kijk ik het liever in de samenvatting.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Spannend is het niet nee.
Maar ik kan zeker wel genieten van het fantastische voetbal dat Barca speelt.
Inietsta gister ook, geweldig
Ze speeldden helemaal niet zo goed, veel te laag tempo anders wordt het gewoon 8-0, wel 2 keer recht op een penalty, de goal van Villa was ook een penalty maar dit keer was het goed dat de scheids door liet spelenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef Breekfast het volgende:
Wat speelde Barca weer goed, niet de beste tegenstander natuurlijk maar toch. Genieten
Idd, het was niet eens zo goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze speeldden helemaal niet zo goed, veel te laag tempo anders wordt het gewoon 8-0, wel 2 keer recht op een penalty, de goal van Villa was ook een penalty maar dit keer was het goed dat de scheids door liet spelen
Zit ook wat inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, het was niet eens zo goedMaar dat we dit slecht vinden, best erg.
Nietusquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Ascendancy het volgende:
Arsenal Marseille is de enige boeiende wedstrijd van vanavond
De heenwedstrijd was om te huilen dus ik weet nog niet wat ik kijk, zal wel een beetje zappen wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Ascendancy het volgende:
had je de heenwedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:23 schreef Ascendancy het volgende:
quote:
Is wisselquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond de man die alles kan!
[ afbeelding ]
Wist je dat die club 100 jaar bestaat en dat ze dan aan alle clubs waar ze tegen spelen 100 vatten bier aan cadeau doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef tralalala het volgende:
Sierd de Vos vanavond weer over de Braumeister van Plzen?
Maak ’mquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Barca wedstrijdtopic? Oh Ajacied422 is er niet...
Dit meen je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist je dat die club 100 jaar bestaat en dat ze dan aan alle clubs waar ze tegen spelen 100 vatten bier aan cadeau doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |