SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
kksst.. jij ging pb-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
We ouwehoeren te veelquote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef missyB het volgende:
das idd waar ik ook aan denk we zitten begin november dit kost tijd zoiets op te starten en te regelen
ben wel bang dat we in tijdnood komen en dat daardoor de boel helemaal in de erwtensoep gaat lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
rustig cat is zo weer terug. komt allemaal wel goed. wacht eerst ff op catquote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef missyB het volgende:
nou laten we dan eens spijkers met koppen slan zonder cat te passeren.
als er nu eens topic word geopend met chauffeurs.
Dus als je wil chauffeuren zet in topic je naam, de regio waarin je kunt rijden gewoon heel kort
de aanbieders van persoonlijke pakketten ook een topic waar je alleen kan aangeven dat je wilt meedoen details komen dan wel als cat er is
De evt ontvangers geen idee hoe we dat even moeten doen
ben dr klaar voor!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef loecje het volgende:
gelukkig weet ik de rem te vinden
straks mag je weer volgas.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor het wel wanneer jullie iets concreets hebben
Dit dus. No offense, maar stel ff iemand aan die de zooi planned. Een vent ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no offense maar die is er al maar even op vakantie,mannen hebben wat last van begrijpend lezenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit dus. No offense, maar stel ff iemand aan die de zooi planned. Een vent ofzo.
Planners gaan niet met vakantie !quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef missyB het volgende:
[..]
no offense maar die is er al maar even op vakantie,mannen hebben wat last van begrijpend lezen
tuurlijk wel das een retraite week en dan komt ze terug bomvol barstensgoeie idee-en!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Planners gaan niet met vakantie !
oeh daar heb je wel een zeer raak punt vind ik....quote:Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik vind alles best.
Heb dus het topic geopend voor het goede doel, komt vast goed.
ik ga dus wél voor persoonlijke, mooie pakketjes.
Geld geef ik niet want weet niet waar het heengaat. En voor een noodgeval vorig jaar mocht er ook geen geld gegeven worden....
Tja
Zeker wel ze moet zich even opladen om van alle goede plannen hier , een totaalplan te maken want duidelijkheid is wat er nodig is en als iedereen dan weet wat hij/zij moet doen is het zo gepiept.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Planners gaan niet met vakantie !
Dat mag toch, iedereen moet doen wat voor hem/haar goed voelt met als einddoel dat mensen die het kunnen gebruiken een pakket krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik vind alles best.
Heb dus het topic geopend voor het goede doel, komt vast goed.
ik ga dus wél voor persoonlijke, mooie pakketjes.
Geld geef ik niet want weet niet waar het heengaat. En voor een noodgeval vorig jaar mocht er ook geen geld gegeven worden....
Tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |