abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103894453
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_103894504
ach voor 2014 en 15 ook als het kan.
als het nu eenmaal goed word opgezet kan het de komende jaren gekopieerd worden.
van de fouten van vorig jaar leren we en zo gaat het elk jaar beter worden
  woensdag 2 november 2011 @ 21:42:30 #278
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_103894507
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kksst.. jij ging pb-en :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_103894523
das idd waar ik ook aan denk we zitten begin november dit kost tijd zoiets op te starten en te regelen
ben wel bang dat we in tijdnood komen en dat daardoor de boel helemaal in de erwtensoep gaat lopen
  woensdag 2 november 2011 @ 21:43:19 #280
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_103894555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef missyB het volgende:
das idd waar ik ook aan denk we zitten begin november dit kost tijd zoiets op te starten en te regelen
ben wel bang dat we in tijdnood komen en dat daardoor de boel helemaal in de erwtensoep gaat lopen
We ouwehoeren te veel :P

SPOILER
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_103894608
Ik denk dat het goed is dat Cat deze week vakantie heeft gehad want ze kan haar borst natmaken om volgende week de knopen door te hakken 8-)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103894663
nee hoor, gaat goed komen.
vorig jaar kwam het ook goed en toen bestond het forum nu nog niet eens (28november pas opgericht)
pi_103894697
nou laten we dan eens spijkers met koppen slan zonder cat te passeren.
als er nu eens topic word geopend met chauffeurs.
Dus als je wil chauffeuren zet in topic je naam, de regio waarin je kunt rijden gewoon heel kort
de aanbieders van persoonlijke pakketten ook een topic waar je alleen kan aangeven dat je wilt meedoen details komen dan wel als cat er is
De evt ontvangers geen idee hoe we dat even moeten doen
  One tough cookie woensdag 2 november 2011 @ 21:45:37 #284
169210 liesje1979
pi_103894706
Zoveel ideeen, maar volgens mij zegt eigenlijk iedereen ongeveer hetzelfde. Ontzettend tof dat er zo druk wordt meegedacht. Ik lees mee, maar wil eigenlijk geen uitspraken doen zonder dat met Cat te hebben overlegd en die is er nu even niet. Het is duidelijk uit dit topic dat er users behoefte hebben om persoonlijke pakketten te geven. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat we dat natuurlijk niet gaan tegenhouden! Misschien valt er iets te combineren, misschien komt het los van elkaar te staan, geen idee nog.

Wat wel jammer zou zijn is als mensen bij voorbaat al afknappen, we zijn nog niet eens echt begonnen. Ik denk dat iedereen die in dit topic post dit doet vanuit de allerbeste bedoelingen, laten we daar dan alsjeblieft ook van uit gaan en in het achterhoofd houden dat we allemaal weer een geslaagde pakketten actie willen ok? :*
pi_103894731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef missyB het volgende:
nou laten we dan eens spijkers met koppen slan zonder cat te passeren.
als er nu eens topic word geopend met chauffeurs.
Dus als je wil chauffeuren zet in topic je naam, de regio waarin je kunt rijden gewoon heel kort
de aanbieders van persoonlijke pakketten ook een topic waar je alleen kan aangeven dat je wilt meedoen details komen dan wel als cat er is
De evt ontvangers geen idee hoe we dat even moeten doen
rustig cat is zo weer terug. komt allemaal wel goed. wacht eerst ff op cat
pi_103894743
sorry ik ben nog weleens daadkrachtig :)
pi_103894795
ik bied aan: een halve fles witte wijn, de andere helft is net soldaat gemaakt met een dinnetje :)
pi_103894804
gelukkig weet ik de rem te vinden ;)
straks mag je weer volgas.
pi_103894851
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef loecje het volgende:
gelukkig weet ik de rem te vinden ;)
straks mag je weer volgas.
ben dr klaar voor!
ik sta gewoon nog strak van de adrenaline na het halloweenfeest hier in d ebuurt, ben nog aan het afkicken van organiseren
pi_103895070
Tja, sommigen moeten dat zijn zullen we maar zeggen...
pi_103895076
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor het wel wanneer jullie iets concreets hebben :')

SPOILER
Dit dus. No offense, maar stel ff iemand aan die de zooi planned. Een vent ofzo.
pi_103895111
quote:
12s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit dus. No offense, maar stel ff iemand aan die de zooi planned. Een vent ofzo.
no offense maar die is er al maar even op vakantie,mannen hebben wat last van begrijpend lezen :)
pi_103895152
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef missyB het volgende:

[..]

no offense maar die is er al maar even op vakantie,mannen hebben wat last van begrijpend lezen :)
Planners gaan niet met vakantie !
pi_103895229
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

tuurlijk wel das een retraite week en dan komt ze terug bomvol barstensgoeie idee-en!
pi_103895278
Ik vind alles best.
Heb dus het topic geopend voor het goede doel, komt vast goed.
ik ga dus wél voor persoonlijke, mooie pakketjes.
Geld geef ik niet want weet niet waar het heengaat. En voor een noodgeval vorig jaar mocht er ook geen geld gegeven worden....
Tja
pi_103895318
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik vind alles best.
Geld geef ik niet want weet niet waar het heengaat. En voor een noodgeval vorig jaar mocht er ook geen geld gegeven worden....
Tja
oeh daar heb je wel een zeer raak punt vind ik....
pi_103895492
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zeker wel ze moet zich even opladen om van alle goede plannen hier , een totaalplan te maken want duidelijkheid is wat er nodig is en als iedereen dan weet wat hij/zij moet doen is het zo gepiept. ^O^
pi_103895573
Ik heb niet heel het topic gelezen :@
Maar, geweldig initiatief!
Wat ik wilde aangeven is, of er over gedacht is om de ondernemers onder fokkers aan te spreken?
Als je personeel hebt, is een pakketje extra zo besteld. Of je doet dit als sponsoring.

Gewoon maar een suggestie.
Ik volg dit in ieder geval, ik heb misschien nog wat bij te dragen voor pakketten voor mensen met kinderen in de leeftijd tussen 6 en 10.
pi_103895589
ik zoek trouwens nog eters met kerst, vrijwiliggers?
pi_103895604
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik vind alles best.
Tja
Dat mag toch, iedereen moet doen wat voor hem/haar goed voelt met als einddoel dat mensen die het kunnen gebruiken een pakket krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')