abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103907667
Beetje hypocriete beslissing, maar ja.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2011 10:05:20 ]
pi_103908930
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het anders moet zien, alle topics in FHF zijn FHF topics en daar geldt de FHF policy. Alleen en dat is denk ik waar het hier om gaat, we zouden er dit jaar dus graag een fokbrede actie van maken. Natuurlijk valt dan het argument te noemen dat we er toen ook best een fokbrede actie van hadden kunnen maken. Maar daarin geldt dan weer dat ik denk dat help pietje aan een wasmachine, minder goed zal scoren als een topic voor help mee om een hoop mensen een fijne kerst te geven. Daarnaast denk ik dat het ook zo werkt dat als we telkens dingen dingen fokbreed zouden maken de mensen het op den duur wel gezien hebben.

ik denk dat een fok!brede actie voor de kerstpakketten indirect ook goed is voor pietje die een wasmachine zoekt.
een fok!brede actie voor de kerstpakketten betekent niet alleen dat we meer fok!kers een kerstpakket kunnen aanbieden. maar ook dat FHF bekender wordt. en dus dat pietje een wasmachine kan krijgen van iemand die daarvoor nooit op FHF keek ;)

wanneer is Cat trouwens weer terug van vakantie? voordat we straks aan deel 3 zitten en ze dat allemaal moet doorspitten.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:34:29 #28
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103909715
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef loecje het volgende:
wanneer is Cat trouwens weer terug van vakantie? voordat we straks aan deel 3 zitten en ze dat allemaal moet doorspitten.
Volgens mij zo'n beetje vandaag :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103913794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:03 schreef loecje het volgende:

[..]

Cat is terug en Cat is aan het spitten. :P

Wat een inzet en wat een emoties lees ik hier! :o O+ En ik ben nu aan het bedenken hoe ik erin sta en met welke opzet we het beste recht doen aan FHF en de users. Die beslissing maak ik natuurlijk niet alleen en ik heb even tijd nodig om jullie input op me in te laten werken. En dan kom ik hier weer op terug.

Maar er zál een FHF kerstpakkettenactie versie 2.0 plaatsvinden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 03-11-2011 14:33:28 (omdat we geen pakketten kersen weg gaan geven) ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103914010
*O*
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:29:41 #31
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_103987771
Het is nu na alle heftige discussies wel ineens héél stil hier....
pi_103989466
iedereen heeft zn zegje gedaan. nu wachten totdat ze achter de schermen uitgediscussieerd zijn;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:39:10 #34
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_104002063
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:19 schreef loecje het volgende:
iedereen heeft zn zegje gedaan. nu wachten totdat ze achter de schermen uitgediscussieerd zijn;)
Ik nog niet.
Vorig jaar was het van "Ik heb een kerstpakket en wie kan ik er blij mee maken". Cat22 heeft dat ontzettend goed geregeld. _O_
Dit jaar lijkt het dat we kerstpakketten moeten regelen,er zijn zelfs fokkers die geld willen geven. Hoe nobel ik het ook vind, dat is niet de bedoeling van het fhf.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_104005214
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik nog niet.
Vorig jaar was het van "Ik heb een kerstpakket en wie kan ik er blij mee maken". Cat22 heeft dat ontzettend goed geregeld. _O_
Dit jaar lijkt het dat we kerstpakketten moeten regelen,er zijn zelfs fokkers die geld willen geven. Hoe nobel ik het ook vind, dat is niet de bedoeling van het fhf.
Kuch: ElisaB. Ere wie ere toekomt. ;)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_104005482
En dan nu de ontknoping:
Na het grote succes van vorig jaar, kunnen we de kerst natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder kerstpakkettenactie. Vorig jaar was super, maar helaas toch ook een aantal teleurgestelde mensen die geen pakket kregen door dat toegezegde pakketten niet aankwamen. En het is inmiddels bekend dat ElisaB veel tijd en zelfs eigen middelen erin heeft gestoken om toch iedereen blij te kunnen maken. O+

Maar dat is uiteraard niet de bedoeling, vandaar dat wij als mods opperden om dit jaar voor een andere constructie te kiezen: kerstpakketten die centraal werden samengesteld en waaraan users voor één keer geld konden doneren. Gedurende de brainstorm in dit topic en achter de schermen kwamen we erachter dat we in ons enthousiasme om teleurstelling voor ontvangers zoveel mogelijk te voorkomen voorbij gingen aan wat FHF écht is: users die persoonlijk iets aan andere users geven. O+

Dus: rem op het 'grote' plan en we gaan terug naar het concept van vorig jaar. *O* Users kunnen kerstpakketten aanbieden en ontvangers kunnen zich melden bij de aanbieders of bij de mods.
We willen nog wel even benadrukken dat het vragen en versturen van een pakket op eigen risico is. In principe gaan we geen zoekgeraakte pakketten vervangen, hoe vervelend het ook is voor verzender en ontvanger. Mede daarom gaan we een apart vervoerstopic maken om te kijken of we zo verzendkosten kunnen besparen.

We hebben er weer zin in ieder geval en hopen dat het net zo'n succes wordt als vorig jaar. *O*

Linkjes:
Kerstpakkettenactie FHF 2011 *O*
Kerstmannen en -vrouwen pakkettenvervoerstopic *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 05-11-2011 19:34:15 ]
  One tough cookie zaterdag 5 november 2011 @ 20:17:59 #37
169210 liesje1979
pi_104008190
*O*

En iedereen natuurlijk hartelijk dank voor het meedenken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')