Ik denk dat iedereen maar goed moet lezen,quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dan lezen jullie ook niet goed, ik zeg namelijk hetzelfde, steek mijn nek er ook voor uit maar beiden kan maar ik meende te lezen dat jij Elies juist de persoonlijke pakketten ten koste vind gaan van de algemene pakketten.
correct me if i'm wrong.
Ik lees in de quote van Eliesquote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dan lezen jullie ook niet goed, ik zeg namelijk hetzelfde, steek mijn nek er ook voor uit maar beiden kan maar ik meende te lezen dat jij Elies juist de persoonlijke pakketten ten koste vind gaan van de algemene pakketten.
correct me if i'm wrong.
Lees deze nou nog eens: Alvast een zacht hintje naar kerstpakketten..quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
correct me if i'm wrong.
Of in andere woorden: als we álleen kiezen voor het aanbieden van hele pakketten (omdat dat liever zou zijn), dan sluit je een hele groep uit die wellicht ook wat wil doen, maar niet zoveel kan doen. En dát zou ik - als we het toch over 'liever' hebben - niet lief vinden.quote:Dus dat als enige mogelijkheid bieden, sluit een hele grote groep uit om mee te doen. Dat vind ik niet zo lief.
Nee dat zou ik eigenlijk niet doen , want dan moet je weer uitzoeken wie waarvan een bon kan gebruiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef missyB het volgende:
en een actie ernaast voor mensen die een bedrag willen doneren en daar dan een bestemming voor kiezen? bijv bepaalde mensen een kadobon sturen ik roeptoeter dan ook maar even wat
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef Ireth het volgende:
Elies bedoelde volgens mij dat ze het een (de algemene pakketten) niet wilde wegvegen voor de persoonlijke pakketten. Dat zou ze dus niet leuk vinden. Dus het kiezen voor of het een of het ander. (maar zo lees ik het hoor... )
Was dat een vraag? Graag: zwart, geen suiker. Wel graag véél!quote:
Dat is het beste idee van vandaagquote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
So....![]()
Topic 1. Algemene inzamelactie, standaardpakketten, donaties = boel mensen blij.
Topic 2. Persoonlijke pakketten die men wil aanbieden aan bepaalde mensen. Zoek contact, maak elkaar blij.
Ja? Mooi. Koffie!
Kom maar een keer halen, die heb je tenslotte nog steeds tegoedquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was dat een vraag? Graag: zwart, geen suiker. Wel graag véél!
Ow ja, dat was ook zo!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef Ireth het volgende:
Kom maar een keer halen, die heb je tenslotte nog steeds tegoed
Ik ben bang dat niemand het echt leuk vind om iemand anders voor de feestmaand een postzegel te gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef missyB het volgende:
De evt donaties kunnen ook gebruikt worden voor de verzendkosten van de persoonlijke dozen dan draag je allemaal ook bij en valt het logistieke deel erg mee, dus mix match van aanod en vraag en koppel daar een donateur(s) aan voor verzendkosten
ja das ook weer zo......quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand het echt leuk vind om iemand anders voor de feestmaand een postzegel te geven
Uiteindelijk gaat het er wel op neerkomen, maar je moet het alleen niet zo benoemen, denk ik
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik spreek geen Russisch![]()
Bedankt hoor.
Ik pb wel met degenen die ik het gun
Dan kost 1 pakketje 14 euro aan verzenden? 7 naar organisatie, 7 naar ontvanger? Dat is zondequote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef missyB het volgende:
[..]
ja das ook weer zo......
nou eens even denken wat dan wel mogelijk en leuk is.
De persoonlijke pakketten aan fokkers zelf over laten maar dan loop je dus risico dat sommigen zich niet aan afspraken houden wat je niet kan ondervangen.
Dan dus mix en match en dat alle persoonlijke pakketten eerst naar een distributieadres gaan zodat organisatie kan zien dat alles volgens afspraak verloopt. is dat niet zo word er van de overige donaties een pakket(ten) samengesteld.dat bijv allemaal binnen moet zijn voor 15 dec
16 dec word er geteld wat er over is en beslist organisatie hoe het restant over de pakketten verdeeld word in wat voor vorm dan ook.
is dat iets?
Mij maakt het niets uit , ik gun het iedereen die het nodig heeft en mijn bijdrage mag ook gebruikt worden voor postzegels hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik spreek geen Russisch![]()
Bedankt hoor.
Ik pb wel met degenen die ik het gun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |