Ik herken wel een aantal zaken die ik minder vond aan seizoen 4. Voornamelijk de liefdeslijnen, een langzamere afwikkeling en schurken die toch soms wat meer naar de achtergrond verdwijnen. Desalniettemin vind ik de verhaallijn rondom de ontvoering van Deepak Anand, mede dankzij de herinnering hieraan, erg sterk. De afwikkeling vond ik juist niet langzaam, het vrijlaten van Frits ging mij zelfs iets te gemakkelijk. Wel heeft het seizoen de echte GTST-feel voor mij en daarom blijft het goed, al herken ik dus ook wel de genoemde minpunten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef Frey het volgende:
Mooi geschreven, maar ik ben het er natuurlijk niet mee eens.
Dat heb ik dus ook. Hier begon het GTST zich ook te vormen waarmee ik ben opgegroeid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Hogendoorn het volgende:
Wel heeft het seizoen de echte GTST-feel voor mij en daarom blijft het goed
Opzich ben ik het hier wel mee eens, ook met PeterKelder (vooral 'Peter vertrekt "gelijk heeft ie"'), op de traagheid na. Ik vind dat tot nu toe de reeks een nette verhaallijns-snelheid aanhoudt hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Hier begon het GTST zich ook te vormen waarmee ik ben opgegroeid.
Ik blijf er wel bij dat ik het tot nu toe echt niet beter vind dan de latere jaren 90.
Alleen snap ik dan niet wat ze nog 2 maanden in Meerdijk blijft doen als Rik haar nou al weg stuurt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah dan is december deze winter niet de enige feestmaand voor mij
Dankjewel voor het complimentquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:54 schreef ejiraM het volgende:
Wat kan je leuk schrijven! Maar wel jammer dat het een beetje tegenviel. Alhoewel de vroegere seizoenen hier soms zó lyrisch worden beschreven dat het bijna niet anders kan dan dat je er te hoge verwachtingen van hebt
Dat kan, en die mening respecteer ik. Mijn mening is ook maar een meningquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef Frey het volgende:
Mooi geschreven, maar ik ben het er natuurlijk niet mee eens.
Dat had ik dus ook, ik had soms echt moeite om dingen niet door te spoelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik herken wel een aantal zaken die ik minder vond aan seizoen 4. Voornamelijk de liefdeslijnen, een langzamere afwikkeling en schurken die toch soms wat meer naar de achtergrond verdwijnen.
De marteling van Frits ging wel snel ja, maar het gedeelte tussen het terugbrengen van Deepak en de marteling vond ik nogal langzaam gaan, daar had wat mij betreft wel wat meer snelheid in kunnen zitten.quote:Desalniettemin vind ik de verhaallijn rondom de ontvoering van Deepak Anand, mede dankzij de herinnering hieraan, erg sterk. De afwikkeling vond ik juist niet langzaam, het vrijlaten van Frits ging mij zelfs iets te gemakkelijk. Wel heeft het seizoen de echte GTST-feel voor mij en daarom blijft het goed, al herken ik dus ook wel de genoemde minpunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel mij ook op. Beetje autistisch ofzo. Ooit, toen Nina nog een peuter of kleuter was, was zij ook door een meisje met down gespeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Valentijn is niet meer spoorloos, maar hij komt nogal ... verstandelijk gehandicapt over.
Toch zijn er wel aardige jeugdseries en films waarbij kinderen het prima doen. Ik heb zo gauw geen voorbeelden maar ik kan ook niet zeggen dat kinderen in NL 'per definitie' niet kunnen acteren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef loezzzje het volgende:
Kinderen in nederland kunnen gewoon niet acteren. Als je naar het verschil kijkt tussen nederland en amerika
Dan neem ik even als voorbeeld dat jongetje uit the sixth sense, hoe oud was hij daar? Zo'n rol zou een kind uit nederland nou nooit kunnen spelen
Het schijnt dat Carola Gijsbers van Wijk nu is doorgebroken in Hollywoodquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is er eigenlijk zo leuk aan het personage Wil de Smet?
In de paar afleveringen die ik gezien heb, kwam ze alleen maar over als de bemoeizuchtige buurvrouw.
En Danny de Munk boerde toch ook niet slecht als Ciske.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Noud was vroeger beter als abeltje dan toen hij net de serie inkwam.
Noud was Abeltje nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Noud was vroeger beter als abeltje dan toen hij net de serie inkwam.
Wie had gedacht dat Wil de Smet in Hollywood zou doorbrekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Het schijnt dat Carola Gijsbers van Wijk nu is doorgebroken in Hollywood.
Ze gaat de nieuwe mummie spelen in The Mummy 4.
Maar ze heeft al in een film gezeten, de Nederlandse horrorfilm De Lift (1983).
Daarin zie je haar in lingerie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie hebben gelijk dat niet alle kinderen slecht acteren maar het valt me vooral op dat dat in GTST altijd wel is. Alsof ze geen kinderen kunnen krijgen die kunnen acteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |