abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103396355
Die actie van Tanya net :D

en jammer van Rick en Charlie :(

Heerlijk weer net :P
pi_103396551
En inderdaad ging lekker net met Thuisbezorgd... smerige sluikreclame

Dalijk even de shortie kijken :P
pi_103397680
Hoop dat Charlie ook echt weggaat. Ik zou ook pleite zijn, Rik behandelt haar als een hond.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:40:54 #154
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103397830
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef Klipnap het volgende:

En Nick :') Moet hij altijd blijven stoken?
Tussen Charlie en Rik kan hij wat mij betreft niet genoeg stoken.

Valentijn is niet meer spoorloos, maar hij komt nogal ... verstandelijk gehandicapt over.

Die scènes tussen Nina en Noud voegden niet echt veel toe.

En Rik is gewoon enger dan Tanya.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103398149
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]Die scènes tussen Nina en Noud voegden niet echt veel toe.
Vond ik ook. Willen ze ons de lovebirds laten zien omdat het binnenkort bergafwaarts met ze gaat ofzo? :?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:45:45 #156
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_103398195
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Nog maar 1 uur en 10 minuten!!! :D
Oh wat leuk, je bent er zo eentje. Eentje die nog enthousiast over de nieuwe aflevering is. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_103398673
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Die scènes tussen Nina en Noud voegden niet echt veel toe.
Hmm, laat ik eens lekker met mijn hakken gaan klussen!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:56:08 #158
328189 ArnieAlberts
pi_103398873
Kijk. De eerste aflevering van seizoen 4 had een briljante, komische tegenwerking van de sekte-gekte. "Laten we de spullen even staan?" enzo was gewoon geniaal :')

...Maar nu moeten ze daar niet de afleveringen 22 minuten mee vullen :')
pi_103403345
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef loezzzje het volgende:
Hoop dat Charlie ook echt weggaat. Ik zou ook pleite zijn, Rik behandelt haar als een hond.
quote:
Ze gaat ook weg. November toch :) Nick ook...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:22:08 #160
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_103403425
De uitbarsting van Tanya was priceless _O- Wat een ziek persoon is ze :D Wel weer triest dat Rik zich weer laat opfokken, maar dat is mede dankzij Charlie. Hij lijkt ook ineens verouderd door dit alles :N Rikkie en Sjoerd moeten overduidelijk de baby houden; klaar is kees.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:24:57 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103403553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:20 schreef kissaa het volgende:

[..]

[..]

Ze is toch klaar met opnames in november? Op wikipedia staat nu dat ze in november voor het laatst te zien is in GTST, maar volgens mij klopt dat niet. Het was toch januari/februari?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103408839
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ze is toch klaar met opnames in november? Op wikipedia staat nu dat ze in november voor het laatst te zien is in GTST, maar volgens mij klopt dat niet. Het was toch januari/februari?
Ik dacht ook januari :Y
pi_103418741
Het moment dat Edwin in Ron klaarkomt, wordt Lucas wakker... Hoe typisch :{w
Noot noot.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:14:45 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_103418803
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
Of Ron voorkomt dat Lucas bijkomt. >:)
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_103419256
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Als dát zou kunnen :P

Overigens ben ik nu aangekomen bij de laatste dvd van seizoen 4 (eindelijk!!!), zal in de loop van de week mijn mening over het seizoen hier neerzetten.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:36:46 #166
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_103419520
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Overigens ben ik nu aangekomen bij de laatste dvd van seizoen 4 (eindelijk!!!), zal in de loop van de week mijn mening over het seizoen hier neerzetten.
Die dreigementen van die knokploeg zijn ook geweldig steeds. :P

Het is loodvrij. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:08:17 #167
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_103420540
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
Nu heb ik die beelden in m'n hoofd zitten, bedankt :N .
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_103421481
Waar kan k de samenvattingen zien van de komende week?? Ik heb me rot gezocht en zie alleen die van maandag tot woensdag....
Geen Woorden Maar Daden
pi_103436983
Ik doe altijd bij google invoeren: gtst spoilers en dan de eerste paar websites hebben ze meestal wel.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:03:04 #170
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_103448589
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik hoop het, alles is beter dan Lucas Sanders. :r
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_103457757
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:31 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik dacht ook januari :Y
Ah dan is december deze winter niet de enige feestmaand voor mij ^O^
Een heer met stijl
  zondag 23 oktober 2011 @ 16:40:12 #172
328189 ArnieAlberts
pi_103458188
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ben er vandaag aan begonnen, zit nu bij de laatste aflevering van DVD 1... Helen jaagt nu Harmsen De Kaktus uit :')

Ik laat seizoen 2 en 3 heel even voor wat het is. Eerst seizoen 4. Loopt sneller dan dat tweede seizoen... Overigens is de eerste aflevering van seizoen in best hoge compressie, een verademing dat vanaf de tweede aflevering de kwaliteit stukken hoger ligt.

...Wel heb ik de zijkant van de box afgeknipt. Ja, al dat gezeik met het openmaken van die box :')

P.S. Wat is die Jolanda een creep :P
pi_103460372
Hier mijn mening over het vierde seizoen van GTST:

quote:
Slappe appetizer

Regisseur/Producer Frank Schoutens vergeleek de soap eens met een snack: “Een ideale appetizer, ook al komt zij soms net iets te vet, of te slap, uit de frituur.” Wat mij betreft geldt dit ook voor seizoen 4 van GTST, waar de appetizer – jammer genoeg – net iets te slap uit de frituur komt.

Of ik het vierde seizoen van de oersoap slecht vind? Zeker niet, alhoewel ik er toch iets meer van had verwacht: volgens velen zou het vierde seizoen zo’n beetje het hoogtepunt van de gehele serie zijn. Redelijk teleurstellend is het dan als ik tot de conclusie kom dat dit in mijn ogen niet het geval is.

De vraag is dan: waarom? Voor mij begon het vierde seizoen als snel een beetje tegen te vallen. Na de lachwekkende afwerking van de verhaallijn rondom de Karma-sekte en de afwikkeling van de verhaallijn rondom dokter De Wilde (alhoewel, een rechtszaak in beeld zien was toch leuker geweest) begon het liefdesgeneuzel tussen de koppels me al snel op de zenuwen te werken. Peter en Suzanne, Frits en Martine, Anita en Van Maarssen, Robert en Laura… ik zat te wachten op spanning die jammerlijk genoeg niet kwam.

Die komt, werd mij verzekerd. En er komt zeker spanning (de verhaallijn van de gestolen radioapparatuur, de wapenhandel in de Rozenboom en Willem Kelder die terugkeert), maar toch is het op de een of andere manier net iets minder.

Aan de andere kant komen er verhaallijnen die mij niet kunnen bekoren. De zus van Stan die hem een diefstal in de schoenen wil schuiven had echt iets kunnen worden, maar het wordt afgedaan op een manier zoals ze tegenwoordig altijd doen bij een spannende verhaallijn. Simon die in een depressie belandt en zo langzamerhand gek begint te worden valt me ook tegen, zeker omdat er normaal allang was ingegrepen. Godzijdank weet hij dankzij die verhaallijn deel uit te maken van de verhaallijn rondom dokter Hooman: het AZM had in die tijd wel meer artsen die niet veel goeds in de zin hadden.

Daniël die een aantal weken in een put verblijft na eerst allerlei pesterijen te hebben moeten doorstaan is ook leuk om te zien: je mag hopen dat het je nooit zal overkomen. Wil de Smet last heeft van leerling Sonja is ook leuk: de verhaallijn heeft een mooie wending en duurt niet te lang. Een pluspuntje dus.

Maar de echte klapper moest nog komen: Onno P. Wassenaar. Terwijl ik me door een hoop relatieproblemen worstel komt de almachtige steeds dichterbij. En toegegeven, de verhaallijn rondom de ontvoering van Deepak Anand is zeker de moeite waard, maar het gezeur erna (Roderick Verhulst begon me aardig op de zenuwen te werken) was me net iets teveel van het goede. De Wet der Traagheid begint ook deel uit te maken van GTST.

Terwijl Linda en Robert een passievolle affaire beginnen krijgt Fatima te maken met twee oude bekenden van ons – mits je seizoen 3 hebt gezien. De verhaallijn is leuk om te zien (ze kaarten ook nog het probleem rondom illegalen aan), maar ook bij deze komt De Wet aan te pas. Jammer. Helen vindt een nieuwe liefde in Koen – die in opdracht van Martine blijkt te werken. Want het is voorjaar en dus moet er ook een Grote Schoonmaak plaatsvinden. Het is jammer dat Martine niet weet dat dit geldt voor het huishouden en niet voor je vijand. En dat terwijl de stoelpoten onder haar worden weggezaagd door Mickey, Helen en de top van het Huygens Concern. Díe verhaallijn is dan weer de moeite waard.

Laura die steun vind bij dokter Tessel van Benthem terwijl manlief Robert verlamd is geraakt, ach ja, waarom ook niet. Simon die, na een fotolamp op zijn kop te hebben gekregen, zich steeds vreemder begint te gedragen en niemand die het echt doorheeft, het is mogelijk. Daniël die zich in bochten wringt om geld los te peuteren om te vergokken is ook nog wel te doen. Maar het geneuzel over de bruiloft (het trrrrrrrrrrrrouwen zoals Roos dat mooi zou verwoorden) tussen Arnie en Roos is haast slaapverwekkend. Maar het past bij de rest van het seizoen: langdradig met soms een hoogtepuntje erdoorheen.

Personages komen en gaan. Dian vertrekt na eerst gedegradeerd te zijn tot edelfigurant. Peter vertrekt na het gemekker van Suzanne – gelijk heeft-ie. Mark komt én gaat en ook Mickey vertrekt, zij het tijdelijk. Voor hun in de plaats komen Sylvia, Stan en Fatima de cast versterken. En terwijl Stan en Fatima genoeg te doen hebben mag Sylvia na twee verhaallijnen komen opdraven in de verhaallijnen en scènes van een ander, waar ook collega-personage Marieke last van heeft. Zonde.

Eveneens zonde is de beeld- en geluidskwaliteit van seizoen 4. Sommige afleveringen zijn niet om aan te zien of te horen, wat vreemd is aangezien de voorgaande seizoenen qua beeld- en geluidskwaliteit vele malen beter waren. De kelder van Endemol is blijkbaar niet goed geïsoleerd op bepaalde plaatsen.

Na het zien van seizoen 4 kom ik tot de conclusie dat dit toch te vergelijken is met een slappe appetizer uit de frituur. En dat smaakt toch altijd net iets minder, zeker na het eten van een goede appetizer, genaamd seizoen 3.
pi_103460537
Ben toch benieuwd hoe seizoen 5 mij gaat bevallen :P
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:54:29 #175
330855 ejiraM
for the greater good
pi_103461179
Wat kan je leuk schrijven! Maar wel jammer dat het een beetje tegenviel. Alhoewel de vroegere seizoenen hier soms zó lyrisch worden beschreven dat het bijna niet anders kan dan dat je er te hoge verwachtingen van hebt :P
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')