Die frustratie kan ik me goed voorstellen. Irritant he, om zo van links naar rechts te gaan met je gedachten?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:40 schreef Stefanovich het volgende:
@nyota, ik weet nog niet wanneer, maar waarschijnlijk in december ergens. Als ik maar werk heb, ongeveer 20/25 uur in de week of zo, dan is het niet zo erg. Ik merk nu pas echt dat ik 4 jaar lang heb zitten kloten en als ik zo door zou gaan het niks wordt met mij, dat is opzich goed, maar het is dan wel frustrerend dat ik nu wéér een jaar moet wachten met school e.d(als ik aan die therapie begin). terwijl ik het helemaal zat ben niks te doen, te wachten en geen richting te hebben. Maar goed, miss kom ik wel veel sterker uit die therapie, progressie die ik zelf nooit zou maken of er jaren over zou duren, dus misschien moet ik er maar anders naar kijken, het zien als een investering in mezelf en volgend jaar daarna ''fris'' opnieuw beginnen.
Ik heb ze jaren geleden ook al eens geprobeerd uit te leggen wat een burn out is, toen ik daar in zat. Een depressie zullen ze nog minder van begrijpen vermoed ik. Zeker ook omdat emoties dus nooit werden erkend. Hierover met ze in gesprek gaan, ga ik niet doen.quote:Waarom vertel je het je ouders niet? Je denkt dat ze het niet snappen en je denkt al te weten hoe ze zullen reageren, maar als je het nog nooit verteld hebt kan je dat niet wetenProbeer het, wat heb je te verliezen? Of je krijgt meer begrip, of niet. Niet heb je nu ook al.
*Hug*quote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef cafpow het volgende:
Nu zit ik met een lichte woedeaanval, die ik nog wel een beetje onder controle heb maar ik heb gewoon zin om dingen kapot te maken nu!![]()
![]()
Succes met het verwerken jullie beiden.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Nyota het volgende:
[..]
*Hug*
Ik stel voor samen een aantal serviezen te kopen, ons op te sluiten in een kamer met 2 honkbalknuppels en alles kort en klein te gaan slaan. Are you in and anyone want to join??
I'm in!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Nyota het volgende:
[..]
*Hug*
Ik stel voor samen een aantal serviezen te kopen, ons op te sluiten in een kamer met 2 honkbalknuppels en alles kort en klein te gaan slaan. Are you in and anyone want to join??
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
I'm in!
* Spacekitten gaat op zoek naar een honkbalknuppel
Met een handdoek tegen een deurpost aanslaan werkt trouwens ook erg goed..
Klinkt opwindend..quote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef Spacekitten het volgende:
Lol nee, maar die tip van een handdoek tegen de deurpost kreeg ik van mijn psycholoog en het werkt echt,omdat het zo lekker kletst
Ik zou hem negeren. Confronteren kan soms averechts werken.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef honeyblack het volgende:
Ik weet niet echt of het een angst is maar misschien kan toch iemand wat wijze raad geven?
Ik ben erachter gekomen dat iemand mij op twitter de hele tijd een vervelende bijnaam geeft als die met mij bijvoorbeeld in de pauze zit. Of naar een ander lokaal loopt.
Ik stoor mij er erg aan dat die mij zo noemt en heb al de verschillende keuzes overwogen:
- keihard in zijn gezicht zeggen dat ik hier niet gediend van bent (wel vreemd want waarom zit ik op zijn twitter te neuzen?)
- Gewoon niet meer met hem omgaan
- Doen alsof er niks is gebeurd.
Op school (het is een klasgenoot) kwam die heel aardig op mij over maar als ik zo zijn twitter berichten leest , heeft die juist een hekel aan me?
Ik weet niet wat er in die berichten staat maar het zal wel seksistisch zijn ofzo? Of vind hij je meer een bitch?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef honeyblack het volgende:
Ik weet niet echt of het een angst is maar misschien kan toch iemand wat wijze raad geven?
Ik ben erachter gekomen dat iemand mij op twitter de hele tijd een vervelende bijnaam geeft als die met mij bijvoorbeeld in de pauze zit. Of naar een ander lokaal loopt.
Ik stoor mij er erg aan dat die mij zo noemt en heb al de verschillende keuzes overwogen:
- keihard in zijn gezicht zeggen dat ik hier niet gediend van bent (wel vreemd want waarom zit ik op zijn twitter te neuzen?)
- Gewoon niet meer met hem omgaan
- Doen alsof er niks is gebeurd.
Op school (het is een klasgenoot) kwam die heel aardig op mij over maar als ik zo zijn twitter berichten leest , heeft die juist een hekel aan me?
Zoek hulp. En als je die al krijgt: zoek intensievere hulp.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef -B100- het volgende:
Hoe kom je uit depressie? De enige optie die ik vind is de dood. Kan iemand dit beamen?
Voor mij was het een combinatie van Citalopram en hulp van een psych en een lieve vriendin.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef -B100- het volgende:
Hoe kom je uit depressie? De enige optie die ik vind is de dood. Kan iemand dit beamen?
Wat zijn je problemen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:57 schreef -B100- het volgende:
[..]
Mijn problemen achtervolgen me niemand kan ze veranderen alleen mijn opvatting erover maar dan leef ik in een illusie.
Misschien toch verstandig even de huisartsenpost / crisisdienst te bellen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef -B100- het volgende:
[..]
Mijn familie, deze maatschappij ik zie mezelf niet gelukkig hier! Eerst ging ik ongelukkig naar school, toen omdat het maar moest, en nu doolloos ik zie er geen doel in. En weet niet wat ik moet met mijn leven, mijn ziekte maakt me kapot, want ik voel niks anders dan pijn in mijn ledematen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |