abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103914792
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:40 schreef Stefanovich het volgende:
@nyota, ik weet nog niet wanneer, maar waarschijnlijk in december ergens. Als ik maar werk heb, ongeveer 20/25 uur in de week of zo, dan is het niet zo erg. Ik merk nu pas echt dat ik 4 jaar lang heb zitten kloten en als ik zo door zou gaan het niks wordt met mij, dat is opzich goed, maar het is dan wel frustrerend dat ik nu wéér een jaar moet wachten met school e.d(als ik aan die therapie begin). terwijl ik het helemaal zat ben niks te doen, te wachten en geen richting te hebben. Maar goed, miss kom ik wel veel sterker uit die therapie, progressie die ik zelf nooit zou maken of er jaren over zou duren, dus misschien moet ik er maar anders naar kijken, het zien als een investering in mezelf en volgend jaar daarna ''fris'' opnieuw beginnen.
Die frustratie kan ik me goed voorstellen. Irritant he, om zo van links naar rechts te gaan met je gedachten?

quote:
Waarom vertel je het je ouders niet? Je denkt dat ze het niet snappen en je denkt al te weten hoe ze zullen reageren, maar als je het nog nooit verteld hebt kan je dat niet weten :P Probeer het, wat heb je te verliezen? Of je krijgt meer begrip, of niet. Niet heb je nu ook al.
Ik heb ze jaren geleden ook al eens geprobeerd uit te leggen wat een burn out is, toen ik daar in zat. Een depressie zullen ze nog minder van begrijpen vermoed ik. Zeker ook omdat emoties dus nooit werden erkend. Hierover met ze in gesprek gaan, ga ik niet doen.

Hoewel ik wel steeds meer op een punt kom van: ik zeg gewoon dat ik depressief ben en vertel daar ook meteen even bij dat ze me gewoon even moeten laten. Als ze me alleen maar negativiteit kunnen geven, dan liever maar even zo min mogelijk contact (of eigenlijk, gewoon net zo veel contact als voor dit alles).
Het lijkt ook wel alsof ze denken (of dat werd ook min of meer gezegd) dat ik het wel prima vind om een beetje een uitkering te lopen trekken ofzo. Dat voelt ook wel als een belediging moet ik zeggen. En ze hebben geen flauw idee hoe dat op anderen over komt... ;(
pi_103914828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef cafpow het volgende:
Nu zit ik met een lichte woedeaanval, die ik nog wel een beetje onder controle heb maar ik heb gewoon zin om dingen kapot te maken nu! :( }:| :%
*Hug*

Ik stel voor samen een aantal serviezen te kopen, ons op te sluiten in een kamer met 2 honkbalknuppels en alles kort en klein te gaan slaan. Are you in and anyone want to join??
  donderdag 3 november 2011 @ 14:45:09 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103915191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Nyota het volgende:

[..]

*Hug*

Ik stel voor samen een aantal serviezen te kopen, ons op te sluiten in een kamer met 2 honkbalknuppels en alles kort en klein te gaan slaan. Are you in and anyone want to join??
Succes met het verwerken jullie beiden.

Ik voel me vandaag redelijk goed. Enige negatieve puntjes zijn dat ik iemand leuk vind en niet precies weet hoe ik dat nu verder moet aanpakken en mijn ex die me wil zien volgende week om iets te tekenen. Ik wist niet hoe ik moest omgaan met haar contact. Zo te horen wist zij het ook niet precies.
Of ik samen wilde eten, of alleen wat drinken. Maar er was duidelijk twijfel te horen die alleen maar erger werd toen ik kil en gesloten reageerde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103917748
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:32 schreef Nyota het volgende:

[..]

*Hug*

I'm in!
* Spacekitten gaat op zoek naar een honkbalknuppel

Met een handdoek tegen een deurpost aanslaan werkt trouwens ook erg goed..
pi_103919750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef Spacekitten het volgende:

[..]

I'm in!
* Spacekitten gaat op zoek naar een honkbalknuppel

Met een handdoek tegen een deurpost aanslaan werkt trouwens ook erg goed..
:) Ik weet nog toen ik heel klein was en boos, dat ik dan naar m'n kamer ging en een handdoek tussen m'n tanden nam en die dan kapot probeerde te scheuren. Of met m'n handen probeerde ik het ook nog wel.

Uiteraard zonder succes....

En ook niet echt gezond realiseer ik me nu

[ Bericht 2% gewijzigd door Nyota op 03-11-2011 17:02:41 ((extra besef)) ]
pi_103923082
Lol nee, maar die tip van een handdoek tegen de deurpost kreeg ik van mijn psycholoog en het werkt echt,omdat het zo lekker kletst ;)
pi_103923241
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef Spacekitten het volgende:
Lol nee, maar die tip van een handdoek tegen de deurpost kreeg ik van mijn psycholoog en het werkt echt,omdat het zo lekker kletst ;)
Klinkt opwindend..
Rustig aan.
pi_103923572
Ik heb de Beijing tegen de deuren aan te trappen maar de deuren worden dan teruggekaatst waardoor ik de deur tegen m'n hoofd krijg ;(
pi_103929156
jeeeeej zaterdag heb ik mijn 1e middag vrijwilligerswerk, een kinderfeestje, ik heb er enorm veel zin in!!
S. 2014
J. 2016
pi_103932012
Ik weet niet echt of het een angst is maar misschien kan toch iemand wat wijze raad geven?

Ik ben erachter gekomen dat iemand mij op twitter de hele tijd een vervelende bijnaam geeft als die met mij bijvoorbeeld in de pauze zit. Of naar een ander lokaal loopt.

Ik stoor mij er erg aan dat die mij zo noemt en heb al de verschillende keuzes overwogen:

- keihard in zijn gezicht zeggen dat ik hier niet gediend van bent (wel vreemd want waarom zit ik op zijn twitter te neuzen?)

- Gewoon niet meer met hem omgaan

- Doen alsof er niks is gebeurd.

Op school (het is een klasgenoot) kwam die heel aardig op mij over maar als ik zo zijn twitter berichten leest , heeft die juist een hekel aan me?
The most important part of my religion is to play guitar.
~ Lou Reed
  donderdag 3 november 2011 @ 23:24:52 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103940973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef honeyblack het volgende:
Ik weet niet echt of het een angst is maar misschien kan toch iemand wat wijze raad geven?

Ik ben erachter gekomen dat iemand mij op twitter de hele tijd een vervelende bijnaam geeft als die met mij bijvoorbeeld in de pauze zit. Of naar een ander lokaal loopt.

Ik stoor mij er erg aan dat die mij zo noemt en heb al de verschillende keuzes overwogen:

- keihard in zijn gezicht zeggen dat ik hier niet gediend van bent (wel vreemd want waarom zit ik op zijn twitter te neuzen?)

Op school (het is een klasgenoot) kwam die heel aardig op mij over maar als ik zo zijn twitter berichten leest , heeft die juist een hekel aan me?
Ik zou hem negeren. Confronteren kan soms averechts werken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103941259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef honeyblack het volgende:

Ik weet niet wat er in die berichten staat maar het zal wel seksistisch zijn ofzo? Of vind hij je meer een bitch?

In geval A.... grote praatjes, iets van zeggen en hij kapt gelijk.
In geval B.... Je bent een bitch en hij doet aardig omdat hij een aardig figuur is.. vraag aan hem waarom hij vindt dat je een bitch bent (op een normale manier) Blijf aardig en neem zijn woorden op zonder boos op hem te worden.
Rustig aan.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:41:10 #163
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103941904
Ik zie geen reden om met zo iemand om te gaan eerlijk gezegd.
pi_103947252
Nee idd...

Hier ff een egopost :p
Ik heb eindelijk gebeld voor een nieuwe huisarts en naar mijn oude gebeld om daar uitgeschreven te worden, ben zo trots op mezelf dat ik het eindelijk heb gedaan, geen stress meer van die oude arts die mij echt niet serieus nam!!! En ondanks dat ik het weken niet durfde viel het uiteindelijk wel mee, 2 telefoontjes en ik ben misschien na vandaag al van ze verlost :D
/einde egopost
pi_103948049
@ kringtoppie Ja ik kan wel eens sarcastisch reageren maar dan lachte hij erom. Denk dat je wel eens gelijk kan hebben.

Maar ik ga dan toch voor madame-paon en kaneelstokje advies gewoon negeren en niet meer mee omgaan
The most important part of my religion is to play guitar.
~ Lou Reed
pi_103953947
verkapte teeveepee, ik wil deze topic wel volgen, ik ben een zelfverklaard professional als 't aankomt op depressief en angstig zijn :P
Maar gaat nu veel beter, heb hele goeie medicatie tegen de depressieve klachten :)
pi_104001760
Hier wel een redelijke week achter de rug. Gewend aan de structuur van de groep, al is het wel onrustig door de wisselingen en gebeurtenissen. Van de week creatief bezig geweest en 2 schilderijen gemaakt. Zal foto's vanavond of morgen wel uploaden.

Heb ook kaarten gemaakt, gedart bij sport en 2 keer gewandeld. Eerste keer nog even op terrasje gezeten en tweede keer paar winkels in geweest en over de markt gelopen. Heb maandag een erg fijn gesprek met mijn psycholoog gehad van ruim een uur en woensdag half uur met psychiater.

Risperdal begint inmiddels te werken heb ik het idee en heb Oxazepam nog maar een paar keer nodig gehad gelukkig :) Nu het weekeinde thuis en hopelijk volgende week weer zo'n goede week. Dinsdag is mijn behandelplanbespreking, ben benieuwd!
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:09:13 #168
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104003170
Fijn dat je zo goed bezig bent Sylvana.
Houdt het vol!
pi_104003297
klinkt positief sylvana!

/egopost
vanmiddag voor het eerst wezen helpen met de workshop, en het was leuk!! ik ben nu wel heel moe en de drukte was echt even wennen maar ik ben blij dat ik het gedaan heb! trots op mezelf dus!!
/einde egopost
S. 2014
J. 2016
pi_104003753
Fijn om te lezen Sylvana!

Hier een gespannen dag, om dingen waar ik niet gespannen om hoef te zijn, maar toch ben. Beetje paniekerig gevoel :{
Fake it till you make it...
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:48:37 #171
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104004605
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef -B100- het volgende:
Hoe kom je uit depressie? De enige optie die ik vind is de dood. Kan iemand dit beamen?
Zoek hulp. En als je die al krijgt: zoek intensievere hulp.
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:50:23 #172
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104004682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef -B100- het volgende:
Hoe kom je uit depressie? De enige optie die ik vind is de dood. Kan iemand dit beamen?
Voor mij was het een combinatie van Citalopram en hulp van een psych en een lieve vriendin.
pi_104004824
Heel fijn om te lezen dat je vooruit aan het gaan bent Sylvana!
Het lijkt ook dat je heel creatief en vooral positief in het leven staat, optimistisch! :) :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:58:07 #174
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104004988
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:57 schreef -B100- het volgende:

[..]

Mijn problemen achtervolgen me niemand kan ze veranderen alleen mijn opvatting erover maar dan leef ik in een illusie.
Wat zijn je problemen dan?
pi_104005092
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef -B100- het volgende:

[..]

Mijn familie, deze maatschappij ik zie mezelf niet gelukkig hier! Eerst ging ik ongelukkig naar school, toen omdat het maar moest, en nu doolloos ik zie er geen doel in. En weet niet wat ik moet met mijn leven, mijn ziekte maakt me kapot, want ik voel niks anders dan pijn in mijn ledematen.
Misschien toch verstandig even de huisartsenpost / crisisdienst te bellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')