@Madame_paon,
Dat van die buurvrouw blijft lastig, maar heb je al geprobeerd met oordopjes te slapen. Het is niet leuk eigenlijk zou de buurvrouw haar manieren moeten veranderen, maar aangezien dat onmogelijk is zijn oordoppen mischien een idee?
@Gemoonmezelf, het klink heel positief het ondanks alles toch iets blijven doen. Dat is meestal het beste en als het og iets kan zijn waar je ontspant is het nog beter. Nu maar hopen op een snel antwoord.
@Sylvana fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
Hier was het ook wel een redelijke dag. Maar ik ben nu echt mega kapot, eerst een les om vragen te stellen waarin ik mijn vragen niet wilde stellen omdat in een gigantische collegezaal is en ik nooit goed kan verstaan wat er gezegd word. En vrijdag hebben we in een kleiner lokaaltje les en weer alleen vragen beantwoorden, dus dat is fijner.
Verder nog even wat studiegenoten(van een ander eklas) een beetje geholpen met het project. Hoe ironisch, wat ik in mijn eigen team niet kan doen kan wel bij anderen...maar het was dan ook ideeen voor inleiding+voorwoord geven.
En nu ben ik echt bekaf..en ga maar even liggen.
Verder tja de problemen met slapen zijn wel herkenbaar, ik heb dagen waarin ik als een roos kan slapen, maar dagen of weken waarin te weinig of slecht slaap. Zoals nu vannacht heerlijk geslapen wel vaak wakker geworden omdat ik naar de wc moest, maar ik ben toch mega moe.