abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103423155
Summer! Wat goed van je te horen! Vaker aan je gedacht de afgelopen week.
Fijn ook dat je je weer wat beter voelt!

Goed bezig, houd vol!
pi_103425892
Summer, fijn dat je je wat beter voelt!
Fake it till you make it...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:25:05 #53
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103429438
Geweldig nieuws summer2bird!

Zelf was ik vandaag een brok emotie. Tijdens werk alleen maar boosheid en daarna alleen maar verdriet. Hopelijk gaat het morgen wat beter, dan moet ik namelijk met veel mensen communiceren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103446729
@ Kaneelstokje, hopelijk gaat het nu wat beter!

Hier heb ik gisteren eindelijk goed geslapen op een stomme mug na! Maar verder heb ik heerlijk diep geslapen. Ben nu wel een beetje brak..maar moet toch nog schoongemaakt worden... }:|
pi_103446951
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Een deel ervan is ook opvoeding.

Ik kan niet zeggen dat mijn opvoeding altijd even leuk was, want het was behoorlijk hard en ouderwets soms, maar je neemt wel wat handige dingen ervan mee in het leven.

Je moet soms hard voor jezelf zijn en schijt hebben aan dat rotgevoel. Richt jezelf op de doelen die je wil behalen en ga daar dan ook voor. En dan kan het vandaag niet helemaal naar je zin zijn, en is het een rotdag. En morgen ook. En overmorgen weer, en over 2 weken nog steeds. Maar als je blijft vechten dan komt er een dag dat je wel dingen bereikt en dan komt het moment waarop je jezelf even stoer vindt ;)

En dat geeft weer moed om nieuwe doelen te halen.

Het leven gaat niet over rozen (en zelfs die krengen prikken).

Tsja, en soms is het ook goed als iemand even zegt "het valt allemaal wel mee, get over it". Dat is beter dan steeds medelijden krijgen en vervolgens in een negatieve spiraal terecht te komen.
Ik vind het ook allemaal waar wat je zegt. Ik zeg dat ook vaak tegen mezelf: "het valt wel mee, doe niet zo moeilijk, er zijn wel ergere dingen". Probleem is dat ik daardoor alles vaak opzij dus en gewoon verder ga. Maar blijkbaar breekt dat me om de zoveel jaar toch op. Ik wil vanalles gewoon niet voelen, want a) dat is ontzettend pijnlijk b) ga me er echt niet beter van voelen (en dan heb je lange termijn vs korte termijn, maar ik lijk er te veel in te blijven hangen).

Iets met een gulden middenweg vinden ofzo.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:32:00 #56
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103455320
Tot nu toe gaat het heerlijk. Fijn een paar uur gewerkt met leuke mensen, lekker geslapen, nu wat eten. Straks aan de studie en hopelijk gaat het net zo goed.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103487587
Wat veel posts weer hier...Summer fijn dat het beter met je gaat!

Ik ben een paar dagen heel ziek geweest, waarschijnlijk een combinatie van bijverschijnselen en griep, maar werd dondardagnacht wakker met gigantische maagpijn, en 's ochtends nog steeds teveel pijn om te werken, dus de huisarts gebeld, want de psych is op vakantie...bleek m'n huisarts ook op vakantie...dat heb je altijd...maar de vervangerster heeft me maagbeschermers voorgeschreven, en een dagje niet geslikt omdat ik het niet trok met m''n maag die dag.
Hele dag geslapen, bijna 24 uur slapen, even wakker worden en strekken en weer onder zeil....

Vrijdag weer begonnen met slikken, maar vanochtend weer buikloop en een heel gevoelige maag, ik ga geloof ik 1 voor 1 door alle bijwerkingen die kunnen bij deze pillen. Toch voel ik me beter met, dan zonder.
pi_103488791
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:29 schreef VanGoghFan het volgende:
Wat veel posts weer hier...Summer fijn dat het beter met je gaat!

Ik ben een paar dagen heel ziek geweest, waarschijnlijk een combinatie van bijverschijnselen en griep, maar werd dondardagnacht wakker met gigantische maagpijn, en 's ochtends nog steeds teveel pijn om te werken, dus de huisarts gebeld, want de psych is op vakantie...bleek m'n huisarts ook op vakantie...dat heb je altijd...maar de vervangerster heeft me maagbeschermers voorgeschreven, en een dagje niet geslikt omdat ik het niet trok met m''n maag die dag.
Hele dag geslapen, bijna 24 uur slapen, even wakker worden en strekken en weer onder zeil....

Vrijdag weer begonnen met slikken, maar vanochtend weer buikloop en een heel gevoelige maag, ik ga geloof ik 1 voor 1 door alle bijwerkingen die kunnen bij deze pillen. Toch voel ik me beter met, dan zonder.
He, bah wat vervelend dat je zo ziek bent geweest, mede door die bijwerkingen. Hopelijk gaan ze binnenkort weer over.
Beterschap!

Hier voel ik me niet al te best, vooral omdat ik slecht geslapen heb, doordat tusesn 2 en half6 ik lastiggevalen ben door een mug, en om half 9 de telefoon ging.

Ook speelt dat project nog een rol, omdat ik banb ben voor een negatieve beoordeling. Terwijl de omstandigheden er deels voor zorgden dat ik niet al te goed functioneerde, ik werd wanneer men er zin in had betrokken bij de dingen en wanneer men geen zin had, werd ik buitengesloten. Maar goed ik heb dit 3x aangekaart waarbij alle 3 de keren de docent ook op de hoogte was ervan. Dus ach ik moet maar minder gaan piekeren..maar dat is zo lastig! ;)
pi_103489081
Dank je...ik leek de eerste week de meeste bijwerkingen te ontspringen, maar ja, het zijn ook gewoon zware medicijen, AD's, dus ik probeer het maar te accepteren.
pi_103493872
Pfff zelfs in de crisisgroep kan ik gewoon een mes uit de la halen en op de wc verboden dingen doen. En als je eruit gehaald wordt zetten ze je gewoon weer in de groep alsof er niks aan de hand is... -O-
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:12:45 #61
358916 inDepressie
Beheerder inDepressie.nl
pi_103496379
-spam-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 24-10-2011 20:37:46 ]
Depressie (info, hulp & lotgenoten), depressie symptomen of een depressie test? inDepressie.nl
Twitter ~ Facebook ~ YouTube
pi_103500131
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef Sylvana het volgende:
Pfff zelfs in de crisisgroep kan ik gewoon een mes uit de la halen en op de wc verboden dingen doen. En als je eruit gehaald wordt zetten ze je gewoon weer in de groep alsof er niks aan de hand is... -O-
Kom op sylvana, probeer niet aan de enge dingen te denkn. Maar het is natuurlijk niet prettig dat de mogelijkheid bestaat :(
pi_103508536
Sylvana, hoe lang moet je nog in die groep? En is het geen tijd voor meer ondersteuning???
pi_103510528
Totaal 6 weken, dus nu nog 5. En na zo'n 3 weken is de behandelplanbespreking. Donderdag heb ik gesprek met psychiater dus dan ga ik ook aangeven dat ik meer begeleiding wil. Want voel me gewoon niet veilig, maar verpleegkundige kan niet meer bieden. Zegt dat ik geen klein meisje ben en dat ze niet de hele dag mn hand kan vasthouden. Moet eigen verantwoordelijkheid nemen en gewoon op tijd op een goede manier hulp vragen. Maar als ik zo in paniek ben is dat makkelijker gezegd dan gedaan. En hoop gezeik gehad over dat snijden. Dat het tegen de regels is enzo. Weet ik ook wel, maar doe dat ook niet express ofzo -O-
pi_103513372
Is er bij jou wel eens een goed persoonlijkheidsonderzoek gedaan Sylvana?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103513459
Nee maar dat is mijn psycholoog wel van plan geloof ik.

Enige stempels tot nu depressie en gegeneraliseerde angststoornis.
pi_103513572
Verstandige psych.
pi_103513869
Ik ben wel benieuwd waar jij aan zit te denken dan?
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:39:42 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_103514038
Summer! Ik ben echt blij dat je wat laat horen! Fijn dat je wat opknapt.

Sylvana: hmm das ff jammer wel. Hopelijk krijg je snel dat onderzoek. En ik hoop dat je je een beetje kunt inhouden met de messen enzo. Je kunt het hoor meis, echt, volgens mij gaat je psych je erdoor slepen. En dat verdien je ook!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_103514230
Syl, ik ben niet deskundig genoeg om een stempel te plakken, en ga dat dus ook niet doen. Maar aangezien je zo vaak depressies hebt (gehad) lijkt het me sowieso goed om de oorzaak te achterhalen en daar eea aan te doen. Wat me wel opvalt, is dat je erg aan andere mensen 'hangt'.

Bovendien hangen depressies wel vaker samen met bepaalde persoonlijkheidstrekken die depressies kunnen versterken of uitlokken. En daar kun je wel iets aan doen.

http://www.tijdschriftvoorpsychiatrie.nl/assets/articles/articles_1024pdf.pdf

[ Bericht 4% gewijzigd door Ewelina op 24-10-2011 20:56:38 ]
pi_103520407
@ Sylvana, balen dat die ondersteuning niet helemaal goed aansluit op jou behoeften. Maar wel goed dat je het erover gaat hebben.

Hier heb ik vannacht slecht geslapen door een stomme mug. Maar al met al is het wel een redelijke dag geweest.
Verder tja, toch zenuwen voor morgen en dat is weer te merken in oa. hoofdpijn en slecht inslapen door veel te veel piekeren en dromen en tussendoor altijd wakker worden met dat project in mijn hoofd.
Ik vind dat ik een voldoende verdiend heb en ga ervanuit dat ik die krijg. En verder tja, hou ik me er buiten. Ik heb alles ingeleverd wat gevraagd is ik heb een niet al te positieve beoordeling over anderen gegeven, maar gewoon op feiten gebaseerd. En communicatie scoren ze gewoon slecht op. Maar ik krijg echt een belabberde beoordeling over mij voor mijn neus. Omdat ik 2 waarschuwingen heb gehad..waarvan de 1e in mijn ogen onjuist is omdat dingen niet goed genoeg vastgelegd waren en ik zekerheid zocht bij de projectleider die in principe aangaf dat het wel oke was voor zover hij kan zien en dan de volgende dag ik toch een beoordeling krijg en de enige verklaring dat niet alles aangepast was,..terwijl ik overal waar ik van wist het aangepast moest worden.! En geen voorbeelden niks, en het excuus kromme grammaticale zinnen..
Ik heb het gehad ermee, morgne is een presentatie die ik niet hoef te houden, dus ik ga me lekker afzijdig houden nu. :) Want er is keihard over mijn grens gewalst door anderen..dus ik heb het gehad!
pi_103532369
Zijn er hier nog mensen die de petitie tegen de bezuinigingen in de GGZ willen tekenen?

Ik heb straks gesprek met psychiater en ik zie er best wel tegenop...
pi_103533212
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:39 schreef Nijna het volgende:
Zijn er hier nog mensen die de petitie tegen de bezuinigingen in de GGZ willen tekenen?

Ik heb straks gesprek met psychiater en ik zie er best wel tegenop...
Ik ga die petitie waarschijnlijk wel tekeken, want alle bezuinigingen op zorg in het algemeen zijn al te veel.

En succes bij de psychiater! :)
pi_103546093
Nijna: hoe is je gesprek gegaan?

Pff, hier een last van m'n schouders. Het gedoe met de arbo is via de rechtsbijstand inmiddels nagenoeg opgelost. Ik ben er al een maand mee bezig, maar 1 brief van een jurist brengt dingen pas echt in beweging. Enorm frustrerend, maar eindelijk geregeld.

Gisteren een afspraak gehad met m'n therapeute en dat was ook loodzwaar. Dat muurtje om me heen zie ik langzaam instorten, maar ik weet nog niet zo goed wat ik er voor in de plaats moet doen. Dus ik zie nu vanalles op me afkomen, maar weet nog even niet zo goed wat te doen. Gevolg is dat ik me echt klote voel en de halve dag voor me uit zit te staren en af en toe wat muziek draai die m'n verdriet het beste weergeven. Het is eng en ik weet dat ik er misschien doorheen moet, maar ben zo bang voor al die gevoelens. Het zit zo ver weg. En eigenlijk wil ik huilen, maar dat lukt niet eens. Volhouden dan maar...
pi_103546651
Gesprek was goed, vorige week was ik nogal van de rel na het gesprek. Dus ben blij dat dat beter ging nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')