Wat leuk! Hier is het nog wat mistig, maar hopelijk breekt waar je heen gaat de zon straks lekker door! Veel plezier en doe toch een beetje rustig aan of neem even heel korte momentjes bewust voor jezelf!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dolls en Mkr.n welkom
Hoe is het met iedereen vandaag?
Hier heb ik een oppasdag op mijn 'nichtje' Het is de dochter van mijn beste vrienden, en ze noemt mij ook tante, maar goed het is een lekkere dreutel met dr 2.5 jaar, dus ik zal vanavond wel kapot zijn, maar ze is ook heel gezellig, dus ik heb er zin in! Het zonnetje schijnt dus ik denk dat we eens op de kinderboerderij gaan kijken!
Hallo welkom! Niet fijn te horen dat jij je ook niet fijn voelt. Let echter wel dat je niet zelf een diagnose van een depressie kan stellen...quote:Op donderdag 10 november 2011 08:41 schreef mrk.n het volgende:
Ik hoor erbij, ik ben ook depressief. Denk ik. Even lezen of ik iets herken in de verhalen van jullie.
Het is niet zo erg dat ik er een eind aan wil maken ofzo. Zit gewoon al een tijdje niet goed in mijn vel en het wordt steeds erger. Alles is een opgave voor mij. Ik heb geen motivatie voor niks. Afspraken, verplichtingen, ik heb nergens meer zin in. Studie ben ik mee gestopt wegens niks doen. Zou ik geen verplichtingen hebben, zou ik het liefst de hele dag in mijn nest willen liggen. Ik heb geen zin meer, in niks. Dit is er langzaam in geslopen, ik weet niet hoe het kan. Ik ben helemaal niet zo, maar het kan ook gewoon een langere dip zijn. Ik vind het maar vervelend aangezien ik wel wil opzich, ik kan alleen de energie niet meer opbrengen.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:52 schreef Nyota het volgende:
[..]
Hallo welkom! Niet fijn te horen dat jij je ook niet fijn voelt. Let echter wel dat je niet zelf een diagnose van een depressie kan stellen...
Iets langer dan een maand denk ik. Al heb ik wel eens periodes gehad dat ik 'down' was natuurlijk, maar dat is niet zo heel raar. Ik heb wel vaker dipjes, dat is menselijk. Zoals nu heb ik alleen nog nooit meegemaakt. Ik geniet er niet echt van, maar ik doe wel alsof. Ook een opgave. Zometeen naar de stad met een vriend en vanavond weer naar een discotheek en dit weekend ook weer, morgen werken en een afspraak met een andere vriend, totaal geen zin in. Daarna werken, uiteten met mijn vriendin enzovoort. Met de kerst zit ik in Amerika met familie en met oud en nieuw in Londen met vrienden. Leuk zou je denken, maar ik zie er nu al tegenop omdat het me veel energie kost om leuk te doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef Nyota het volgende:
Hmm, klinkt zeker niet fijn en herkenbaar... Hoe lang heb je deze 'dip' nu al? En geniet je dan nog wel een beetje van de sociale dingen die je aan het doen bent?
hihi ik moet er een beetje om lachen.... hoop niet dat je er verder echt mee in de problemen bent gekomen oid?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Sylvana het volgende:
Vanochtend iets teveel oxazepam ingenomenSchoonzusje en schoonmoeder zijn even langs geweest en heb de rest van de dag lekker geslapen...En ben z'n beetje alles kwijt wat er gebeurd is. Geen idee meer dat vriendlief bijvoorbeeld thuis is gekomen.
Zou eigenlijk vanmiddag 2 gesprekken hebben met psychiater en verpleegkundige, maar dat moet maar een andere keer dan...
Hoezo moet je er om lachen dan? Heb last van mn buik, ben duizelig, heb hartkloppingen en voel me net alsof ik zwaar dronken ben. Kan amper op mn benen staan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi ik moet er een beetje om lachen.... hoop niet dat je er verder echt mee in de problemen bent gekomen
Misschien roept het iets teveel-nemen herkenning opquote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoezo moet je er om lachen dan? Heb last van mn buik, ben duizelig, heb hartkloppingen en voel me net alsof ik zwaar dronken ben. Kan amper op mn benen staan bijvoorbeeld.
sorry meis, dat had ik niet meegekregen dat je je er zo beroerd van voelt. Ik dacht alleen dat je er slaperig van was geworden en verder niks. en dat vond ik een beetje komisch. maar zoals het nu blijkt te zijn vind ik het niet grappig.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoezo moet je er om lachen dan? Heb last van mn buik, ben duizelig, heb hartkloppingen en voel me net alsof ik zwaar dronken ben. Kan amper op mn benen staan bijvoorbeeld.
Hopelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Zometeen komt er een man van de crisisdienst thuis op bezoek. Zou er dan eindelijk iemand zijn die me echt gaat helpen???
Ik hoop het meis! Vervelend dat je zoveel moeite moet doen om iets voor elkaar te krijgen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:15 schreef Sylvana het volgende:
Gesprek was erg fijn. Eerst al half uur aan telefoon gesproken en hij is ook nog een half uur hier thuis geweest. Hij gaat vandaag toch overleggen over een opname.
Godver! Vind het echt klote voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Sylvana het volgende:
Dankjewel maar ik ben gewoon weer met een weekendplanning naar huis gestuurd...
Laten we het erop houden dat het een heftige dag was toen, maar eigenlijk de hele week. Onrust in de groep, onrust in mezelf...quote:Op woensdag 9 november 2011 18:56 schreef DolFijn94 het volgende:
[..]
Wat is er dan precies gebeurd, of wil je dat liever niet zeggen?
Inderdaad. Je kunt wel gaan afgeven op de hulpverlening maar je zal het uiteindelijk toch echt zelf moeten doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:41 schreef Ewelina het volgende:
Wat verwacht je dan? Hoe cru ook, niemand kan altijd je hand vasthouden. Uiteindelijk zul je toch voor het grootste deel zelf uit die put moeten klimmen.
Twee: denk je niet dat reïntegreren niet veel en veel moeilijker is als je er helemaal uit hebt gelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |