Link isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok. nu effe snel switchen weer.
[..]
Fok! heeft cleavage pics van jou...
Ben je er nou al eens overheen geweest?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Argo het volgende:
Hoe heet de jongen Meloewa ik wil een rap schrijven ter ere van hem!
Maar van wie zijn die sexy pictures dan waarop je vuurrode lippen ziet met cleavagequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Argo is verliefd op meloewa irl metalhead + paardenstraart
Ik zoek het topic even op. moment..quote:
HOEZO HOUTHAKKERS SHIT?!?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
maar the gay look dat is toch in enzo. krullenbol. nep-bril, houthakkers shit, vrouwelijke gelaatstrekken met een perzik zacht huidje (?)
HAHA HOMO!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HOEZO HOUTHAKKERS SHIT?!?
(en ik heb ook een perzikzacht huidje!!)
of zo'n deense zara weetikveel geval.. een "getailleerd model met plaid printje"..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HOEZO HOUTHAKKERS SHIT?!?
(en ik heb ook een perzikzacht huidje!!)
Goh nee dat is helemaal niet sletterig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zoek het topic even op. moment..
edit:
Wat vinden mannen nou eigenlijk van....
alsje.. als dat geen jb is weet ik het ok niet meer.
Doe het dan goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zoek het topic even op. moment..
edit:
alsje.. als dat geen jb is weet ik het ook niet meer.
Een onzeker meisje en Fok!, leuke combinatiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Doe het dan goed
Aanstellerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Goh nee dat is helemaal niet sletterig.
hollandsche rappers. feest is compleet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Argo het volgende:
Dus die jongen zwerft nu door de steden
Hij heeft eigenlijk geen reden
Maar zijn hart is gebroken
Hij heeft niemand die met liefde voor hem doet koken
Hij draagt twee verschillende sokken
heeft geen geld, hij staat in de schulden en moet dokken
Kan zijn homies niet afbetalen
Hoe had hij toch zo kunnen falen
Hij ziet de inkijk van een leuke meid
Maar hij realiseert zich de tijd
Het is geen Meloewa ze is niet zo perfect als haar
Met het leven is hij ver klaar
Zijn zo makkelijk te brekenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Capi het volgende:
[..]
Een onzeker meisje en Fok!, leuke combinatie
Zo mag ik mijzelf wel noemen.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef 2NutZ het volgende:
Die lippen. Ik zou ze versieren met kleurtjes en glitters. Er foto's van maken, deze uit printen, uitknippen en op mijn eigen mond plakken.
Dan voor de spiegel gaan staan en met mijzelf flirten terwijl ik kreungeluiden maak en de wasbakranden reinig met antikal(k).
Ik kwamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:00 schreef 2NutZ het volgende:
Die lippen. Ik zou ze versieren met kleurtjes en glitters. Er foto's van maken, deze uit printen, uitknippen en op mijn eigen mond plakken.
Dan voor de spiegel gaan staan en met mijzelf flirten terwijl ik kreungeluiden maak en de wasbakranden reinig met antikal(k).
Honden ipv hontenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef Argo het volgende:
Stop even met Meloewa belachelijk te maken ja? Stelletje jaloerse honden!
Ga heen. Vandaag is de nacht dat Argo, serieus is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef Zolder het volgende:
[..]
Honden ipv hontenwat een hont ben je ook
Zie ik eruit alsof het mij iets uitmaakt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga heen. Vandaag is de nacht dat Argo, serieus is.
Ik kan je niet zien vanuit hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof het mij iets uitmaakt?
Hey studquote:
Not much, brb.quote:
O, dan moet je bij mij zijn. 70% is mijn lichaam, 30% is mijn penis.quote:''maar ik vind 70% jongens gewoon niet leuk''
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Is Argo je type Meloewa behoort hij tot die 30% waarvan je sopt?
Dan ben jij zeker dit mannetje?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
O, dan moet je bij mij zijn. 70% is mijn lichaam, 30% is mijn penis.
Ik zie je pm wel verschijnen in de inbox.
Grtjes
Ja maar ze heeft me nog niet gezien in volle glorie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
aiaiaiai niet mild deze uitspraak Argo
Nee hoor ieder avond slaap ik op een zacht kussen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef Meloewa het volgende:
Sorry Argohet leven is nou eenmaal hard.
Ga jij nou maar eens proberen 10 stappen te zetten in de buitenwereld zonder intense gevoelens van paniek te voelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |