quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef onderjas het volgende:
Hallo mensen,
Ik vroeg me af of de Action fotopapier heeft....
Hopelijk weet iemand die toevallig.
Zeg.quote:
Oh ja zie het nu idd, je bent vergeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zeg.Wees blij dat ik jouw vraag in dit topic heb geplaatst.
ja hebben ze....quote:ik vroeg me af of de Action fotopapier heeft....
Hopelijk weet iemand die toevallig.
Ja heb er afgelopen jaar nog 2gekocht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook foto-albums verkoopt, waar je foto's in kunt plakken?
Ik heb tot nu toe alleen de kleine albums gezien waar je losse foto's in doorzichtige hoesjes kunt doen, kleine mapjes dus.
Thanks!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:10 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja heb er afgelopen jaar nog 2gekocht.
Niet zo mooi als de hema bijv.
Moet je eens kijken bij de Kringloop, daar liggen die dingen op stapels.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook foto-albums verkoopt, waar je foto's in kunt plakken?
Ik heb tot nu toe alleen de kleine albums gezien waar je losse foto's in doorzichtige hoesjes kunt doen, kleine mapjes dus.
Kom ik nooit, ligt hier aan de andere kant van de stad op een industrie-terrein en de Action (en andere winkels) is 3 minuten fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je eens kijken bij de Kringloop, daar liggen die dingen op stapels.
Geen excusesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom ik nooit, ligt hier aan de andere kant van de stad op een industrie-terrein en de Action (en andere winkels) is 3 minuten fietsen
Ik fiets gemiddeld al 1,5 uur per dag hoor, en daarnaast wandel ik ook dagelijks, dus ik mis niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen excuses![]()
, een flink stuk fietsen is gezond.
Ik ga het nu ook even doen...rondje stad.
Biltong maken met een gloeilamp? Vertel me meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:24 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen 60 watt gloeilampen inslaan, zodat ik nog een paar jaar lang biltong kan maken.
Lamp zorgt voor de warmte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Biltong maken met een gloeilamp? Vertel me meer.
Dus toch naar de Kringloop toe om een mooi album van vroegah te vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets gemiddeld al 1,5 uur per dag hoor, en daarnaast wandel ik ook dagelijks, dus ik mis niks
En ik denk dat ik ze bij de Action laat liggen, krijg er nog spijt van als mijn oude mooie foto's van vroegah in een lelijk album zitten
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
http://actieknaller.eu/
Hij blijft slecht.
Verzin dan op zijn minst een beetje andere naam als je de formule kopieertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
Hij blijft slecht.
Hij is nu uit de lucht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:38 schreef tomaat52 het volgende:
Hij blijft slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |