Ik moet nog een hele krat op de foto zetten. NJa, de inhoud ervan. Tenzij je interesse hebt in een krat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kut nu ga je natuurlijk een beetje in mijn vijver zitten vissen....
Als je maar weet dat ik NU alvast alles van KD reserveer![]()
Ik heb er een van elk, en mijn man noemt ze ook de jongensquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga ze beschilderen/beplakken
Oranje en Groen is de kamer van de jongens...
Oeh, wat klinkt dat toch bijzonder... De kamer van 'De Jongens'![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Kut nu ga je natuurlijk een beetje in mijn vijver zitten vissen....
Als je maar weet dat ik NU alvast alles van KD reserveer![]()
Ik neem aan dat je er met Sonnetje wel uitkomt maar zo niet, heb ik evt. deze nog voor je:quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aangezien de maatvoering bij Benetton anders loopt heb ik nu twee winterjassen maat80 maar die zijn nog te groot en het wordt toch wel koud.
Heeft iemand nog een winterjasje maat 74 liggen?
haha,vind ik bij ons ook nog steeds leuk klinken,onze jongens.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga ze beschilderen/beplakken
Oranje en Groen is de kamer van de jongens...
Oeh, wat klinkt dat toch bijzonder... De kamer van 'De Jongens'![]()
Kun je nagaan hoe leuk 3 jongens zijnquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe leuk 3 jongens zijn
Tegen die tijd is Matthias wel in maat 62 dus dan heb ik genoeg 50/56 voor een jochie!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Heel even wachten met al die toffe minispullen!
23 nov kan ik los, dus als jullie dan eventjes al jullie minimaatjes posten
Ow balenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:20 schreef Poppedein het volgende:
Ja Flugel...Dé jongens
Mrien, nog vergeten te melden, maar je spullies zijn hier aangekomen hoor!! Beetje jammer alleen dat ik t jumpsuitje gelijk vern*kt heb met een mislukte opstrijkapplicatie....*fail*
wat bedoel je met treinstel? Als in locomotief?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:25 schreef mikoxx het volgende:
Gezocht: rails en treinstel voor de duplo treinset. Iemand?
Kan, of locomotief met wagonnetjes. En toebehoren natuurlijk. Ik heb je link gekregen, fijn!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Troel het volgende:
[..]
wat bedoel je met treinstel? Als in locomotief?
Ik weet niet wat je smal vindt, maar ik heb nog een ribbroekje in maatje 92quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef mefke79 het volgende:
Gezocht:
Winterjasje in maat 74
Jumpsuits lange mouw/winter uitvoering, maat 74
Smalle spijkerbroeken in 92
Mt 74, Mexx, dunne spijkerstof met uitneembare dikke vacht-voering, 5 Euroquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:54 schreef mefke79 het volgende:
Gezocht:
Winterjasje in maat 74
Jumpsuits lange mouw/winter uitvoering, maat 74
Smalle spijkerbroeken in 92
heb jij ff mazzel tegen die tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Heel even wachten met al die toffe minispullen!
23 nov kan ik los, dus als jullie dan eventjes al jullie minimaatjes posten
is wel maat 68 (4 euro vraagprijs)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:19 schreef Mevr_Mus het volgende:
Gezocht: winterjas voor jongen maat 62. Had er eentje via marktplaats maar ik vind 'm opeens niet leuk meer
En anders heb ik nog heel veel warme kruippakjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Hebben jullie kleintje echt al winterjassen aan? Ik vind dat zo zielig![]()
In de maxi cosi heeft ie een voetenzak en een muts op. En in de draagdoek gewoon een vest en muts en dan onder mijn vest!
Vind m wel leuk, alleen staan dit soort lichte kleuren mijn jongetje niet. Blauw, grijs en groen (quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
is wel maat 68 (4 euro vraagprijs)
[ afbeelding ]
Ja ik heb ook een paar gevoerde pakjes. Weet ook niet meer of Mikael en Leander een winterjas aan hadden toen ze zo klein waren!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
En anders heb ik nog heel veel warme kruippakjes
Alleen in de kinderwagen (i.v.m. armpjes buitenboord). Meestal gaan hij in de doek mee en dan ook hier een vestje en een mutsje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Hebben jullie kleintje echt al winterjassen aan? Ik vind dat zo zielig![]()
In de maxi cosi heeft ie een voetenzak en een muts op. En in de draagdoek gewoon een vest en muts en dan onder mijn vest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |