Ah, mooi!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:
past ze wel..elin kan er ook nog in
Ja allebei voor mij!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
setje van Hema, maat 56, nieuw, E 2,50 en verzendkosten
[ afbeelding ]
Setje van hema, maat 50, nieuw, E 2,50 en verzendkosten
[ afbeelding ]
Zo is het stofje van dichtbij
[ afbeelding ]
We kijken morgen wel even. En anders bedenken we wel een oplossing.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:12 schreef Shandaly het volgende:
Helaas, daar krijg ik mijn kereltje niet meer in gepropt.. Die is nu toch wel aan 86 toe.
Overigens, je glijbaan wil ik ook wel overnemen; maken we er een leuke speeltuin van bij ons achterthuis. Moet alleen nog even kijken hoe we hem bij ons thuis krijgen, want ik heb niet zo'n zin om er een aanhanger voor te moeten huren die duurder is dan de glijbaan zelf. Heb op zich wel best een grote auto, dus misschien past het wel met wat frotten....
Jazeker! Mijn lief moest er in elk geval al om lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:37 schreef Reilain het volgende:
MooooiKom je een foto showen als ze hem aan heeft?
Gheghequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:44 schreef Shandaly het volgende:
Doen we.
(Ooh! Mijn allereerste Fok-micro-meet!!)
Als ik zwanger zou zijn van een jochie zou ik 't zo van je kopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef Linda2205 het volgende:
Dames, ik wil er echt heel graag vanaf en ik vind het zonde om het in de kledingbak te gooien. Voor 25¤ ex. verzenden stuur ik het hele pakket op naar de eerste die zich per PM bij me meldt.
https://picasaweb.google.(...)qvMw&feat=directlink
Schiet op danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef Keshet het volgende:
[..]
Als ik zwanger zou zijn van een jochie zou ik 't zo van je kopen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:12 schreef Cooki het volgende:
asy gewoon kopen dat meisjes spul joh![]()
en die slaapzak van jou/harry: Stinkywinky-dipsy-lala-po
Hoeveel wil je erquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aangezien de maatvoering bij Benetton anders loopt heb ik nu twee winterjassen maat80 maar die zijn nog te groot en het wordt toch wel koud.
Heeft iemand nog een winterjasje maat 74 liggen?
Tnxquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:01 schreef miss_sly het volgende:
Dat kan ook wel, leg ik ze gewoon vast achter in de auto. Zijn ze hier binnen iig weg en krijgen ze een goede bestemming
Help je me even herinneren die zaterdag dat er iets in de auto ligt voor je?
Ik ga ze beschilderen/beplakkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd, flugeltje!
Ik vind en vond ze erg leuk, maar ze passen nu niet meer bij Senna's kamer qua kleur, dat wordt meer rood en groen.
Kut nu ga je natuurlijk een beetje in mijn vijver zitten vissen....quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Dit topic is niet goed voor m'n portemonnee. Zeker niet nu we weten wat we krijgen..
Mrien, je hebt een PM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |