Jij wil buiten staan en zeiknat worden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
Regen![]()
Hagel![]()
onweer![]()
![]()
Werken (binnen) terwijl dit aan de gang is![]()
![]()
![]()
Met je neus zo dicht mogelijk tegen het raam aan staanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij wil buiten staan en zeiknat worden?
Of foto's maken... maar dan wordt 'de baas' zo boos hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A. nee ikzit dan in de autoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 voor je!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef BazzersKing het volgende:
Heeft iemand al een goed onderbouwde winterverwachting gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
+4.6 in Maastricht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef DemonRage het volgende:
Het is het koudst in Eindhoven op dit moment.
Wind? valt nog wel mee toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ook vandaag weer lekker weertje, alleen die wind brrrrrrrr.
Live stream Holwerd
Op een paal op minstens 10m
Tja tuurlijk is dat genoeg om indruk op mij te maken maar tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
5/6 bft. is toch geen wind, dat is een briesjeHet is hier altijd 4/5 bft..
Koud?? Helemaal nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:04 schreef aloa het volgende:
Zo, het is wel koud buiten, die wind maakt het waterkoud.
Ik zit het ook al een tijdje te volgen, maar denk dat het niet veel zal gaan voorstellen. West-België en midden-België voorzie ik de meeste kans op onweer nog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef Fredo55 het volgende:
Pittige buitjes in Midden-Frankrijk.
Lijkt ook een lijntje richting Nederland te komen,
Hier viel het mee wel veel regen vandaag gehadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pfff hier is het koud en winderig![]()
Zonet even 6bft gehad op de teller.
Ze doven ook langzaam uit, zal niet veel worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:17 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ik zit het ook al een tijdje te volgen, maar denk dat het niet veel zal gaan voorstellen. West-België en midden-België voorzie ik de meeste kans op onweer nog.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)over-een-maand.dhtmlquote:'Horrorwinter begint over een maand'
Vanuit Duitsland bereiken ons nu ook steeds meer onheilspellende berichten over de komende winter. Begin november zouden de temperaturen nog erg mild zijn, maar in de tweede helft helft van de volgende maand zou het een stuk kouder gaan worden en mogen we ook al de eerste sneeuw verwachten in de Lage Landen. En dat kan drie maanden gaan duren.
Eerder stelde weerbedrijf Meteoconsult al dat we voor een strenge winter staan, de Duitsers doen daar nu nog een schepje bovenop. Donnerwetter heeft het over een 'horrorwinter' die drie maanden lang zal aanhouden. Ook Dominik Jung van Wetter.net voorspelt veel sneeuw in de Lage Landen.
Die laatste weerexpert voorspelt ook dat Duitsland voor de vierde keer op rij te maken zal gaan krijgen met een té koude winter. Wat wil zeggen dat onze oosterburen voor het vierde achtereenvolgende jaar gemiddelde temperaturen zullen meten die lager zijn dan de klimatologische referentiewaarden van 1961 tot 1990. Volgens Jung zouden vier koude winters op rij echt een sensatie zijn.
'Winter des doods'
Ook andere Duitse weerinstanties, zoals Killikus.de en Wetterprognose-wettervorhersage.de, hebben het allemaal over een te koude winter. Alleen Accuweather verwacht een 'normale' winter. Meteorologen baseren zich op langetermijnvoorspellingen van zowel Duitse, Poolse, Britse en Amerikaanse Meteorologische diensten. Ook Britse bureaus waarschuwen de burger al volop voor wat zij nu al een 'winter des doods' noemen.
Hieronder de prognose per maand van Wetter.net:
December: Wisselend. Periodes van kou, maar ook wat warmere dagen. Over het algemeen te koud. December zal ook -net als vorig jaar- in het teken staan van sneeuw. De kans op een witte kerst bedraagt momenteel in de Lage Landen 40 procent. Op locaties die hoger liggen dan 200 meter zelfs 60 procent.
Januari: Ook deze maand veel kouder dan normaal. 's Nachts kan de thermometer zelfs makkelijk dalen tot min 25 graden. Ook dan zullen we rekening moeten houden met sneeuw dankzij een aantal 'sneeuwintensieve' dagen.
Februari: Ook deze maand zal kouder verlopen dan het langjarig gemiddelde. Aan het einde van de winter is het vanzelfsprekend dat er ups en downs zijn, maar ook februari kan voor de nodige sneeuw zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |