Jij wil buiten staan en zeiknat worden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
Regen![]()
Hagel![]()
onweer![]()
![]()
Werken (binnen) terwijl dit aan de gang is![]()
![]()
![]()
Met je neus zo dicht mogelijk tegen het raam aan staanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij wil buiten staan en zeiknat worden?
Of foto's maken... maar dan wordt 'de baas' zo boos hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
A. nee ikzit dan in de autoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 voor je!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef BazzersKing het volgende:
Heeft iemand al een goed onderbouwde winterverwachting gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
+4.6 in Maastricht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef DemonRage het volgende:
Het is het koudst in Eindhoven op dit moment.
Wind? valt nog wel mee toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ook vandaag weer lekker weertje, alleen die wind brrrrrrrr.
Live stream Holwerd
Op een paal op minstens 10m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |