De bovenste en onderste zijn discutabel. De andere 3 zonder meer!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik zou ze allemaal doen. Wel veilig, ik krijg namelijk al jeuk aan mijn scrotum als ik ernaar kijk.
Ik vind het wel geil dat accent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook weer van die kutten uit Brabant. Allemaal met dat waardeloze accent. Dan begin je in je leven dus al op achterstand.
Ik vind jou wel geilquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef Sugarcoated het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil dat accent.
Geen slechte woorden daaroverquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:20 schreef richnigger het volgende:
Dat zijn echt van die schooljuffen.
Zelfs die 2e niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Nee, sorry, mijn standaard ligt wat hoger. Ze zullen vast wel een goed lichaam hebben, maar ook een lelijke rotkop, oftewel plork.
De 2e is een twijfelaar en bij twijfel: niet doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Zelfs die 2e niet?Dat is toch wel een 7. De rest is enigzins doenbaar voor mij in een dronken bui.
wtf!? waarom heet het niet gewoon "Sletjes Gezocht"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beetje uitleg:
"Als een chick drie keer alleen slaapt, moet zij het vakantiehuis verlaten en staat er een nieuwe Brabantse schone op de mat"
Put out or get out?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |