Zelfs je spelling lijdt er dan onder blijkbaar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik zou ze wel doen hoor..
Maarja, ik sta ook alweer een tijdje droog, dus dan maak je een compromie
Kan je nagaan hoe ver ik heen benquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs je spelling lijdt er dan onder blijkbaar!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik zou ze allemaal doen. Wel veilig, ik krijg namelijk al jeuk aan mijn scrotum als ik ernaar kijk.
Put out or get out?quote:Vanaf november komt RTL 5 met New Chicks: Brabantse Nachten op de Antillen. Vijf vrijgezelle Brabantse meisjes gaan voor een amoureus avontuur naar Curacao, Nikkie Plessen presenteert de serie. RTL 5 maakt vandaag de identiteit van de vijf nieuwe reality-figuren bekend.
Het gaat om het sympathieke feestbeest Britt (21), de praatgrage Tamara (20), de onzekere maar goedlachse Sharon (23), de gevoelige Jessica (23) en het modepopje Kirsten (20). RTL meldt: “Allemaal hebben ze hun eigen slaapkamer met tweepersoonsbed. Terwijl de dames zich nestelen in een super-de-luxe villa op het exotische Curaçao, staan iedere week vier jongens te popelen om de Brabantse schonen te ontmoeten.
Na aankomst van de mannen kan het aftasten beginnen. Natuurlijk gaan alle remmen los en maken zij het Antilliaanse nachtleven onveilig tot in de kleine uurtjes. Het is uiteindelijk aan de meiden met welke jongen zij hun slaapkamer delen. Als een chick drie keer alleen slaapt, moet zij het vakantiehuis verlaten en staat er een nieuwe Brabantse schone op de mat.”
MACHO!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beetje uitleg:
[..]
Put out or get out?
Ach... dan mag de uitvalster wel bij mij slapenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beetje uitleg:
[..]
Put out or get out?
Prostitutie dus...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beetje uitleg:
[..]
Put out or get out?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |