quote:trademark:
Distinctive dramatic voice
Towering Height
Often plays Villains or mentally unstable characters
Often plays fathers and Family men
Zou iemand hem over willen nemen? Ik moet weg, sorry!quote:Claims that his most difficult performance was in Twilight Zone: The Movie (1983) because he had to portray fear of the monster, although he couldn't really see it.
Done.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef DragonFodder het volgende:
Nog geen goede. Even een hint, en dan moet ik gaan.
[..]
Zou iemand hem over willen nemen? Ik moet weg, sorry!
ZVJZ? VMR!
Nope.quote:
Lithgow idd.quote:
Helemaal goed.quote:
Jawelquote:
Beste maand ooit voor mij atmquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:12 schreef picodealion het volgende:
Eindelijk weer een punt. Slechte maand voor mij.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef picodealion het volgende:
Cloudy with a Chance of Meatballs?
Of was het een andere film laatst?
quote:This film will be known as the last starring roles of two well-known and respected actors, Everett McGill and Richard Farnsworth. Everett McGill seems to have retired from the film business, while Richard Farnsworth died of an alleged self-inflicted gunshot wound shortly after the film was released.
Ja verkeerde gecopypastequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef Michelangelo2 het volgende:
O wacht laat maar, nu zie ik een ander plaatje xD
Nope.quote:
Robby87 + 1quote:
Beiden helaas niet goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Bij de 2de denk ik aan Bad Boys II en bij de laatste denk ik aan Miss Congeniality II
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:16 schreef RanTheMan het volgende:
die laatste is american beauty lijkt mij
pico +1quote:
quote:Rather than go to the expense of shooting in a South Dakota woodland,planted 100 ponderosa pines on an MGM soundstage. -- IMDb Trivia: North by Northwest (1959)
quote:There are a number of in-jokes in the movie, including: - the license plate pulled from the *** is the same plate found in the tiger shark in "Jaws". - Director RH has a cameo as one of the employees leaving the facility early in the movie (he's the one with long, blonde hair and sunglasses
quote:The orange colored mini-sub visible in the wet-entry area was the same mini-sub seen in the end of "Sphere", also starring Samuel L. Jackson.
Ja?quote:
quote:
Liever niet editten Sub.quote:
Jawel, ik vroeg ook om de regisseur.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef The_Substitute het volgende:
Waarom niet? Was toch geen antwoord?
Het was al duidelijk dat ik een selectief lezer ben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef Gillingham het volgende:
Jawel, ik vroeg ook de de regisseur.
Nu was het editten zelfs in je nadeel.
Je bent niet de enige. Hornage, Sam?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat ik een selectief lezer ben?
wie? ik?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Hornage, Sam?
Jakequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef picodealion het volgende:
Ik zie Jake Gyllenhaal en een dame uit Lost (rechts)?
Aardig in de richting qua titel.quote:
Eerder moeten vragen.quote:
Ik was er vast van overtuigd dat het prime was... en dat terwijl ik de film heb...quote:
De film klopt inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef The_Substitute het volgende:
Zie een karakter uit The Insider, kom niet op z'n naam...
Klopt ook, nu rest de vraag welke heer speelt deze 2 karaktersquote:
Is dat echt zo? Dat wist ik dan weer niet. Elke keer met die bocht dacht ik wel: Ik ken die naam ergens vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:14 schreef The_Substitute het volgende:
Top Gear heeft die bocht naar hem vernoemd
niet echt scherp vandaag.![]()
We hebben:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef The_Substitute het volgende:
Chicago o.a.
Kom er nog steeds niet op.
Als ik wil... (figuurlijk dyonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
kom op dame en heer! (ik ga er tenminste van uit dat sub een heer is)
Huh? alleen een heer als je dat wil?quote:
Is dat een Sir? Neen sorry Wyccie, foutquote:
Ik heb extra iemand genomen die niet boven aan de lijst stond met jarigenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik zag Chicago staan, dacht aan de film.
Ik kijk eigenlijk altijd op IMDb wie de jarigen zijn, maar ik kan me alleen nog Trey Parker en Jon Favreau herinneren. Trey is het zeker niet, en Favreau is geen Sir.
*denk denk*
Si!quote:
Net even gelezen, hij is pas in seizoen 8 naar hem vernoemd omdat hij de bocht op 2 wielen namquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef picodealion het volgende:
Wist ik ook niet, van die bocht. Moest wel altijd aan hem denken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef picodealion het volgende:
Dankje, jij mag er ook best wezen hoor.
Nog 4 jaar nieuwer dan dat overigens.
Naar de bekende weg vragen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef picodealion het volgende:
Police Academy 1 t/m 5
Of bedoel je 5 films met hém?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die gast van Tyrannosaur toch? Ik vergeet zijn naam altijd.
Boy A zat hij geloof ik ook in?
Naam bijna goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mulligan misschien?
Section 9 ook nog.
Careyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm wie is Mulligan dan in godsnaam...
Children of Men?
Achternaam is goed genoeg. Je had ook al 4 films, btw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mullan... Maar wat ze voornaam dan is...
Dat was haar enige film ooit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef bobflob het volgende:
ze lijkt een beetje op die nurse van one flew over the cuckoo's nest
Fransquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:04 schreef RanTheMan het volgende:
oogt mij meer als frans, want mn haren gaan al recht omhoog staan
quote:
Als dat zijn bekendere films zijn, dan ga ik deze helemaal nooit wetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
En anders kennen enkelen van jullie de regisseur vast wel. Zijn bekendere films zijn o.a. Le boucher (The Butcher) en Que la bête meure (This Man Must Die)
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef The_Substitute het volgende:
Heeft wat weg van Ben Gazzara, maar is 'm niet lijkt me.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef Shmekel het volgende:
het is: Bienvenue chez les Ch'tis
met Dany Boon en Kad merad...
En terecht. Beetje het DP topic vervuilenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
Shmekel had het vast geweten, maar die is verdwenen na zijn slowchat in het dubbele punten topic in september en de dreig-PM's die daarop volgde volgens mij
Eindelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:08 schreef Michelangelo2 het volgende:
Film ken ik wel ergens van, maar kom niet op de naam.
Claude Chabrol
Rod Steiger
Romy Schneider
DoeNutz+1quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:59 schreef The_Substitute het volgende:
Raiders of the Lost Ark?
Haar gezicht terwijl ze kijkt hoe een kleerhanger in elkaar gezet wordt?
Asap +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:11 schreef The_Substitute het volgende:
Geen KitanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke films en wat is de overeenkomst?
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Tja, zoiets weet jij dan weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
El Orfanato heeft hij alleen geproduceerd
Het valt ook gewoon op als ze weer eens geforceerd een bekende naam op de hoes willen gooienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Tja, zoiets weet jij dan weer.
Del Toro inderdaad en Sam maakt hem afquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
El Orfanato heeft hij alleen geproduceerd
2 = cronos
3 = the devil's backbone
DoeNutz+1quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Michael Biehn![]()
The Terminator
Aliens
Megiddo (of was het Megiddo 2...)
DoeNutz+1quote:
DoeNutz+1quote:
Dat is goed.quote:
nee, die zit niet in Hustle & Flow. Tevens heeft Justin ook de verkeerde huidskleurquote:
Persoon klopt, zal niet om zijn normale naam vragenquote:
Dat is 2, nog 3 te gaanquote:
Ik reken alleen 2fast 2furious goed, aangezien er in de vraag stond geen vervolg films. Dat was alleen een foutje van mijn kant, ik dacht dat hij ook al in deel 1 zat, wat niet is volgens IMDBquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef Sands het volgende:
The Fast and the Furious
2 Fast 2 Furious
Fast Five
Oh ik let niet opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik reken alleen 2fast 2furious goed, aangezien er in de vraag stond geen vervolg films. Dat was alleen een foutje van mijn kant, ik dacht dat hij ook al in deel 1 zat, wat niet is volgens IMDB
Ik zoek nog:
een film met Mark Wahlberg
een film met oa Ashton Kutcher
een fim met oa Gerald Butler
Dat is nummer 4. Nog 1quote:
Nee inderdaadquote:
Die welquote:
Klopt als een busquote:
quote:The original "Hunter" model was a large creature with a long neck, a head shaped like a dog and one big eye in the middle. This can be seen on the camouflage demo's on the DVD. It was only when Stan Winston moved in that the complete design of the now "****" changed, along with the title.
Dat is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |