DoeNutz+1quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:59 schreef The_Substitute het volgende:
Raiders of the Lost Ark?
Haar gezicht terwijl ze kijkt hoe een kleerhanger in elkaar gezet wordt?
Asap +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:11 schreef The_Substitute het volgende:
Geen KitanoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke films en wat is de overeenkomst?
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Tja, zoiets weet jij dan weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
El Orfanato heeft hij alleen geproduceerd
Het valt ook gewoon op als ze weer eens geforceerd een bekende naam op de hoes willen gooienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Tja, zoiets weet jij dan weer.
Del Toro inderdaad en Sam maakt hem afquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
El Orfanato heeft hij alleen geproduceerd
2 = cronos
3 = the devil's backbone
DoeNutz+1quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Michael Biehn![]()
The Terminator
Aliens
Megiddo (of was het Megiddo 2...)
DoeNutz+1quote:
DoeNutz+1quote:
Dat is goed.quote:
nee, die zit niet in Hustle & Flow. Tevens heeft Justin ook de verkeerde huidskleurquote:
Persoon klopt, zal niet om zijn normale naam vragenquote:
Dat is 2, nog 3 te gaanquote:
Ik reken alleen 2fast 2furious goed, aangezien er in de vraag stond geen vervolg films. Dat was alleen een foutje van mijn kant, ik dacht dat hij ook al in deel 1 zat, wat niet is volgens IMDBquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef Sands het volgende:
The Fast and the Furious
2 Fast 2 Furious
Fast Five
Oh ik let niet opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik reken alleen 2fast 2furious goed, aangezien er in de vraag stond geen vervolg films. Dat was alleen een foutje van mijn kant, ik dacht dat hij ook al in deel 1 zat, wat niet is volgens IMDB
Ik zoek nog:
een film met Mark Wahlberg
een film met oa Ashton Kutcher
een fim met oa Gerald Butler
Dat is nummer 4. Nog 1quote:
Nee inderdaadquote:
Die welquote:
Klopt als een busquote:
quote:The original "Hunter" model was a large creature with a long neck, a head shaped like a dog and one big eye in the middle. This can be seen on the camouflage demo's on the DVD. It was only when Stan Winston moved in that the complete design of the now "****" changed, along with the title.
Dat is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |