quote:
Liever niet editten Sub.quote:
Jawel, ik vroeg ook om de regisseur.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef The_Substitute het volgende:
Waarom niet? Was toch geen antwoord?
Het was al duidelijk dat ik een selectief lezer ben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef Gillingham het volgende:
Jawel, ik vroeg ook de de regisseur.
Nu was het editten zelfs in je nadeel.
Je bent niet de enige. Hornage, Sam?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat ik een selectief lezer ben?
wie? ik?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Hornage, Sam?
Jakequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef picodealion het volgende:
Ik zie Jake Gyllenhaal en een dame uit Lost (rechts)?
Aardig in de richting qua titel.quote:
Eerder moeten vragen.quote:
Ik was er vast van overtuigd dat het prime was... en dat terwijl ik de film heb...quote:
De film klopt inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef The_Substitute het volgende:
Zie een karakter uit The Insider, kom niet op z'n naam...
Klopt ook, nu rest de vraag welke heer speelt deze 2 karaktersquote:
Is dat echt zo? Dat wist ik dan weer niet. Elke keer met die bocht dacht ik wel: Ik ken die naam ergens vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:14 schreef The_Substitute het volgende:
Top Gear heeft die bocht naar hem vernoemd
niet echt scherp vandaag.![]()
We hebben:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef The_Substitute het volgende:
Chicago o.a.
Kom er nog steeds niet op.
Als ik wil... (figuurlijk dyonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
kom op dame en heer! (ik ga er tenminste van uit dat sub een heer is)
Huh? alleen een heer als je dat wil?quote:
Is dat een Sir? Neen sorry Wyccie, foutquote:
Ik heb extra iemand genomen die niet boven aan de lijst stond met jarigenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik zag Chicago staan, dacht aan de film.
Ik kijk eigenlijk altijd op IMDb wie de jarigen zijn, maar ik kan me alleen nog Trey Parker en Jon Favreau herinneren. Trey is het zeker niet, en Favreau is geen Sir.
*denk denk*
Si!quote:
Net even gelezen, hij is pas in seizoen 8 naar hem vernoemd omdat hij de bocht op 2 wielen namquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef picodealion het volgende:
Wist ik ook niet, van die bocht. Moest wel altijd aan hem denken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef picodealion het volgende:
Dankje, jij mag er ook best wezen hoor.
Nog 4 jaar nieuwer dan dat overigens.
Naar de bekende weg vragen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef picodealion het volgende:
Police Academy 1 t/m 5
Of bedoel je 5 films met hém?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die gast van Tyrannosaur toch? Ik vergeet zijn naam altijd.
Boy A zat hij geloof ik ook in?
Naam bijna goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mulligan misschien?
Section 9 ook nog.
Careyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm wie is Mulligan dan in godsnaam...
Children of Men?
Achternaam is goed genoeg. Je had ook al 4 films, btw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mullan... Maar wat ze voornaam dan is...
Dat was haar enige film ooit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef bobflob het volgende:
ze lijkt een beetje op die nurse van one flew over the cuckoo's nest
Fransquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:04 schreef RanTheMan het volgende:
oogt mij meer als frans, want mn haren gaan al recht omhoog staan
quote:
Als dat zijn bekendere films zijn, dan ga ik deze helemaal nooit wetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
En anders kennen enkelen van jullie de regisseur vast wel. Zijn bekendere films zijn o.a. Le boucher (The Butcher) en Que la bête meure (This Man Must Die)
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef The_Substitute het volgende:
Heeft wat weg van Ben Gazzara, maar is 'm niet lijkt me.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:45 schreef Shmekel het volgende:
het is: Bienvenue chez les Ch'tis
met Dany Boon en Kad merad...
En terecht. Beetje het DP topic vervuilenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
Shmekel had het vast geweten, maar die is verdwenen na zijn slowchat in het dubbele punten topic in september en de dreig-PM's die daarop volgde volgens mij
Eindelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:08 schreef Michelangelo2 het volgende:
Film ken ik wel ergens van, maar kom niet op de naam.
Claude Chabrol
Rod Steiger
Romy Schneider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |